Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кризата в Украйна 2013-2014 г.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Интервю с Алексей Мозговой от вчера.Видеото е 45 мин, не съм го гледал още.Предполагам, че ще е интересно.
    Один из самых известных полевых командиров Новороссии Алексей Мозговой нашел немного времени, чтобы ответить на различные вопросы посвященные войне на Украине. Так как Мозговой выступает не часто (из известных командиров реже появляется в эфире только Безлер), то послушать его взгляд на…

    Comment


      Пускаш за втори път мнение на някакъв немски пилот, които не е от ОССЕ, базирано на снимки (и такива блогъри-експерти имаш вече) - подвеждаща информация. Нито дори заглавието отговаря на съдържанието. На всичкото отгоре версията Су-25 да свали лайнера с оръдие! на 10000 метра височина май не е физически възможна според конструктора на самолета (посочено в пост на Dibo). Таванът му е 7000 метра, и то празен.
      Last edited by Dinain; 05-08-2014, 22:23.
      "No beast so fierce but knows some touch of pity."
      "But I know none, and therefore am no beast."

      (Richard III - William Shakespeare)

      Comment


        Ukraine fighting reaches rebel-held Donetsk http://m.apnews.com/ap/db_289563/con...tguid=P2OuxnWg (from @AP)
        "No beast so fierce but knows some touch of pity."
        "But I know none, and therefore am no beast."

        (Richard III - William Shakespeare)

        Comment


          @ Dinain - само за протокола достатъчно пилоти казаха, че е напълно възможно и са го правили - кислородна маска, отопление и полет на 10-12 хиляди метра. Тавана 7 000 метра няма нищо общо с двигателите (ако това намекваш с фразата "и то празен").

          Иначе за първи път срещам подробни списъци на загиналите в Украйна. 480 имена на войници от УА и частите където са служили подредено по дати. Може да се проследи ескалацията на конфликта и къде са били най-големите битки...


          Тук пък са вкарани 1263 имена - УА, сепаратисти и мирни...

          Comment


            Dinain написа Виж мнение
            Пускаш за втори път мнение на някакъв немски пилот, които не е от ОССЕ, базирано на снимки (и такива блогъри-експерти имаш вече) - подвеждаща информация. Нито дори заглавието отговаря на съдържанието. На всичкото отгоре версията Су-25 да свали лайнера с оръдие! на 10000 метра височина май не е физически възможна според конструктора на самолета (посочено в пост на Dibo). Таванът му е 7000 метра, и то празен.
            Мод, ако си беше направил труда да го прочетеш - щеше да видиш, че че първончалните изявления на наблюдателите на ОССЕ потвърждават в голяма степен откритията на Петер Хайзенко. Също така щеше да видиш и източника - той е посочен по-долу, ето го:
            The West accuses Russia and the Donbass separatists of having brought down the plane with a Buk missile. IT'S A LIE. The evidence available in September 2014 --including a BBC report which the BBC decided to suppress-- refutes the official story.

            А блогърът само е поместил превод.
            Но защо трябва да обяснявам всички тези неща?
            И защо трябва да обяснявам, че практическият таван на Су-25 НЕ Е 7000 м. - по данни на самия производител в Украйна.

            Comment


              Ъм, не. На едно място казват, че не са сигурни, на друго, че не са ОТКРИЛИ доказателства. После Петер казва нещо, дето уж съвпадало с тяхното и неговите думи се превръщат в заглавие, но вече с посочен източник "ОССЕ". Това е приносът на абсолютно обективните блогъри от "Инфо-Балкани". Но нали вече беше цитирал друг блогър, който "елиминира" версията за Бук-а?

              Виж, версия с щурмовик, който с невероятни акробатики драпа да направи нещо, което според конструктора му не е способен, за да извърши операция, която му е абсолютно непривична (да сваля пътнически самолет с оръдие) (при това очевидно съзнателно и с користна конспиративна цел) - това звучи разумно! Явно украинският щурмовик ще мистериозния мексикански изтребител от 9/11.
              "No beast so fierce but knows some touch of pity."
              "But I know none, and therefore am no beast."

              (Richard III - William Shakespeare)

              Comment


                Dinain написа Виж мнение
                Пускаш за втори път мнение на някакъв немски пилот, които не е от ОССЕ, базирано на снимки (и такива блогъри-експерти имаш вече) - подвеждаща информация. Нито дори заглавието отговаря на съдържанието. На всичкото отгоре версията Су-25 да свали лайнера с оръдие! на 10000 метра височина май не е физически възможна според конструктора на самолета (посочено в пост на Dibo). Таванът му е 7000 метра, и то празен.

