Съобщение

Collapse
No announcement yet.

България и военна техника от Русия

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #46
    Кало ,при все , че изцяло се придържам към вашите тълкувания по повдигнатия въпрос , позволете ми да допусна ,освен това и , че руснаците са готови да произвеждат ПАК-ФА , но изчакват американското решение за Ф-22 и Ф-35 . Все пак от Ф-22 са произведени само 40 самолета ,няма още наситено серийно производство ,в момента един самолет струва в порядъка на 150 млн дол. /ако не и 200 вече с главоломно развиващата се криза / ,а и 4-5 самолета вече се разбиха ,а някои други са дали странични дефекти .
    Представете си руснаците вземат решение за производство ,а в същото време американците се откажат от Ф-22 и решат да правят самолет 6-то поколение или безпилотни самолети .
    Явно в момента проблема за производство или решение за производство на самолети са повече политическо-икономически ,отколкото технически .
    Например англичаните се намърдаха в проекта за Еврофайтър само да се пречкат ,сега дадоха дела си на СА и се прикрепиха към американския проект .

    Comment


      #47
      ами не е съвсем така - Вече е произведен и приет на въоръжение 100-ния Ф-22, само два са загубени (на фаза изпитания още).
      Руският ПАК ФА няма как да бъде произвеждан серийно в близките години, защото още дори прототипът му не е полетял. Тоест - нужни са поне 6-7 години от този полет до серията. В случая с Ф-22, например, тези години бяха 15-тина.
      Британците никак не се пречкат в проекта Еврофайтър/Тайфун. Вече имат бая от тях на въоръжение, а идеята е той да се ползва съвместно с многоцелевия и по-лек Ф-35. Друг, при това много сериозен, въпрос е доколко Ф-35 може да бъде считан за "изтребител" от пето поколение и доколко взет сам по себе си е особена ценност в план на ттх (както например могат да бъдат оценявани Ф-22 или Рафал, например)

      Comment


        #48
        Напомням две неща: темата е за България и руска военна техника, а не за руската военна техника въобще. След това, специално за Матросов и кало: има форумен правилник, следвайте го, там има разни текстове по въпроса за коментирането на личността на опонента. Следващия път няма да си играя да шаря постовете с червени надписи, а ще раздавам хубави предупредителни банувания. Ако държите да се обиждате един друг, за тази цел има ЛС

        Comment


          #49
          ами не е съвсем така - Вече е произведен и приет на въоръжение 100-ния Ф-22, само два са загубени (на фаза изпитания още).
          Руският ПАК ФА няма как да бъде произвеждан серийно в близките години, защото още дори прототипът му не е полетял. Тоест - нужни са поне 6-7 години от този полет до серията. В случая с Ф-22, например, тези години бяха 15-тина.
          Британците никак не се пречкат в проекта Еврофайтър/Тайфун. Вече имат бая от тях на въоръжение, а идеята е той да се ползва съвместно с многоцелевия и по-лек Ф-35. Друг, при това много сериозен, въпрос е доколко Ф-35 може да бъде считан за "изтребител" от пето поколение и доколко взет сам по себе си е особена ценност в план на ттх (както например могат да бъдат оценявани Ф-22 или Рафал, например)
          Благодаря за отговора . Не знаех , че вече има стотен Ф-22 .
          Ако се запази българската традиция , да купуваме най-нова техника примерно 8-10 години след нейното производство , можем да кажем ,че до 2020 год. надали ще подменим самолетния парк на ВВС ...
          Не се разбра и какво ще стане с прословутите френски фрегати ...
          Last edited by ETH BEHTI; 06-02-2009, 20:27.

          Comment


            #50
            Kaто стана въпрос за танкове, не знам дали на нас ни е необходима чисто нова машина. Всеки случай тежка талига от сорта на М1А1 или дори Т-90С не ни трябва. Виж една радикална модернизация на Т-72М1 може би би ни свършила повече работа. А и многоцелевите самолети предлагани от руснаците от типа на Су30МКК/МКИ малко не са ни по джоба щото са в ценовата и тегловата категория на F-15E. Лошото е, че каквато и машина да си купим освен отчасти F-16C(поне наблизо има с кого да обменяме опит) ситуацията е кажи речи същата според мене.
            А и чувам оттук оттам, че разни наши откачени генерали много си харесвали F/A-18, който от една страна не е лоша машина, но се натрисаме на това, че F/A-18E май е много повече щурмова отколкото многоцелева машина, а F/A-18C вече не се произвежда и Боинг надали ще пусне една партида специално за нас
            Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

            Comment


              #51
              напълно съгласен. е, макар че СуперХорнета, поне по писанията по нета, бая си го бива.

              Comment


                #52
                е, макар че СуперХорнета, поне по писанията по нета, бая си го бива.
                не беше ли същия този самолет ,който имаше забрана да влиза в бой с Миг-29 ,а да вика Ф-15 и да бяга .
                Самото му име подсказва ,че е малко тромав за скоростен и близък въздушен бой .

                пред него бих предпочел този - http://www.youtube.com/watch?v=Rhn1FYOrW8Y

                Comment


                  #53
                  ETH BEHTI написа Виж мнение
                  не беше ли същия този самолет ,който имаше забрана да влиза в бой с Миг-29 ,а да вика Ф-15 и да бяга .
                  Самото му име подсказва ,че е малко тромав за скоростен и близък въздушен бой .

