Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Яхтата на Лорда VS. Гемията на Адмирала.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    да ама това е началото на войната, айде за да не мрънкаш пожелай си и ти нещичко. А като са толкова скапани гаражите Тирпиц защо бяга, то ттагъв зор го било напушил че успява да надбяга Суордфишите :lol:
    Отклоняваме се от темата.

    Comment


      #17
      предлагам ти да престанем да ги сравняваме, защото:
      1. Венгард е по-голям, по нов, с по съвършенна електроника и по-големи оръдия
      2. Естествено е по- новия да е по-съвършен, иначе би било смешно, жалко и ретроградно.Все едно да ми кажеш, че Нелсън е по-добър от КГV
      3. Шарнхорст е правен при други условия и с друга концепция - рейдер - линеен крайцер.Значи, това са кораби от различни класове - все едно да сравняваме Бисмарк с Рипълс - по стар, по-слабо защитен и т.н. и линеен крайцер
      Ако съм адмирал на Шарнхорст ще бягам, тъй като съм по-бърз
      П.В.

      Comment


        #18
        Ти се натисна да ги сравняваме, че се и зъбеше на всичкото отгоре. Хич не го виждам това как ще избягаш ама ти сигурно ще ни кажеш,айде за да е по-интересно кандисвам на хубаво време. ей така по пладне, слънцето скрито зах облак, да не блесака в далекомера.

        Comment


          #19
          За да не се чудят другите, Шарнхост постига въпросната скорост при форсиране на турбините, ако те не се форсират би развивал следните скорорсти: )(водоизместване/скорост)
          31 552т/30,1 възела
          37 224т/29 възела
          39 017/28,7 възела.

          Comment


            #20
            аз ти го казвам го казвам по-прост.При Норд Кап Шарнхорст е развил 30 възла.Пълното му водоизместване е било 39643т.
            П.В.

            Comment


              #21
              с толкова може да е злезнал в морето, ама като го сметнеш колко гориво е изхарчил и ще получиш доста по-малко водоизместване, освен това пълното му водоизместване към тогава се сочи за по-малко от посочената от тебе стойност, пък и като сложим че бая време не докувал (ако и да е оперирал на север) би трябвало бая да е обраснал.

              Comment


                #22
                \\\

                Е, да то на всеки кораб му се намалява метацентричната височина.На Бисмарк му е 4.4м при 53200, 3.5 при 49 000, при 46 000 - 3.0 м и т.н
                На север корабите не обрастват, защото няма с какво както в южните морета
                П.В.

                Comment


                  #23
                  на всякъде обрастват, просто на север е доста по-малко. Какво за метацентричната височина?

                  Comment


                    #24
                    колокото повече гориво харчеш толокова повече тя намалява.Например при английските леки крайцер Белфаст и при японските дори се е приемала задбордна вода да не се капичне кораба, като стане метацентричната под 0.50см.При Бисмарк например с харченето на гориво метацентричната намалява от4.4м на 3.5м и т.н
                    П.В.

                    Comment


                      #25
                      при бойните кораби принципно се приема вода не само за поддържане на метацентричната височина ами и за запазване ефективността на ПТЗ, просто там трябва да имаш отсеци пълни с течност, освен това "оптималното бойно водоизместване" се поддържа и от съображения касаещи вертикалната защита: при изплаване под водата остава недопустимо малка част от пояса.

                      Comment


                        #26
                        да, така е, но това зависи и от практиката в различните флотове.Например в авглийския се приема нефт в двойното дъно да се увеличи далечината на плаване на КГV, немците не го практикуват.На крайцерите задължително се приема задбордна вода, да се подобри устойчивостта, докато за линкорите не съм чувал
                        П.В.

                        Comment


                          #27
                          на всички кораби се приема, особенно на големите, иначе ПТЗ-то не става за нищо а и бронята изплува и е много опасно.

                          Comment


                            #28
                            В повечено случаи се приема задбордна вода в отсеците ПТЗ - нали са пусто-празно, пуст празен, пък и за контранаводняване.Но на други кораби.Японските, линкори и тежки крайцери, британските "Р", се монтират стоманени тръби които да заякчат ПТЗ-то и да подобрят устойчивостта
                            П.В.

                            Comment


                              #29
                              da ama samo w bulowete, иначе се пълнят и танковете, просто буловете в повечето случаи не са предвидени да се ползуват за резервоари.

                              Comment


                                #30
                                за американските, британските и за Шарнхорст съм чел че е така защото е със средна устойчивст.За Бисмарк н съм сигурен или поне не съм го чел
                                П.В.

                                Comment

                                Working...
                                X