Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко творчество

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Шарнхорст и Гнайзенау са уголемени броненосни кораби - 4 и 5 джобен линкор с още една 283мм кула, първоначално пораснали до 19 000 тона, но след строежа на Дюнкерките до 26 000 официално или 31 632 за първие 32 358 т за втрия реално при 350мм пояс
    П.В.

    Comment


      #32
      М, дааа, и сигурно няма никаква приемственост между тях и Биснарк.

      Comment


        #33
        Има в бронирането, но по тая логика можеш да кажеш, че Бисмарк наследява Баден защото и той има 350мм пояс и скосове и 380мм оръдия.....А, "Н" класа?
        П.В.

        Comment


          #34
          Gaden Gogi каза:
          [B]М, дааа, и сигурно няма никаква приемственост между тях и Биснарк.
          А ми предполагам имаш чертежи на корпусите - сранявай!

          Както казах Бисмарк е силно Утежнена версия на Байерн.
          А Шарнхорст и Гнайзенау водят началото си от джобните линкори (ПанцерКройцери) Дойчланд.

          Comment


            #35
            Ами ако следваме твоята логика то Между Шарнхост и джобните линкори също няма нищо общо освен принципната схема на кулите от главния калибър......ааа и единичните 150мм също.

            Comment


              #36
              Единичните 150мм е дини отврат, дето ми се драйфа от него!8-те оръдия на двата кораба общо са останали от предвидените за 4 и 5 панцершиф и пестеливите немци решили са ги монтират на Ш§Г заедно с двойки 150мм
              П.В.

              Comment


                #37
                Среща!Събота 24ти/мина вече/

                Освен тип "Н" германците има още един супер Динозавър


                Линкор “Н-44”, Германия (проект).



                Разработан в 1944 г., строительство не начиналось.
                Водоизмещение стандартное 131 000 т, полное 141 500 т.
                Длина по ватерлинии 345 м, ширина 51,5 м, осадка 13,5 м.
                Мощность четырехвальной комбинированной паротурбинно-дизельной установки 280 000 л.с., скорость 30 уз.
                Броня: пояс до 380 мм, палубы 60+140+130 мм, противоторпедная переборка 45 мм.
                Вооружение:
                восемь 508-мм и
                двенадцать 150-мм орудий,
                по шестнадцать 105-мм и
                37-мм зенитных пушек,
                сорок 20-мм автоматов,
                6 торпедных аппаратов,
                6 гидросамолетов

                Comment


                  #38
                  Това всеки го знае, аз само визирах алгоритмите във Вашата логика.

                  Comment


                    #39
                    Горното писаниое се отнася за Пламен

                    Comment


                      #40
                      Plamen каза:
                      [B]Единичните 150мм е дини отврат, дето ми се драйфа от него!8-те оръдия на двата кораба общо са останали от предвидените за 4 и 5 панцершиф и пестеливите немци решили са ги монтират на Ш§Г заедно с двойки 150мм
                      Гнайзенау и Шарнхорст са тип "О".
                      Бисмарк е тип "F", така като и Тирпиц. Само, че тип "F" има съвсем други характеристики, но двата гиганта продължават да се класифицират като тип "F".

                      Comment


                        #41
                        Neщо имам чувството че тип "О" са съвсем друг тип кораби.

                        Comment


                          #42
                          Типа "О" какви са според теб? Гоги имам предвид?
                          П.В.

                          Comment


                            #43
                            Ами Шарнхост определено не е тип "О". Тип "О" са онези нескопосани линейни крайцери проектирани след прекратяването на проектните работи по тип "Р".
                            Други въпроси?

                            Comment


                              #44
                              Ами Шарнхост определено не е тип "О". Тип "О" са онези нескопосани линейни крайцери проектирани след прекратяването на проектните работи по тип "Р".
                              Други въпроси?

                              Comment


                                #45
                                Ами Шарнхост определено не е тип "О". Тип "О" са онези нескопосани линейни крайцери проектирани след прекратяването на проектните работи по тип "Р".
                                Други въпроси?

                                Comment

                                Working...
                                X