Аз пък забелязвам, че освен руски кораби други не съществуват...Руските 305/40 оръдия макар, че могат да се зареждат във всяко положение, за разлика от Викерсовите 305мм, които трябва да ги върнеш след всеки изстрел до диаметралната плоскост, да заредиш и след това пак да ги обърнеш на борд /само на Миказа оръдията се зареждат във всяко положение/ са скапани и дава по изстрел на 80 сек, а британските на 50 сек.Освен това като ти гръмна кулите от гл. калибър ще застана на 5 км и ще те разстрелям с по-тежките си оръдия например 305мм + 234мм на Едуард 7:lol:
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Броненосци дизайн до 1904
Collapse
X
-
Абе ти чел ли си изобщо нещо за '04-'05 ????? понеже очевидно не си вземи прочети това http://www.tsusima.narod.ru/web/bibl...an_tsusima.htm и после ще довършим разговора, само ще отбележа че тогава боят се е водел на 15-22 кабелта, А фантастиките дето ги има по игрите са си само за игрите, историята съвсем друго казва и показва.
Comment
-
Аз съм чел много повече от теб и съм пълен с източници за Руско-Японската- Имам книгите на Бунич, на Ерик Гроув, на Новиков Прибой, Степанов, Пикул, Нойкирхен, Томас Джаксън, а освен това монографиите на Полтава, Пересвет, Ретвизан, Баян.Имам цяла Чека книга за броненосните кораби от 1860 до 1906г.:twak:П.В.
Comment
-
да, но не ми прави добро впечатление.Литературата мое и да е художествена, но исторически описва най-добре проблемите на руските кораби - затворите на Цесаревич, широките обзорни рубки, несъвършенните снаряди, ниската скорост на Полтавите, скапаните Диана и Палада.Защо си мислиш, че са лишени от обективност?П.В.
Comment
-
Plamen каза:
[B]Видовете броне не са показани съвсем правилно
На типа Полтава 2 от броненосците са с 406мм мм главен пояс - от харвеевска броня, а краищата са от стоманено никелова на Петропавловск и Севастопол.На Портава главният пояс е от 368мм крупова стомана.Победа също е с крупова стомана.
За японските преди Миказа освен Фуджи не знам с какви брони са били, но ще проверя.
Американските от Мейн нататък се строят с крупова броня.
2-те два от Бранденбургите сас с крупов пояс
Маджестик е последната британска серия с харвеева броня
1. Микаса - круповска броня
2. Асахи - Броня харвеевска
3. Сикишима - Броня харвеевска
4. Хатсусе - Броня харвеевска
5. Яшима - Броня стоманеноникелова
6. Фуджи - Броня стоманеноникелова
7. Чен Иен - Броня компаунд
8. Фусо - Броня желязна
Като единствено Микаса е модерен кораб с круповска броня, построен е в Англия.
Цасаревич и Ретвизан са също последна дума на техниката и са напълно равностойни на Микаса.
Общо Първа Тихоокеанска Ескадра е напълно в състояние да се разправи с Японския блокаден флот, само пълната некадърност и стахливост на руските адмирали и капитани на Броненосците превръщат 12 броненосеца от най модерен тип а именно (тип Полтава - 3бр;тип Пересвет - 3бр;тип Бородино - 4бр; Ретвизан - американско производство; Цасаревич - френско производство --- всеки един преблизително по 13 000 000 златни рубли) в куп непотебно желязо. От тях струвами се японците пленяват 5 или 6бр
Comment
-
Нека сравним Цесаревич с Ретвизан
На Цесаревич гл. калибър е по-капризен руски оръдия във френски кули, а затворите са кофти, 152мм са еднакъв брой, на Ретвизан са казематни, а на Цесаревич са кулови, което намалява скорострелността поради слабата хидравлика и ниската скорост на въртене на кулата до 1 изстрел в минута бордовият пояс на Цесаревич е по-дебел, но по-тесен.Той има ПТЗ преграда, а Ретвизан няма, скоростта е еднаква.Разположението на 152мм е по-удачно на Ретвизан и могат да стрелят и при вълнениеП.В.
Comment
-
Цесаревич има френска-олигофренска форма на корпуса. При такава форма, с наклонени на вътре бордове, при получаване на крен изправящия момент вместо да расте намалява и коритото се обръща. Цесаревич и неговите клонинги имат конструктивен дефект на машините, и освен това са доста претоварени, а Ретвизан дори е недотоварен:nworthy: а както са претоварени от пояса нищо не се подава над водата
Comment
-
Според Ерик Гроув конструктивно те са си газели с по два фута повече във водата заради претоварването /класа "Бородино"/.Преди боя ги претоварват с въглища, за да стигнат до Владивосток и над водата остава само 152мм пяс - 194мм отива под нея.Освен това устойчивостта им е отвратителна, а клатенето ужасно.На изпитания Александър 3 при рязък поворот едва не се преобръщаП.В.
Comment
-
oops
И аз мисля, че Френските кораби не са най походящи но нека се има предвид че френски банки отпускат кредитите за строителство на Руския флот. С цел да се изпробват техните проекти и да се провокира конфликт с Английско произведени кораби, в случая Япония е точно такава държава. Нали си спомняте, че Франция подкрепя Русия в конфликта, а Щатите и Англия - Япония.
Цасаревич освен това има незащитени с броня 75мм оридия, за разлика от Ретвизан. На френските и по късно на късните руски броненосци средната артилерия е в кули, както беше споменато вече. За разлика от английските и американските Броненосци, на Френско-Руските приводите на кулите не са хидравлични а електрически - така че довода за бавното завъртане трябва да отпадне. За калпавите парни машини и лекото претоварване съм съгласен, но претоварени са и повечето английски броненосци.
Въпросното претоварване май е характено почти за всички Линкори от периода. Изключение е Ретвизан и немските кораби от типа Брауншвайг. Интерено е че Руснаците започват стоителството на клонинги на Ретвизан но в черно море. Серията започва с Потьомкин, Ефстафий и Йоан Златоуст. И се оказват доста по успешни от Цасаревич и Бородино.
Ами какво ще кажете за Класовете "Полтава" и "Перисвет"?
Comment
Comment