                Динайн, явно нямаш достатъчно авиационни познания, но за Су-25 няма никакви проблеми да лети на 10-11 хиляди метра за кратко време. Основната причина за това "кратко време" е нехерметичната кабина, но пилотът разполага с кислородна система, която позволява такива полети и те неведнъж са правени. Разбира се, това по никакъв начин не означава, че Су-25 е свалил Боинга.

                Например - полет на около 8700- 9000 метра:

                Comment


                  Добре, че ти имаш, ал-хамду лила.
                  Аз се доверявам повече на Бабак и официалните данни.
                  "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                  "But I know none, and therefore am no beast."

                  (Richard III - William Shakespeare)

                  Comment


                    http://warsonline.info/ukraine/novor...2014-goda.html - Оперативна сводка за 5 август 2014 г.

                    Comment


                      Както и другите посочиха- не е проблем Су-25 да се набере на 10км. особено ако носи само Р-60 и снаряди. Но ако някой много го напъва да не вярва- нещото е на въоръжениое вбългария, следователно в Шопландия на 4-ти километър в авиационата библиотека може да се намери инструкцията по експлоатация, там има графики при каква маса на колко може да се качи. При достатъчно добро желание и в нета може да се намери, а по-сериозен източник от това не може да се намери.
                      В случай че някой реши да пробва нета:
                      "Руководства по летной эксплуатации Су-25" това се пише в руското гугле, и о чудо.

                      Comment


                        ЕС започва доставки на оръжие за Украйна

                        Comment


                          Авиационните познания не опират само до това, кой какъв таван има, а до това дали е възможен предложения сценарии на въздушния бой (Су-25 с Р-60 да прехване и унищожи цел на 10 000 метра движеща се със скорост от почти М 0.9) и отговорът е, че дори на теория това е почти невъзможно, а на практика си е научна фантастика.

                          Защо?
                          Първо и най-важно, от значение не е тавана на Су-25 (той и на 14 000 ще се качи, стига пилотът му да е достатъчно як и глупав), а каква скорост ще държи на голяма височина. Според хора, които са летели бая на типа на големи височини със зор и чист самолет (без баки) ще докара М 0.8, с баки - 0.71. Това преведено на по-прост език, значи че Су-то ще е с около 100 - 120 km/h по-бавно от Boeing 777 на 10 000 м.
                          Второ, да опростим на първо време картинката и да кажем, че Су-то виси на опашката на Boeing-а и от дистанция 1 - 2 km пуска Р-60. Какво ще стане? Ами нищо няма да стане. Защо? Защото Р-60 не е правена да гони цели в догон на голяма височина. Това е ракета за близък маневрен бой, правена да се ползва от изтребители, които се въртят на дистанции под километър. В догон за да сработи радиовзривателя на Р-60 се иска разлика в скоростта от 150 m/s, което кореспондира с разлика от близо 550 km/h. Такава просто няма да имаме, защото Су-то се движи бавно, а двигателчето на Р-60 е слабо и работи малко време. Така, че скоростта на ракетата зависи от скоростта на носителя в пуск, а тя е малка, както вече видяхме. С две думи пуснатата Р-60 ще мине покрай целта и няма да се взриви. Сега, някой многознайко ще каже, че има модели на Р-60 с оптичен взривател, където разликата на разликата в скоростите не играе. Затова усложняваме модела.
                          Трета точка. Как Су-25 ще издрапа до 10 000 метра? Със зор и загуба на много енергия, а от там и скорост. Тоест, в зависимост от началната височина и скорост, Су-то ще се окаже на 10 000 със скорост под тази М 0.8, за която казахме, че е максималната на тази височина. При оптимистичен вариант ще има скорост някъде между М 0.6 и 0.7, което значи, че ще е по-бавен от пътническия самолет с 300 - 400 km/h. При такава разлика в скоростите за прехват в задна полусфера не може да се говори, още повече, че Р-60 е много вероятно да не може да догони целта, защото както казахме е слаб фишек. За работа с оръдие не може да се говори. И все пак, няма ли как?
                          Четвърта точка, да включим на супер фантастичен сценарии. На теория е възможно да се прехваща по-скоростна цел. За това прехващачът трябва да се сближи с целта в насрещни курсове, да го остави да я подмине, маньовър и да извърши пуск в догон. Да де, но това са хватки на специализирани прехващачи, които имат съвсем други енергийни характеристики и въоръжение, а не на Су-25, който нито е правен за това, нито пилотите му имат тренинг за това.

