Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Броненосци дизайн до 1904

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #76
    Продължавам с Японските Броненосци.

    Фуджи и Яшима


    Строился в Англии. Заложен в 1894 г., спущен на воду в 1896 г.
    Водоизмещение 12 533 т,
    длина наибольшая 125,5 м, ширина 22,4 м, осадка 8 м. Мощность машин 14000 л.с., скорость 18 уз.
    Броня (сталеникелевая): пояс по ВЛ 457- 356 мм, казематы 152-50 мм, барбеты башен 356-229 мм, башни 152 мм, палуба 63 мм, рубка 356 мм.

    Вооружение: четыре 305-мм и десять 152-мм орудий, 24 мелкие пушки, 5 торпедных аппаратов.
    Всего построено 2 единицы: “Фудзи” и “Ясима” (оба — 1897 г.).


    Чен Иен (Бивш китайски броненосец)

    Строился в Германии.
    Заложен в 1880 г., спущен на воду в 1882 г.
    Водоизмещение 7670 т, длина макс. 93,9 м, ширина 18 м, осадка средняя 6,1 м. Мощность двух машин “компаунд” 6000 л. с., скорость 14,5 уз.
    Броня (компаунд): цитадель 356-203 мм, барбет 305 мм, колпаки башен ГК 152-75 мм, палуба 75 мм, рубка 305 мм, башни среднего калибра 50 мм.
    Вооружение:
    четыре 305-мм и два 150-мм орудия, 3 торпедных аппарата.



    Фусо


    Строился в Англии. Заложен в 1875 г., спущен на воду в 1877 г.
    Водоизмещение 3717 т, длина между перпендикулярами 67 м, ширина 14,6 м, осадка 5,5 м. Мощность машин 3932 л.с., скорость 13 уз.
    Броня (железная): пояс по ВЛ 229-102 мм, батарея 203 мм, траверзы 178 мм.
    Вооружение: четыре 240-мм, две 164-мм и три 75-мм пушки, 1 картечница Норденфельта.


    Корабите от този и предишния ми пост са Броненосците на адмирал Того. С този флот той унищожава Първа и Втора Тихоокеанска Ескадра.

    Comment


      #77
      Японските кораби представляват хомогенно ядро от сравнително еднакви кораби с еднакъв гл. калибър и второстепенен, скорост, обучението на японските моряци се намира на по-висока степен от това в руския флот.Виждаш, че Тогаобхваща главата на рускиа флот при Цушима, а при Жълто море - втората част на сражението също се опитва да го направи благодарение на по-бързите си кораби.Японските кораби имат по-голямо водоизместване, което е несъмнен плюс и двигателите им са по-мощни.152мм оръдия са повече на брой.
      П.В.

      Comment


        #78
        Забравих да кажа.Системата за управление на огъня на японците е много по-съвършена - далекомерите са им Бар и Струд, на руснаците само наБородино имат такива далекомери.СУАО е от типа Continious aim, благодарение на който от дистанция 4000м се постигат много голям брой попадения.
        П.В.

        Comment


          #79
          Абе чак много голям, Ако си прочел статиите които ти каязах щеше да видиш че няма голяма разлика в %та попадения, ноо качеството на снарядите изиграва своята роля - прочети за характера на повредите по руските кораби.

          Comment


            #80
            Попаденията са почти еднакви с руските, но японците още при Жълто море използват шимоза
            П.В.

            Comment


              #81
              Джапанските кораби са по-малко и с по-лоша броня, имат единствено превъзходство в броненосните крайцери.
              Следователно Успеха на японците се дължи на тактическо ниво не на техническо.

              Comment


                #82
                Какво значи "по-малко" и "по-лоша" броня?първо те са бронирани на по-голяма част - бордовете им отколкото руските кораби, тъй катоочакват да се бият с фугасни снаряди.Полтавите са с небронирани нос и кърма - "всичко или нищо" и бързо се нагълтват с вода и губят маневреност.По-лоша броня? - харвеевсата е е толкова добра колкото круповата, но Ослябя, Пересвет са също с харвеева.Броненосците за брегова отбрана са по-слаби от японските броненосни крайцери, тъй като оръдията им стрелят на по-къса дистанция, Сисой и Наварин са с броня аналогична с тази на Фуджи, а Николай 1, но всички му остъпват по скорост и средна артилерия.Нахимов няма какво да го броим, остават 4-те Бородино със 194мм борд срещу 229мм Харвеева на японските, коита са горе-долу еквивалентни като съпротивляемост с тази разлика, че руските кораби са неустойчиви и лесно потъват.От първата ескадар Цесаревич и Ретвизан са най-добрите
                П.В.

