имам предид, че не са лейнеровани както повечето съвременни, освен това са телена намотка, а не лети
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ямато срещу Айова
Collapse
X
-
Под 200мм палуба барбетът на Ямато изтънава до 440мм.НА Айова под 38мм и 120+32мм не изтънява.Изтъняването е кофти.Когато за разстрелвали Баден борд 350 горен 250мм и 180.Барбет над палубата 250мм, под 220-170ммСнаряд пробива 170мм горен пояс и заклинява барбета в 220мм част
На Шарнхорст са 350мм без изтъняване, но Дука пак е заклинил носовата, така че незнам.На Бисмарк е 145+220 барбетП.В.
Comment
-
Нека да кажем още нещолошо покривите на Ямато са от лицево закалена стомана и от голяма дистанция снаряд може да ги пробие - спр. виж Дюнкерк.Айова палуба с дебели ламинации - това също е минус по добре е по дебела една, но крановете на янките са слабички и не могат да вдигат такава тежестП.В.
Comment
-
Мощността на един кран не се определя толкова от двигателя: там могат да се приложат полиспасти, колкото от здравината на носещата конструкция.
Ти сигурен ли си че крановете са били ограничаващ фактор?? може да е било технологично, да не са могли да изработят плочи с нужната дебелина, което ме навежда на въпроса: някой да знае размерите на плочите от палубната броня??/
Comment
-
Ако забелязваш немците, японците французите не използват ламинаци
тоест 200мм но под нея е само 10мм противоосколочна на опр разстояние. При Бисмарк 95мм-80мм, при Ришельо 150-170мм
Докато при американци, англичани и италианци е с ламинация /определено на харесвам тоя похват/ примерно 158+12.44 иле 149+12.44 Нелсън, КГV, американци само трите нови класа НК - 36+104мм, 127+19мм СД и 120+32мм Айова, Литорио 100+12ммП.В.
Comment
Comment