                          Така, че описаният сценарии, в който имаме едно Су на 5 - 7 000, което подскача до 10 000 стреля и си ходи е практически неизпълним. Даже и на теория не е възможен. Това дори без да отчитаме факти, че Р-60 е толкова слаб фишек, че дори и три - четири такива едновременно е крайно малко вероятно да дезинтегрират Boeing 777. А за стрелба с оръдие при такава сериозна разлика в скоростите не може да се говори.

                          Сега, относно това, което пише Гоги:
                          1. Авиационната библиотека не се намира на 4-ти километър от няколко години. Актуалният ѝ адрес е ул. Шейново 23
                          2. Там РЛЕ за Су-25 няма
                          3. РЛЕ за Су-25 няма и в интернет, има само отделни страници сканирани, но цялото го няма никъде
                          Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                          Comment


                            1951 написа Виж мнение
                            а на практика си е научна фантастика.
                            Е то някой да иска зорлен да бутне граждански самолет също е фантастика, ама става. Иначе е много лесно да докараш че нещо е невъзможно ако построиш условията да отговарят на тезата ти.
                            Пример- Су-25 не може да догони лайнера. За не можене не може...но пропускаш че лайнерът се води от диспечер и лайнерът ще бъде в предварително известно място в предварително известно време. Другото е математика.
                            Р-60 не можела да дезинтегрира самолета- че къде пише че може и че е станало? Самолета пада на сравнително големи парчета и то компактно, значи се е разпаднал ниско. На Р-60 и трябва просто да го разхерметизира. Т.е фантастиката не е толкова ненаучна, въпрос на желание. А говорейки за желание- само една от страните има полза (и в резултат аот това възможност за въникване на желание), само тя има и възможност да осъществи това желание, тя също така има прецедент на реализирана възможност без да е имало желание, демек "без да изкам". Същата има за съюзник друга стран акоято е правила същото (по други причини).
                            Виж другата страна няма възможност да реализира почти фантастичният сценарий посредством Су-25 (поради липсата на диспечер) и почти невериоятният с Бук -дори да предположим че ПУ е изправно за да се стреля само с енговият рада пак се иска диспечер поради тясна зора в коята работи той.И естествено въпросната друга страна няма абсолютно никаква полза от това, нито тя нито нейният съюзник.

                            Колкото до РЛЕ- те още са на въоръжение, и предвид как аз имах в къщи (и още имам) въпросните книги (само летаталените характеристики другите не ми бяха интересно и затова не ги взех) за 23БН (то тогава още беше на въоръжение) значе е не особено трудно който иска да си ги набави.
                            За мен е достатъчно че пилоти летели на това казват е е възможно да се направи, ако и трудно.

                            Comment


                              Gaden Gogi написа Виж мнение
                              Пример- Су-25 не може да догони лайнера. За не можене не може...но пропускаш че лайнерът се води от диспечер и лайнерът ще бъде в предварително известно място в предварително известно време. Другото е математика.
                              Физиката показва, че прехвата на нещо, което лети високо и бързо от нещо което започва да го гони от ниска височина и с лоши енергийни характеристики е научна фантастика. Тоест сценарият Су-25 подскача от 5000 m, сваля самолета и си ходи е абсурден.

                              Gaden Gogi написа Виж мнение
                              Р-60 не можела да дезинтегрира самолета- че къде пише че може и че е станало? Самолета пада на сравнително големи парчета и то компактно, значи се е разпаднал ниско. На Р-60 и трябва просто да го разхерметизира. Т.е фантастиката не е толкова ненаучна, въпрос на желание.
                              Желание от чия страна Още повече, че Р-60 ще се насочи към топлинния източник,

                              Gaden Gogi написа Виж мнение
                              Колкото до РЛЕ- те още са на въоръжение, и предвид как аз имах в къщи (и още имам) въпросните книги (само летаталените характеристики другите не ми бяха интересно и затова не ги взех) за 23БН (то тогава още беше на въоръжение) значе е не особено трудно който иска да си ги набави.
                              Коментирах просто да не пращаш хората за зелен хайвер. Нито библиотеката е там, нито вътре има РЛЕ за Су-25.

                              Gaden Gogi написа Виж мнение
                              За мен е достатъчно че пилоти летели на това казват е е възможно да се направи, ако и трудно.
                              Да кажем, че руснак и украинец с огромен опит на типа казаха, че е абсолютно невъзможно, не просто трудно.
                              Peace Through Strength -- Victory Through Devastation

                              Comment

                              Working...
                              X