                Comment


                  #83
                  Plamen каза:
                  [B]Попаденията са почти еднакви с руските, но японците още при Жълто море използват шимоза
                  Точно, и като сложим калпавото закрепване на броневите листо и се получва бълбук-бълбук. абе то съвсем не случайно почва след това да се обръща особенно внимание на закрепването на плочите.

                  Comment


                    #84
                    Plamen каза:
                    [B]Какво значи "по-малко" и "по-лоша" броня?първо те са бронирани на по-голяма част - бордовете им отколкото руските кораби, тъй катоочакват да се бият с фугасни снаряди.Полтавите са с небронирани нос и кърма - "всичко или нищо" и бързо се нагълтват с вода и губят маневреност.По-лоша броня? - харвеевсата е е толкова добра колкото круповата, но Ослябя, Пересвет са също с харвеева.Броненосците за брегова отбрана са по-слаби от японските броненосни крайцери, тъй като оръдията им стрелят на по-къса дистанция, Сисой и Наварин са с броня аналогична с тази на Фуджи, а Николай 1, но всички му остъпват по скорост и средна артилерия.Нахимов няма какво да го броим, остават 4-те Бородино със 194мм борд срещу 229мм Харвеева на японските, коита са горе-долу еквивалентни като съпротивляемост с тази разлика, че руските кораби са неустойчиви и лесно потъват.От първата ескадар Цесаревич и Ретвизан са най-добрите

                    Вече ми омръзна да поватарям едно и също!
                    А и за разликата между Круповата и Харвеевската е разлката в съпротивлението което оказват на интервенция.
                    Круповата - 2,2
                    Харвеевска - 1,8



                    Сега за корабите :
                    Японската ескадра на адмирал Того
                    1. Микаса - круповска броня
                    2. Асахи - Броня харвеевска
                    3. Сикишима - Броня харвеевска
                    4. Хатсусе - Броня харвеевска
                    5. Яшима - Броня стоманеноникелова
                    6. Фуджи - Броня стоманеноникелова
                    7. Чен Иен - Броня компаунд
                    8. Фусо - Броня желязна


                    Докато при Рускте броненосците положението е различно

                    Петропавлоск, Севастопол 1897/8 броня - харвеевска
                    Полтава - Броня круповска

                    Пересвет, Осабля,1901 броня - харвеевска
                    Победа - Броня круповска

                    Бородино, Имп. Александър ²²², Княз Суворов, Орел - Броня круповска

                    Ретвизан 1901 (постр. в СаЩ) - Броня круповска

                    Цасаревич 1903 (постр. в Франция) - Броня круповска


                    Нарочно не включвам боклуците Нарарин, Сисой Велики и Барбетните недоносчита.
                    Крайно време е да се съгласиш с мен, че причината е за поражението е на тактическо ново а не на техническо.
                    :pop:

                    Аз повече няма да отговарям в насока руски ескадрени боклуци! Предлагам да продължим с броненосците на други държави - като германия например!

                    Comment


                      #85
                      Съгласен съм,ч е е тактичекският фактор решава сражението и войната, но и ти признай, че японският флот е по-модерен и хомогенен като ядро - 6 добри броненосеца и 8 супер броненосни крайцера
                      П.В.

                      Comment


                        #86
                        Нека миневм към немските броненосци!
                        П.В.

                        Comment


                          #87
                          Време е да се съглсите с мене че причините за поражението са комплексни. и технически и тактически, специално за втората тихоокеанска са стратегически защото Рождествецки не е можел да промени нищо.

                          Comment


                            #88
                            Аз започвам с типа Бранденбург, после предлагам да минем към Макленбург, Кайзер Барбароса 3, Брауншвайг и Дойчланд
                            Някой от вас не смята ли Бранденбург за първия all-big gun кораб 4 283/35 и 2х283/30.Всички са в диаметрална плоскост, а сетцу и кавачи също са с различна дължина на стволовете.
                            П.В.

                            Comment


                              #89
                              ostfront

                              Серията е от Бранденбург, Кюрфурст Фридрих-Вилхелм, Вайсенбург, Верт.

                              1893г.

                              16,5в. максимална скорост
                              10 503т. пълно водоизместване

                              6 - 280мм
                              6 - 105мм
                              8 - 88мм

                              Броня - компаунд.

                              Comment


                                #90
                                За първите два съм сигурен, че бронята е компаунд, но вторите два са строени тогава когато Круп създава цементираната броня.Чел съм, че бронята на вторите два е крупова, макар и с по-ниско качество от стандартната, произведена по-късно
                                П.В.

                                Comment

                                Working...
                                X