101ви,има някои неточности които си допуснал:
1.Писах 2-3 тпрпеда но не за да се потопи кораб/понякога и 1 е достатъчно/а за да се уцели.Има разлика,нали?
2.Времето за престой в открито море не е зависел от шнорхела,а от запаса с гориво,питейната вода и храната с която са запасени хората на борда.
3.Не електромоторите изпускат вредни газове а акумулаторните батерии,и то на лодките от Първата световна война.През Втората св. война акумуклаторните шахти са били херметизирани,имали са система за вентилация,а и самите акумулаторни клетки са херметизирани.Иначе наистина хлора който отделят е отровен и силно експлозивен. :twisted:
4.Защо са използвали дизелово гориво а не бензин?Има 2 причини-дизела не отделя отровни и силно експлозивни изпарения като бензина,на което се дължат много от взривовете на лодки от първата световна,и другото предимство е че дизеловия акумулатор е по-икономичен от бензиновия.А че работата в дизелния отсек е шумна и мизерна съм съгласен с тебе... :twisted:
1.Писах 2-3 тпрпеда но не за да се потопи кораб/понякога и 1 е достатъчно/а за да се уцели.Има разлика,нали?
2.Времето за престой в открито море не е зависел от шнорхела,а от запаса с гориво,питейната вода и храната с която са запасени хората на борда.
3.Не електромоторите изпускат вредни газове а акумулаторните батерии,и то на лодките от Първата световна война.През Втората св. война акумуклаторните шахти са били херметизирани,имали са система за вентилация,а и самите акумулаторни клетки са херметизирани.Иначе наистина хлора който отделят е отровен и силно експлозивен. :twisted:
4.Защо са използвали дизелово гориво а не бензин?Има 2 причини-дизела не отделя отровни и силно експлозивни изпарения като бензина,на което се дължат много от взривовете на лодки от първата световна,и другото предимство е че дизеловия акумулатор е по-икономичен от бензиновия.А че работата в дизелния отсек е шумна и мизерна съм съгласен с тебе... :twisted:
Comment