Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крокодилски сълзи роня и сърцето ми се къса

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Продължение на горното

    Comment


      #32
      Понеже Пламен искаше ето и малко джапанска флота
      Мицу преди воината
      16" кула
      Същата реставрирана, вижда се и снаряд
      Мемориалния комплекс Винт и котва от коритото

      Comment


        #33
        Германските кораби в Скапа, изваждане и нарязване.
        Фон дер Танн
        Хиндембург

        Баерн
        Кайзерн
        Дерфлингер

        Comment


          #34
          Потрошването на Бисмарк в картинки

          Comment


            #35
            на американските линкори и рулите са по-добре защитени с т.нар tunnel stern, на немския проект Н-41 средният винт е прикрит изобщо не може да бъде изваден от строя, а рулите са в ниши, а на "макарона" Литорио рулите са три
            П.В.

            Comment


              #36
              To imaше още картинки ама на мене ми се скъса нервата само тази докато я кача, тъй че ще почакате. А аз скоро четохедин материал за повредите на швабските кораби в кърмовата част и макар да съм върл привърженик на тривинтовата схема почвам да размислям.

              Comment


                #37
                аз също много харесвам тривинтовата схема, но при повреда - заклиняване на винт или винтове четири винтовата схеме може да действа по-адекватно, тъй като можеш да се движиш с реверси, ту на десните, ту на левите винтове.При немците средния става незползваем.За кърмата на немските кораби четох, че била слаба и лесно се чупела - миж повредите на Бисмарк, Дойчланд - Лютцов, Принц Ойген, Шарнхорст в боя с Глориес, където го перва торпедо.Електродите не са с високо качеството и са получават фалове.Затова немците предприемат спешни мерки и усилват кърмата на Тирпиц, Шарнхорст и Гнайзенау, ПО и т.н - доколкото могат, разбира се.
                П.В.

                Comment


                  #38
                  Още в темата за Айова и Тирпиц ти посочих че сме чели един и същ материал. Аз нямам предви конструктивната слабост на немските кораби (джобните са с два винта ама и те се чупят, тук фактор се явява това че точно мястото на понижаване на борда се явява концентратор на напрежение) имах предвид принципните компановъчни слабости на схемата, сега премислям как могат да се избегнат. А 4 винтовите има припокриване на винтовете което също е мнооого опасно, за справка виж Принца на Уелс. като заговорихме за него аз се чудя дали да не си го взема , ревелски 1/570.

                  Comment


                    #39
                    И на мен ми мина такава мисъл, но това трябава да е някакъв супер КГV дълъг е 40см.Я раздели 230 на 40, и виж че се получава, но КГV е 227м
                    П.В.

                    Comment


                      #40
                      Всъщност, знаеш ли, че си прав!Ще си купя КГV от Ревел и ще го камуфлирам я като Дюк ъф Йорк, я като Ансън.Но съм решил още една изненада - ще си построя Н-39 от два Бисмарка Ще запазя всичко на Бисмарск освен разположението на катапулта, , спомагателните 150мм оръдия, трите руля, втория димоход и и ще преаранжирам лодките, мачтите.Корабът е бил сс същата ширина и газене, тъй че става един път:tup:
                      П.В.

                      Comment


                        #41
                        Моделът си е съвсем мащабен, аз сега го сметнах.

                        Comment


                          #42
                          а за идеята за Н-39 какво ще кажеш?
                          П.В.

                          Comment


                            #43
                            Главния калибър.

                            Comment


                              #44
                              Ревелските 380мм оръдия са малко удебелени и удължени - повече отколокото е необходимо, така че спокойно могат да минат и за 406мм. В крайна сметка разликата между двата калибъра не е чак толкова голяма
                              П.В.

                              Comment


                                #45
                                Твоя си работа.

                                Comment

                                Working...
                                X