Продължение на горното
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крокодилски сълзи роня и сърцето ми се къса
Collapse
X
-
аз също много харесвам тривинтовата схема, но при повреда - заклиняване на винт или винтове четири винтовата схеме може да действа по-адекватно, тъй като можеш да се движиш с реверси, ту на десните, ту на левите винтове.При немците средния става незползваем.За кърмата на немските кораби четох, че била слаба и лесно се чупела - миж повредите на Бисмарк, Дойчланд - Лютцов, Принц Ойген, Шарнхорст в боя с Глориес, където го перва торпедо.Електродите не са с високо качеството и са получават фалове.Затова немците предприемат спешни мерки и усилват кърмата на Тирпиц, Шарнхорст и Гнайзенау, ПО и т.н - доколкото могат, разбира се.П.В.
Comment
-
Още в темата за Айова и Тирпиц ти посочих че сме чели един и същ материал. Аз нямам предви конструктивната слабост на немските кораби (джобните са с два винта ама и те се чупят, тук фактор се явява това че точно мястото на понижаване на борда се явява концентратор на напрежение) имах предвид принципните компановъчни слабости на схемата, сега премислям как могат да се избегнат. А 4 винтовите има припокриване на винтовете което също е мнооого опасно, за справка виж Принца на Уелс. като заговорихме за него аз се чудя дали да не си го взема , ревелски 1/570.
Comment
-
Всъщност, знаеш ли, че си прав!Ще си купя КГV от Ревел и ще го камуфлирам я като Дюк ъф Йорк, я като Ансън.Но съм решил още една изненада - ще си построя Н-39 от два Бисмарка Ще запазя всичко на Бисмарск освен разположението на катапулта, , спомагателните 150мм оръдия, трите руля, втория димоход и и ще преаранжирам лодките, мачтите.Корабът е бил сс същата ширина и газене, тъй че става един път:tup:П.В.
Comment
Comment