Не, аз имах предвид палубния персонал, дето дава значи с ръце "наляво-надясно". Сега оператора им гледа знаците през камерите и управлява чудото дистанционно, но плановете били за разпознаване на ръкомахането от самия робот. Не е добре положението
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Безпилотни самолети (UAV)
Collapse
X
-
Че какво му е странното пък на това? Дали пилота е в нещото или под палубата на самолетоносача - процедурите са си процедури за всичкиКървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Руското лицензно копие на австрийският Schiebel Camcopter S-100 на въоражение. Добър пример че като проектираш нещо наистина читаво политиката отива на заден план. Това нещо се продва от Европа, през Китай та до Австралия и се произвежда в две държави. Австрия и Русия. Жалко че един от инженерите от австрийската фирма загина при изпитанията.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Интересно наистина. Не ми харесва че е с бутален двигател и ще е доста шумно. Но пък това сваля много цената и увеличава обсега.
За мен лично а най-интересно че за пръв път виждам картечница на БЛА. Нищо не пише в брошурата за най-важните неща. Например дали е само радиоуправляем модел, до колко е автономно и дали подържа сателитна връзка. Според мен си е чист радиоуправляем мнодел, вероятно с възможности на автопилота да го върне в къщи ако загуби сигнала. Което не е лошо де, и за такава машина си има ниша за използване.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Мхм и аз така мисля. Което го прави ни риба ни рак. Не е пълноценен ударен БЛА. Замислен е като радиоуправляема система за директна подръжка на пехотата. За това явно и картечницата. Нещо от което ИМО пехотата има въпиюща нужда. Но не с тези габарити! Такава система би трябвало удобно да се транспортира в камион и да може с лекота да се пренася на ръце от 4-ма бойци и то на разстояния. Което за мен значи машина в рамките на максимум 80-100 килограма и то заедно с горивото и амунициите.
Това е над един тон и е с такива габарити, че предполага случването на куриози. От рода че при определен терен може да се окаже че нямаш площадка за да приземиш нещото, която да е в радиуса на сигурната връзка с машината. А този радиус, като се има в предвид че има и видеообмен не е повече от няколко километра и е желателно да има пряка видимост между оператора и машината.
Май вместо това бих предпочел един MH-6. Последният празен е само 722 кг сравнен с 1100 на това нещо. Ясно че не е БЛА, но все пак един БЛА трябва да има някакви преимущества, за да е смислен. И да, имаме пилот който трябва да го управлява, ама много важно. Примерно в САЩ има повече сертифицирани пилоти за такъв тип летало, отколкото много европейски държави имат население. Все ще намерят кого да сложат в кабината.
От безпилотниците дори MQ-8 е с двеста кила по-лек от това нещо. А той си е истински БЛА.Last edited by Amazon; 03-09-2013, 04:17.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Признавам, че част от приложенията му са убийствено странни за БПЛА но как решихте, че не се предвижда да има сателитна връзка? Картечницата има приложения и при морски патрулен БПЛА. Примерно трепането на рибарски корабчета и скоростни лодки с ПТУР дето струва три пъти повече от целта и има реален шанс да изпусне цел движеща се с 40+ възела някакси не е много икономически оправдано.
"Радиоуправляем модел с възможност на автопилота......." без на борда да има GPS и възможност на автопилота да следва предварително зададен курс(иначе казано без спътникова връзка) просто няма как да стане техническиКървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Amazon написа Виж мнениеА този радиус, като се има в предвид че има и видеообмен не е повече от няколко километра и е желателно да има пряка видимост между оператора и машината.
Amazon написа Виж мнениеОт безпилотниците дори MQ-8 е с двеста кила по-лек от това нещо.
Comment
-
Sailor_Malan написа Виж мнениекак решихте, че не се предвижда да има сателитна връзка?
Comment
-
Кухулин написа Виж мнениеБЛА с такъв радиус (200 км) обикновено нямат сателитна връзка, поне доколкото имам поглед.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Sailor_Malan написа Виж мнениеМи на табличката отдолце пише 450 не 200 пък и всичко летящо извън визуалния обхват(NLOS дет се вика по купешки) принципно ползва GPS за насочване(иначе казано има и още как сателитна връзка) евентуално спрегнат с инерциална навигация(при загуба на сигнала)
GPS със сигурност има. Аз визирах нещо от рода на SATCOM.
Comment
Comment