Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво се случва във Франция?
Collapse
X
-
Гост
Случва се резултатът на две десетилетия политика на криворазбран либерализъм, подържане на привилегии на расова и етническа основа, предоставяни на "онеправданите малцинства", пълното бездействие на властите в процеса на тяхното "изоглавяне", абсолютната некадърност на интеграционната политика на французите, че и на европейците, пълното неразбиране на това какво значи право и самобитност и какво - безнаказаност, десоциализация и дезинтеграция.
-
Бунтуващите са главно във възрастовата граница от 15 го 20г и имат марокански или алжирски произход. За каква интеграция се говори тогава в Европа? Нали младите трябва да са по-адаптивни, по-отворени, а какво виждаме? Тези хора ли са бъдещето на Франция? Позволиха им да живеят, учат, работят и отглеждат деца в Европа и те се отблагодаряват така. Проблемът е, че не французите ги изолират, а те самите се.
Онези, които се взривиха в Англия, също бяха на по 20 години, студенти. Разхождайки се из Брюксел понякога чувствам, че белгийците са малцинство, Същата е картинката и във Франция.
Дано след тези изяви се позамислят малко европейците и си отворят очите към Източна Европа. Но по-скоро ще се засили всякаква форма на ксенофобия, към щяло и нещяло."Щом не щеш мира, на ти секира"
Comment
-
Мюсюлманите изобщо не щат да се интегрират,за което са им дадени всички възможности.Те просто са от съвсем друга цивилизация и НЯМАТ НИЩО ОБЩО с европейските ценности които за тях са просто куха фраза.www.bgnauka.com/forum ТУК Е ИСТИНАТА!!!
"...защото езикът на селянина му е даден, не за да плещи, а за да лиже ботуша на господаря...и ако той не лиже този ботуш, който трябва, този език следва да бъде изтръгнат....
Comment
-
Frujin Assen написаМюсюлманите изобщо не щат да се интегрират,за което са им дадени всички възможности.Те просто са от съвсем друга цивилизация и НЯМАТ НИЩО ОБЩО с европейските ценности които за тях са просто куха фраза.)). Но в крайна сметка е важно да се помни, че проявите на екстремизъм у такива капсулирани групи е следствие на капсулирането, а не обратното, както често, че даже и тук, се бърка.
Следователно въпросът е не как да се справим с инхерентния екстремизъм в дадена група, а как да асимилираме съответната група, така че да не се стигне до самоизолация и като следваща стъпка екстремизъм. Проблемът е, че при имигрантите това се явява нещо като защитен процес, който по принцип тендира в тази посока. Но на него може да се влияе, той не е неконтролируем, па макар и трудно и несигурно. За успешно повлияване обаче се изисква много дългосрочна и целенасочена политика (в течение на поне 2-3 поколения), с каквато политика всъщност нито една европейска държава може да се похвали, в най-добрия случай има някакви заченки в тая посока. Но като цяло проблематиката е оставена на само себе си и така сега - на! проблем. Същата история ще стане и с нашите цигани (ако дори вече не става).XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Sir Gray написа...Следователно въпросът е не как да се справим с инхерентния екстремизъм в дадена група, а как да асимилираме съответната група, така че да не се стигне до самоизолация и като следваща стъпка екстремизъм...
Въпрос - ако екстремизмът е присъщ, свойствен (или както ти предпочитш да кажеш "инхерентен") на определена група, защо ни трябва да я асимилираме? И как именно ще я асимилираме? Например, никой досега не е успял (или поискал) да асимилира циганите. Е, като изключим Хитлер, ама той е бил лош човек, та затова не го соча за пример.
"Една лъжица катран разваля цяла бъчва с мед" и "Не хвърляй бисер сред свине" е моят коментар по повод "асимилацията" на групи с "инхерентен екстремизъм".Last edited by Nick; 10-11-2005, 18:28.Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Comment
-
Е, сега. Случаи на асимилация в историята - колкото искаш
Виж древната история. Просто трябва време.
За циганите - Хитлер успява да унищожи много, грубо около половин милион някъде бяха. Но тъй като тяхната група не е сред тия, дето имат влияние, някак си тоя факт остава на заден план. Не се шуми демек, както и около унищожените жители на няколко от съветстките републики.
За това, дали асимилацията е възможна - национализма я прави общо взето доста трудна. Което кореспондира с една друга наша дискусияМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Камерер написаЕ, сега. Случаи на асимилация в историята - колкото искаш
Виж древната история. Просто трябва време.
За циганите - Хитлер успява да унищожи много, грубо около половин милион някъде бяха. Но тъй като тяхната група не е сред тия, дето имат влияние, някак си тоя факт остава на заден план. Не се шуми демек, както и около унищожените жители на няколко от съветстките републики.
За това, дали асимилацията е възможна - национализма я прави общо взето доста трудна. Което кореспондира с една друга наша дискусия
1. Интеграция м/у мюсюлмани и не-мюсюлмани е невъзможна.
2. Асимилацията работи, но не се практикува (лоша дума от миналото).
Доста е странно да чета тук проповядване на асимилация, когато в същото време самото споменаване на думата "национализъм" (антитеза на асимилацията) предизвиква тръпки на отвращение... :sm186:Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Comment
-
Nick написаВъпрос - ако екстремизмът е присъщ, свойствен (или както ти предпочитш да кажеш "инхерентен") на определена група, защо ни трябва да я асимилираме? И как именно ще я асимилираме?
Виждания от рода "вижте ги какви са екстремисти, тогава за какво са ни" издават просто или елементарно разбиране, или нежелание за разглеждане на проблема. И двете са пряк път към едни такива решения, окончателни ли им викаха?XV mile the sea brode is
From Turkey to the Ile of Rodez...
