Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Малко творчество

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #46
    Тип "О" е със 6 283мм оръдия, водоизместване 20 000 тона, скорост 34 възла, дизелова уредба и далечина 16-18 000 мили, борд 120мм, осем 150мм в четири двойки разположени ромбично 8х105мм
    "Р" е с шест 380мм 180мм пояс плоска палуба, 34-35 възла 16 37мм, 8х105мм
    П.В.

    Comment


      #47
      Da ама това са само първоначалните варианти, по-късно тип "О" надминава Шарнхост по водоизместване.

      Comment


        #48
        ЕЕЕ ами вие се хващате за най-малката дреболия.

        Шарнхорст и Гнайзенау са толкова тип "О", колкото Бисмарк и Тирпиц са тип"F"


        Тип "О"


        Гнайзенау


        Шарнхорст



        За пропаганда да сте чували???

        П.С. Гаден Гоги на предната страница ти се повтарят три поста, а и това се повтаря в доста теми вече! Само ти обръщам внимане! Не си мисли, че се заяждам.

        Comment


          #49
          Знам. форумът се беше збозил и ми даваше грешка при пускането на поста. Ама ме свиди да ги трия.:noway:

          Comment


            #50
            ZWQRA ЕЕЕ ами вие се хващате за най-малката дреболия.
            Прочети ми подписа. :nut:

            Comment


              #51
              :stop: Предлагам да се въздтржаме от излишен спам и да се концертрираме върху темата.

              Когато Германците подписват сепаративното споразумение с Англичаните през 1935г. се уточняват типовете кораби които ще се строят от Германия.
              Позволено е Германия да има линнейни крайцери от 25 000т. - 2бр. Линкори 35 000т. - 2бр.
              Съответно линнейните крайцери са Клас "О", а линкорите Клас "F"!
              И това положение се запазва до 1941. Когато пропагандата на хер Гьобелс изнася истинските данни на корабите с цел да покаже колко са силни и непотопяеми.

              Comment


                #52
                Plamen каза:
                [B]Има в бронирането, но по тая логика можеш да кажеш, че Бисмарк наследява Баден защото и той има 350мм пояс и скосове и 380мм оръдия.....А, "Н" класа?
                Тука става въпрос дали има приемственост между Шарнхост и Бисмарк.
                а ето какво казва и Дзверо
                А ми предполагам имаш чертежи на корпусите - сранявай!
                А сега и аз да контрирам
                Сравнете формата на корпуса, сравнете схемата на брониране, сравнете спомагателната и зенитната артилерии, сравнете формата на надстройките. И май ще се окаже че единствената принципна разлика е в съставът и разположението на главната артилерия, а ако си припомни че Шарнхост е трябвало да бъде с 3х2х380 май ще се окаже че Бисмарк е пораснала Шарнхост с допълнителна кула в кърмата.

                Comment


                  #53
                  Svenska

                  Омръзна ми да повтарям : Бисмарк е развитие на Баден !!!
                  Просто корпуса на Баден е одължен с 71м. Това си го пише в монографията за Бисмарк.
                  Разликите са повече.

                  Comment


                    #54
                    Посолство на Шведското кралство

                    Евентуално родословието на Шарнохорст може да се търси в план "Z".

                    Comment


                      #55
                      ZWQRA каза:
                      [B]Омръзна ми да повтарям : Бисмарк е развитие на Баден !!!
                      Просто корпуса на Баден е одължен с 71м. Това си го пише в монографията за Бисмарк.
                      Разликите са повече.
                      Ами да то и самолета е развитие на каруцата, просто тя е направена да лети. Акато ти е омръзнало недей да го повтаряш, за к'ъв се хабиш при положение че ние гледаме чертежите и виждаме едно пък ти си прочел някъде си друго.

                      Comment


                        #56
                        Това за удължения корпус на Баден със 71м е Чоневизъм и опростено виждане на нещата.Все едно да кажа че Литорио е уголемен Кавур, без четвърта кула - на външен вид доста си приличат иначе, нали?:tup:
                        П.В.

                        Comment


                          #57
                          Ами след модернизацията наистина си приличат:tup: А иначе вече се канех та постна и теоретичните четежи, ама то е доста дискомфертно да се опитваш да доказваш очевидности. Обаче виж какво намерих:
                          THE GERMAN BATTLESHIP Bismarck and her sister-ship Tirpitz were the largest warships of their type to be constructed in Europe. By all standards, theirs was a very conservative design based on the arrangement of the Baden and Bayern of World War I, with the exception that the modern ships were more heavily protected, with improved grades of armor steel and had more speed.
                          Това е от: William H. Garzke, Jr. and Robert O. Dulin, Jr.
                          Illustrations by Thomas G. Webb
                          Публикувано е в : Warship International No. 2, 1994.

                          Comment


                            #58
                            зависи какво наричат по-тежко бронирани!Ако става въпрос за кули и палуба са по-леко от американските, френските италианските и ЯматоПо вертикална броня са несравнимо по добри.
                            П.В.

                            Comment


                              #59
                              Абе как четеш бе, сравнението е с Баден и Баерн, Ей заради т'ва ти сложих цитата:
                              based on the arrangement of the Baden and Bayern

                              Comment


                                #60
                                Ей така го чета:
                                ........with the exception that the modern ships were more heavily protected, with improved grades of armor steel and had more speed.Това са последните изрази
                                П.В.

                                Comment

                                Working...
                                X