Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ямато срещу Айова

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    имам предид, че не са лейнеровани както повечето съвременни, освен това са телена намотка, а не лети
    П.В.

    Comment


      #17
      ами точно де,, скрепени са тези с цев зглобена от няколко моноблока.

      Comment


        #18
        според теб добре ли е барбета да бъде изтънн под палубата като на Ямато 546мм над нея до 440мм под нея или да е еднаква дебелина като на Айова 440мм под и над нея?
        П.В.

        Comment


          #19
          за коя точно палуба става дума?

          Comment


            #20
            Под 200мм палуба барбетът на Ямато изтънава до 440мм.НА Айова под 38мм и 120+32мм не изтънява.Изтъняването е кофти.Когато за разстрелвали Баден борд 350 горен 250мм и 180.Барбет над палубата 250мм, под 220-170ммСнаряд пробива 170мм горен пояс и заклинява барбета в 220мм част
            На Шарнхорст са 350мм без изтъняване, но Дука пак е заклинил носовата, така че незнам.На Бисмарк е 145+220 барбет
            П.В.

            Comment


              #21
              Това май го обсъдихме, но пак да си кажа: аз лично не бих бронирал под главната палуба, евентуално бих сложил противоосколочна 50мм броня около погребите и барбета.

              Comment


                #22
                Нека да кажем още нещолошо покривите на Ямато са от лицево закалена стомана и от голяма дистанция снаряд може да ги пробие - спр. виж Дюнкерк.Айова палуба с дебели ламинации - това също е минус по добре е по дебела една, но крановете на янките са слабички и не могат да вдигат такава тежест
                П.В.

                Comment


                  #23
                  Трябвало е да хи хранят повече. :lol:

                  Comment


                    #24
                    да им сложат по-мощна хидравлика
                    П.В.

                    Comment


                      #25
                      Мощността на един кран не се определя толкова от двигателя: там могат да се приложат полиспасти, колкото от здравината на носещата конструкция.
                      Ти сигурен ли си че крановете са били ограничаващ фактор?? може да е било технологично, да не са могли да изработят плочи с нужната дебелина, което ме навежда на въпроса: някой да знае размерите на плочите от палубната броня??/

                      Comment


                        #26
                        до сега не съм срещал на разреи.Срещал съм на вертикалните плочи размери, но на палубата....
                        П.В.

                        Comment


                          #27
                          точно и аз това се замислих, защото бордовите са тесни и дълги но на палубните би трябвало да са с максимална площ за да се избягвт слабите места при стиковете, изобщо палубата е най-неприятната част за брониране защото е с най-голяма площ.

                          Comment


                            #28
                            Ако забелязваш немците, японците французите не използват ламинаци
                            тоест 200мм но под нея е само 10мм противоосколочна на опр разстояние. При Бисмарк 95мм-80мм, при Ришельо 150-170мм
                            Докато при американци, англичани и италианци е с ламинация /определено на харесвам тоя похват/ примерно 158+12.44 иле 149+12.44 Нелсън, КГV, американци само трите нови класа НК - 36+104мм, 127+19мм СД и 120+32мм Айова, Литорио 100+12мм
                            П.В.

                            Comment


                              #29
                              хм нещо не те вдявам. ламинация е изтъняване, а това на палубите е подложка, ламиниран е бордовият пояс. Abe може и да греша (това е много рядко явление, не грешката, а допускането на нейното наличие :twisted: )

                              Comment


                                #30
                                Имам предвид не изтъняване както е при бордовете макар, че зад тях винаги се поставя корабостроителна стомана - то все на нещо се крепи бронята, а подложка на палубата
                                П.В.

                                Comment

                                Working...
                                X