Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко творчество

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    [url=http://www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/MK/2002_N1/Pictures/Color1.jpg][color=darkred][url]


    [url=http://www.wunderwaffe.narod.ru/Magazine/MK/2002_N1/Pictures/Color2.jpg][color=red][url]

    Comment


      #17
      Хей, Звяр ти моделист ли си?
      П.В.

      Comment


        #18
        Re: ПУСКАЙТЕ вашие РАЗБИТИ машини ТУК

        9х405 ли си имал предвид или 9х305?? нщях да го поправя ама като не знам какво имаш предвид

        Comment


          #19
          +това ако се направи електроход ще се икономиса много маса от редукторите и ще могат да се използуват дизелгенераторите при зор. а може да се направи и с турбодизели, и понеже има един човек дето веднага ще каже че тогава не е имало такива неща аз да подчертая че има и дори мога да му кажа боен кораб турбо-дизел-електроход, силова уредба правена от MAN.
          Ако мен визираш Гоги, не е така. Имало е разбира се. Но ако ще ти стане по-интересен живота, мога да кажа че не е имало и ти да ми доказваш обратното. Но мисля че тази форма на дискусии е може би най-нелепата, за да не използвам други думи.
          Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
          Неизвестен руски адмирал

          Comment


            #20
            Ти пък защо се връзваш? Айде познай кои е корабът.

            Comment


              #21
              Plamen написа
              Хей, Звяр ти моделист ли си?

              Защо питаш?:-)

              Рових къде ли не, и открих данни за френско 340мм и Италианско 320мм, но нито дума за Германски 330мм. Има Германски 420мм и 405мм, но нищо за 330мм. Да не говориш за 350мм дето са слагани на линейните крайцери тип " Граф Шпее" от 1917г.

              Comment


                #22
                АЗ СЪМ МОДЕЛИСТ И ЗА ТОВА ТЕ ПИТАМ.ОСВЕН ТОВА ЧЕТОХ ЗА НЕМСКОТО 330ММ М КНИГАТА НА СУЛИГА ЗА ШАРНХОРСТ И НИКЪДЕ ДРУГАДЕ - ЯВНО Е СЪЩЕСТВУВАЛО САМО В МИСЛИТЕ НА КОНСТРУКТОРИТЕ.350ММ Е БИЛО - ПРАВИЛНО НА КЛАСА "МАКЕНЗЕН"
                П.В.

                Comment


                  #23
                  да

                  Занимавах се с моделизъм преди, сега не ми достига време. Като модели имам "Бисмарк" , "Граф Цепелин", "Блюхер", "U 2540" и към 30-тина самолети на Луфтвафе по библиотека ми

                  А колкото до 350мм, те са слагани само на Клас "Макензен", който се състои от 4 кораба : Mackensen , Graf Spee , Fürst Bismarck , Prinz Eitel Friedrich

                  Comment


                    #24
                    Забелязвам се промъкват мнения че класът Шарнхост изобщо не е било нужно да се строи и е трябвало направо да се премине към клас Бисмарк. Е това би било невъзможно защото Шарнхост е етап от еволюцията на Бисмарк и евентуалното му прескачанеби се отразило по много отрицателен начин на проектирането на следващите класове. Относно цената на тези кораби и изразът "пари на вятъра" трябва да се има птредвид че едни продук поевтинява в процеса на серийно производство. Така ако не бяха построени корабите Клас Шарнхост класът Бисмарк би бил значително по скъп първият кораб би струвал от порядъка на 209 000 000 райхсмарки. Докато при строителството на трети кораб от този клас неговата цена би била 131 000 000. Като не трябва да забравяме че Шарнхост има и някои чисто стратегически предимства като по-лесното базиране и организиране на ремонта

                    Comment


                      #25
                      Тъй като ВСВ е маневрена война и не предполага бой в линия между противникови линейни флотове- концепция от ПСВ и Р-Я война, Шарнхорст и Гнайзенау са си много добри дори и с 9х283мм оръдия - те могат да се отклонят от всеки линеен кораб /а почти всеки е по бавен от тях, без Айовите/.От друга страна тъй като те са рейдери, а конвоите се охраняват от леки и тежки крайцери - техните скорострелни оръдия са перфектни в боеве на средни и къси дистанции за унищожаването на 5-6 такива противника.
                      П.В.

                      Comment


                        #26
                        В продължението на поста си и аз същото щях да кажа, Само им трябва по един лек самолетоносач за ПВО ПЛО и разузнаване. Но аз бих ги направил по следния проект
                        Артилерия 2х4х283 в носа и кърмата
                        4х2х150 на ромб, т.е по една над основния калибър
                        10х2х105 по една в диаметралната плоскост, другите по борда.
                        максимално количество 37мм
                        Двигатели турбо-дизел-електроход.
                        самолетоносача трябва да е със същата схема на силовата уредба.

                        Comment


                          #27
                          Горе имам предвид преработка на Шарнхост. А 150 мм по една над основния калибър и по една на борд. Както казах и в една друга тема смятам че в тезата на германските специалисти за 150 и 105мм има доста резон. На книга универсалния калибър е по-добър , но според мен това е така ако е 133мм , а всички знаем с какви проблеми се зблъскват британците.

                          Comment


                            #28
                            На този самолетоносач не му ли е малко множко тази артилерия?
                            Ако я спестиш може да качиш поне 6 - 7 самолета в повече.

                            Comment


                              #29
                              ООООО
                              Ама аз забравих да добавя. Защо ми приказвате, че Шарнхорст имал нещо общо с Бисмарк.
                              Шарнхорст е отговор на френския Страстбург.

                              А Бисмарк е силно утежнена версия на Байерн. Модела е същия както на ветерана. Просто е добавена една 71метрова секция в средната част на кораба. Пък и друга фирма ги произвежда.
                              Бисмарк е строен от Blohm & Voß Hamburg.
                              Тирпиц от Kriegsmarinewerft Wilhelmshaven.
                              Гнайзенау от Deutsche Werke Kiel.
                              Шарнхорст от Kriegsmarinewerft Wilhelmshaven.
                              Байерн от Howaldtswerke Kiel.
                              Баден от Schichau Danzig.

                              Често разликите в цените зависи и от фирмата производител.
                              Правило е корабите заложени в държавната корабостроителница Kriegsmarinewerft Wilhelmshaven да са по-евтини.

                              Но недейте приказва, че Шарнхорст бил прототип на Бисмар. Смешно е!

                              Comment


                                #30
                                Smeшно а .хм. А артилерията я соча за линкора на самолетоносач му трбват 8х2х105 и 37мм колкото се съберат.

                                Comment

                                Working...
                                X