Предложете какво да се измени на класа "Шарнхорст", ако имахте възможност да го реконструирате?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Недостатъци и плюсове на класа "Шарнохорст"
Collapse
X
-
Plamen каза:
[B]Предложете какво да се измени на класа "Шарнхорст", ако имахте възможност да го реконструирате?
Проборудваме го в самолетоносач, С малко късмет можем да го доведем до равнището на "Акаги"
За самолетоносач броневата защита му е добра, но не и за линкор!
Впрочем искам да питам Бисмарк не е ли по-добре брониран от Тирпиц?
-
Bronewata zaщita na Шarnhost e edna ot naj-dobrite za wremeto. А на самолето носач изобщо не му трябва броневи пояс. Пък и под реконструкция мисля че се има не модернизация на вече построен кораб а преработка на проекта, а в такъв случай линкорския корпус не е най-подходящото решение, преоборудването от линкори в самолетоносачи на Акаги, Лексинктън, Фюриъс, Берн е по-скоро принудителна мярка и използуване на вече готови корпуси.
Comment
-
Имам придвид замяна на 283мм с 6 380мм, долната 80мм палуба, на погребите до 95мм я качваме на мястото на 50мм и довеждаме до 110мм - плоска палуба.50мм я изтъняваме до 30мм и я сваляме на нивото на 80мм - разменяме им местата, като запазваме 105мм скос , но я повдигаме малко, за да няма тая гадна гърбица.Бронята ще стане като на Дюнкерк по разположение.Покривите ги правя на плоската част от 100мм 180мм, като тази дебелина ще я взема от 45мм пояс, който го изтънавам до 25мм.П.В.
Comment
-
Съгласен. Освен това аз бих махнал единичните 150мм, заменям гои на кули, махам самолетите и хангара. добавям на тяхно място още 3 105мм, едната възвишена над кърмовата 105, другите 2 побордно, оствям 105 и 150 мм защото няма адекватно универсално, +това донякъде съм склонен да се съглася с доводите на германските специалисти за опасността от есминци в северно море
Comment
-
Ами аз нали точно това пиша, че оставям страрите защото са нямали 128, нека все пак уточним за кога става въпрос. А увеличаването на надводния борд не е предимство, все пак има един термин "оптимално боийно водоизместване" което трябва да се поддържа, дори при разходване на горивото щистерните се запълват с вода за да се поддържа този показател.
Comment
Comment