Дооста странно е това да се случи и самолетоносачите да останат спомагателни. И причините са много и датират от края на 20те и началото на 30те и понеже са много, много(запълнили са няколко книги по над 400 страници), да споменем само няколко имена:
- Марк Митчър;
- Уилям Холси;
- Ърнест Кинг
За тия се сещам на прима виста щото са най-известните
Не. Но има случаи на американски и британски есминци потопени от собствените си бомби нагласени да гърмят на малка дълбочина и паднали зад борда или тръгнали да потъват и допотопени от собствените боеприпаси. И случая не е един. Не напразно Командването на Западните подходи(Ливърпул) и Атлантическия флот забраняват в един момент нагласянето на бомбите на малка дълбочина(а когато това се случва вече не им и трябва)
П.с. Fast Battleships до един се строят с една единствена цел - охрана на авионосни съединения. Не линеен бой.
Но пък с 11-12 чудовищни разхищения ала Монтана. Може ама ако Хазбънд Кимел не беше командващ Пърл Харбър а Началник на морските операции три поредни мандата
- Марк Митчър;
- Уилям Холси;
- Ърнест Кинг
За тия се сещам на прима виста щото са най-известните
Аз питах, понеже не знам, има ли друг случай във военноморската история като случая на Фриц Ин, дето кораб да хвърля противоподводни бомби под друг кораб и другия потъва?
П.с. Fast Battleships до един се строят с една единствена цел - охрана на авионосни съединения. Не линеен бой.
САЩ точно без корабите с които са победили
Comment