Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разни неща дето ми замърсяваха темата за бронята.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    50% по дължина и 50% по височина прави 25% защитена площ. +това вероятността след преминаването през пояса да детонира е далеч от 100% защото може да се разруши или повреди. А през небронираните части просто ще прехвърчи и ще детонира някъде под задника на Нептун. А фугасния също може да е със закъснител, +това недей забравя че водата е вънка, и когато фугания гръмне и помага да влезне вътре, в резултат корабът отива долу

    Comment


      #17
      +това я ми кажи колко кораба през WW2 са се бълбукнали поради взрив на боезапаса??? Худ не го броим защото е стар, а освен това е от един определен клас на една определена страна кораби дето си го имат този недостатък.

      Comment


        #18
        Ще ти задам контравъпрос: Колко линкорни боеве са се водили през ВСВ?
        1. Шарнхорст +Гнайзенау с/у Ринаун и 8 ДД - немците бягат - нерешителен бой с по две три попадения
        2. Худ срещу Бисмарк - Худ на дъното
        3. Бисмарк срещу Родни и КГV - Бисмарк се самопотопява следа като го правят на салата и му вадят главната артилярия вън от строя.
        4. Бретан е взривен от Худ
        5. Дюнкерк е улучен от 381мм снаряд в покрива на 330мм кула
        6. При Дакар срещу недостроения Ришельо Бархам и Резолюшън
        7. Масачусетс с/у Жан Бар - недостроен- яко издънен от американеца
        8. Фусо и Ямаширо гърмени от американските корита, - 6 на брой но потопени от разрушители Фусо и взрив в погребите и Ямаширо май също торпеда
        Уорспайт срещу Чезаре
        Шарнхорст и Гнайзенау срещу Глориес
        П.В.

        Comment


          #19
          Е че? Бисмарк и Шарнхост малко ли са ги стреляли? А да забелязваш че бронебоен снаряд също не потапя линкор?И защо така? Ами защото корабът не поема достатъчно вода ето защо. А опасноста с погребите още след Ютлан е взето мерки за нея, А германските кораби не страдат от такова нещо. +това гърми само нитроглицериновия барут (демек кордит) а него са използували само в Кралството макронаджиите и дръпнатите очички. Другите използуват пироксилинов барут, а тои само гори, и предвид че съм си играл артилерииски барут бих казал гори достa krasiwo (ако е на достатъчно големи гранули че да гори по дълго). Така че може само да си мечтаеш погреба да гръмне. А силовата установка е разделена на отсеци и само едно попадение там също няма да е фатално. Шарнхост е можел да даде 26-28 дори след онова попадение. А ниската палуба кардинално подобрява защитата от снаряди.

          Comment


            #20
            Абсолютно съм съгласен с теб. КГ V не може да пробие борда+скоса на Шарнхорст на каквато и да е дистанстия, дори и в упор, защото е еквивалентен на около 600мм.Освен това корабите са се гонили на остър курс и това още повече затруднява пробиването на борда.
            Същото важи и за Бисмарк - той е непробиваем според Натан Окун и за оръдията на Ямато!Неговият борд + скос е малко по мощен от този на Шарнохорст окол 650-720мм.Да знаеш случайно бордът и скосовете на Тирпиц да се различават от тези на Бисмарк?
            П.В.

            Comment


              #21
              Борда е 315мм в сравнение с 320 на Бисмарк
              ето схема на бронирането:

              Comment


                #22
                значи зеленото е 320 (315 на Тирпиц), сивото 80, жълтото 170, син 145, зеленикав 60мм.

                Comment


                  #23
                  Чувал съм за това, освдетова се говори, че скосовете му били и малко по дебели, за да се компенисира изтъняването -иди на кbismarck.com във форума и го прочети. Тази схема си я свалил от bismarck-class.dk, който е доста добър сайт и схемата си я бива.В първия сайт четох, че на следвоенни опити проведени с онова корито Родни 1600 фунтова бронебойна бомба е пробила 171мм му палуба при магазините.При Тирпици такава бомба пробива палубите му но не се взривява
                  180мм чела на кулите не ти ли се струват уязвими от големи дистанции?
                  П.В.

                  Comment


                    #24
                    Да, но аз принципно не го наресвам този кораб, прекалено много е разтегната цитаделата, +това кулите са много близко до краищата, абе по-скоро това е идеалния кораб за WW1 а не за WW2, ама това е лично мнение.

                    Comment


                      #25
                      Не разположението на кулите е добро, но дебелината ме притеснява.....
                      Челата да стана 400мм, покривите 180мм, 180мм наклон 250мм
                      барбетите 400мм, палубите 100мм на машините е 150мм на погребите долната
                      П.В.

                      Comment


                        #26
                        Близките до краищата кули правят носа доста тежък, тои трудно се "катери" по вълните,а корабът е подложен на по силно килево клатене,което е много неблагоприятно за скоростта, +това при по малки ъгли в сравнение с бордовото то е по-опсано поради по голяматра амплитуда на краищата.

                        Comment


                          #27
                          Бисмарк е имал добра мореходност, сега недей излиза пак с Венгард защото е смешно.Първо той излиза монго по-малко пъти и второ колко по-навътре са му разположени кулите?
                          П.В.

                          Comment


                            #28
                            Бисмарк е имал добра мореходност, сега недей излиза пак с Венгард защото е смешно.Първо той излиза монго по-малко пъти и второ колко по-навътре са му разположени кулите?
                            П.В.

                            Comment


                              #29
                              Az goworq principno. За нито един германски кораб не съм срещал да пише че има "добра" мореходност, "удовлетворителна" да но не и добра. И това че аз лично харесвам Венгард значи ли че всичко което казвам/пиша трябва да се пречупва през неговата призма? Все пак аз се стремя да бъда обективен. И да кулите са по-назад. В това отношение Гнайзеннау за мен е за предпочитане.

                              Comment


                                #30
                                Originally posted by "Plamen"

                                Не разположението на кулите е добро, но дебелината ме притеснява.....
                                Челата да стана 400мм, покривите 180мм, 180мм наклон 250мм
                                барбетите 400мм, палубите 100мм на машините е 150мм на погребите долната
                                И аз искам много неща, ама безплатен обяд няма и всичко е плод на един или друг компромис, още повече че ти казваш - искам това искам онова, обаче не чух - предлагам това, това и онова в замяна

                                Comment

                                Working...
                                X