Comment
-
Sir Gray написаАми струва ми се, че някой не чете внимателно - екстремизмът не е характеристика на дадена група, той може да се появи ако асимилирането на групата не се осъществи.
Я сега да видим кой не чете. Асимилационни усилия към малцинствата в съвременна Франция няма (има интеграционни), защото асимилацията винаги е съпровождана с насилие (от различен характер, не непременно физическо). А насилие - това е лошо. Тогава откъде се взе сегашният екстремизъм у мюсюлманите?Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Comment
-
Доколкото ми е известно бунтовете започват от гетата в Париж, където са натирени маса мюсюлмани, за които държавата се прави че не съществуват, т.е. няма никакви опити за интеграция. Тези хора нямат никакви перспективи и естествено е единственият им отдушник да е религиозния екстремизъм.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Гост
Sir Gray написаАми струва ми се, че някой не чете внимателно - екстремизмът не е характеристика на дадена група, той може да се появи ако асимилирането на групата не се осъществи. Но дори и тогава не е задължително.
Когато сред използваните понятия съществува "неверник", екстремизма е латентно заложен. Когато някъде проблясва "конфликта на цивилизациите" /Ирак и пр./ и блясъкът му стига до компактните групи неинтегрирано /поради криворазбраност/ и латентно агресивно настроено население, при първия повод екстремизма е налице. Досега се плашехме от десния такъв, но всъщност в последните 20 години такъв няма. На "дневен ред" е малцинствения и лумпенския.
Като гледам това и някои прояви на тия групи, които могат да се обобщят като стремеж за използване на благата на приелото ги общество само на принципа на подаянието или престъплението, се страхувам, че вече има трайна и деструктивна социално-психологическа характеристика на определени групи. И колкото те са по-големи или поведението им е по-"интензивно" /т.е. не ги наказват според закона/, толкова по-зле става работата .....
"Асимилация" в днешно време не се практикува. Интеграцията не е невъзможна, но точно тя се приема и от съответната група, и от всевъзможно отворковци имногознайковци от обществото-гостоприемник, за асимилация, за агреси срещу групата. Интеграция какво значи - възприемане на местните социални поведенчески модели, при запазване на името, етноса и религията. Ама моля, кой пречи на това? Още повече, идват в една страна, за която могат само да сънуват в техните земи, и за която приносът им е клонящ към нулев. И като идват, идват с неуважението към правилата, които са създали тая благодат, в която те се имигрирали, към която се се стремяли. /Защото къде е логически, етически, политически, не говорим за правно оправданата връзка между хилядите опожарени коли на хората и нещастния случай, станал повод за събитията, ако може някой да ми каже, ще му дам 5 лева/. Един в Италия съди /и осъди, щото и съдът толкова му е акъла/ едно училище да махне християнските символи от стените си, че детето му било мсюлманче и не можело да ги трае....
Ей това състояние на безнаказаност, на фона на общото ценностно объркване изобщо, води то тая работа.
Imperial написаДоколкото ми е известно бунтовете започват от гетата в Париж, където са натирени маса мюсюлмани, за които държавата се прави че не съществуват, т.е. няма никакви опити за интеграция. Тези хора нямат никакви перспективи и естествено е единственият им отдушник да е религиозния екстремизъм.
Разбирам режимът да беше сталинистки или нещо такова, да кажат, че ги ограничават. Ами той е архидемократичен, така че да бъдат така любезни да положат усилие. Всичкото туй е заради социалните помощи.
Nick написаТогава откъде се взе сегашният екстремизъм у мюсюлманите?
Comment
-
Imperial написа...Тези хора нямат никакви перспективи и естествено е единственият им отдушник да е религиозния екстремизъм.
Когато работливият български орач отказва жито на просещия циганин и го съветва да се труди вместо да лентяйства, Манго му отговаря: "Тя вашата е лесна - ори, мели, яж. Моята е трудна - моли го, проси го, носи го, мели го, готви го и чак тогава яж!"
Та и доводите на Империал са такива - "натирени", "никакви перспективи"... Работата, учението, реда и търпимостта не са перспектива, така ли?Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Comment
-
Ще ви дам два примера за интеграция от моя край.
Единият се е случил някъде в средата на 70те.Било решено на ромите/тогава още цигани/ да се дадат апартаменти в новопостроени блокове и да им се даде работа в Завода/вмз-сопот за тия които не са от карловско/. Резултата бил плачевен ,ромите не щели да работят и постоянно в завода избухвали скандали ,а кражбите се множали.Апартаментите се превърнали в коптори,радиаторите били продадени,а след спирането на тока/щото не го плащали/ палили огън в средата на стаята.Като дошла милицията да ги изхвърли заварили коне на 3 етаж,прасета на 6 ия и т.н.Провала бил пълен.
Вторият опит бе от 1998.Тогава ромите в карлово и общината вдигнаха стачки и т.н. заради бедността.Кмета реши да им даде земя за временно ползване в баня/селото на царя/,хем хубава земя,поливна като им обеща всякаква техническа помощ.На пръстите на едната ръка се брояха тия дето взеха земята,ама и те не я работеха ,а се пазариха с бедни българи те да я работят и да им дават част от продукцията.Пълен провал.www.bgnauka.com/forum ТУК Е ИСТИНАТА!!!
"...защото езикът на селянина му е даден, не за да плещи, а за да лиже ботуша на господаря...и ако той не лиже този ботуш, който трябва, този език следва да бъде изтръгнат....
Comment
Comment