                  пред него бих предпочел този - http://www.youtube.com/watch?v=Rhn1FYOrW8Y
                  Ами проблема с този, е че нямаме опит с каквато и да е експлоатация на тежък самолет от типа на F-15E, a тази машина е от неговата категория, което я прави не по нашия джоб.
                  А иначе МВБ със Суперхорнета надали е нужно да се води, предвид наличието на AIM-120
                  Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.

                  Comment


                    #54
                    суперхорнет превъзхожда значително малкия си брат по маневреност, и според някои, като се изключи тяговъоръжеността, на виражи е по-добър от МиГ-29. Освен това, за разлика от първите версии на руския изтребител, максималният ъгъл на атака е над 40 градуса.

                    Comment


                      #55
                      Парите!

                      От една страна мисълта за едни 24 или 36 Ф-16,Грипени или най-вероятно
                      Ф/А-18 ми топли душата(малка държава сме и толкова ще стигнат и за да се пазим и за мисии на НАТО и ЕС).От друга страна с оглед на катастрофата на Ми-24 през седмицата в Русия(Бог да прости тримата на борда!) колко процента от руската техника на въоръжение у нас може да се ъпгрейдне и да се ползва дето се казва до откат за да се спестят пари.
                      Ние сме малки и не знаем кой какви комисионни ще взима ама трябва да имаме действаща военна авиация.

                      Comment


                        #56
                        Каквито и машини да решат да вземем те трябва да летят.Затова по добре да наблегнат на закупуването на новички леки,учебно-бойни самолети в достатъчно количество и организирането на добра тех.база за поддръжка.Да пратят хора на обучение директно при производителя,да организират производството на подходящи ГСМ,писти оборудване,надеждна комуникационна техника.Парите за 20-тина рядко летящи чисто бойни машини 2,3-та ръка с пилоти имащи по няколко полета годишнно ще са пари хвърлени на вятъра.

                        Comment


                          #57
                          малка поправка - действащите Ф-22 на въоръжение в USAF са 127.

                          Comment


                            #58
                            Всъщност тезата ми беше, че Русия за момента не е достатъчно надежден доставчик на военна техника по икономически и политически причини.
                            Затова да повторим доводите - Тор-М1 - или ще бъдат нарушени сроковете или ще бъдат предадени налични от РА. Вероятно ще споделиш вътрешна информация на графика на производство. Т.е. България като членка на НАТО ще се радва ли на такива предимства по политическа линия.
                            Т-90 - до миналта година са използвани корпуси, произведени още по времето на СССР. За периода 1992-1999 за руската армия са доставени 120 танка, 2000-2007 - 90 танка. 2008-2015 трябвало да се доставят ...1400 танка. Все пак не става дума за тенджери, че да обучиш кадри или да върнеш старите отпреди повече от 20 години. Мисля, че ще бъде много добре да разполагаме с Т-90, ама ако трябва да чакаме 6-7 години...пък къде е гаранцията, че ще са само 6-7 години.
                            Аналогична е ситуацията с производителя на Ка-52.
                            Съвсем спонтанно се сетих и за Ту-160. Може би преди година незабелязана остана информацията, че може да остане на земята за неопределено време, поради факта, че производителя на двигателите, съкратил дейността касаеща Ту-160 и ги оставя без резервни части. Безаналогови в прекия смисъл.

                            Comment


                              #59
                              Ох, боже. Няма нито едно вярно нещо в твоя пост.

                              Договорът за доставка на Тор-М1 за Иран е за период от 2006-та до 2008-година (януари и декември, съответно). Изпълнен е една година предсрочно - през 2007(декември). Доставени са всичките 29 комплекса, резервни части за тях и боеприпаси. Сега сме 2009 , така че "ще" в твоя пост е излишно. Няма проблеми и с доставките на същия комплекс за Гърция.

                              Т-90 са с новички корпуси и куполи, ползвани са корпуси на Т-72Б(М) в опитната серия, произведена до 1992 година. Оттогава досега корпусът и куполът на Т-90 претърпяват няколко промени - в бронирането и елементите за окачване на ходовата част, двигателя, трансмисията. Към 1998 година общо около 180 Т-90 са въоръжение в Таганрогската мотострелкова дивизия (Сибир) и 5-та гвардейска Донска танкова дивизия. От 2004 г. в руската армия постъпват първите Т-90А (те пък вече са тотално далече от Т-72БМ) - от тази модификация досега са постъпили на въоръжение над 150 танка.
                              Няма никакво закъснение в доставките на танкове за Индия, Саудитска Арабия и Алжир. Договорите с Либия и Кипър не са оформени окончателно.
                              Тоест - тезата за "ненадежден" доставчик, подкрепена с твойте примери, съдържащи откровени неистини, напълно издиша.

                              Нищо аналогично няма с Ка-52, както вече беше посочено.

                              Ту-160 не са спирани от полети и продължават да летят и понастоящем без проблем, като тази година ще бъдат модернизирани два, а един нов ще бъде построен. Към настоящия момент руските ВВС имат 19 летящи Ту-160, от които два модернизирани, един - чисто нов. За износ не се предлагат, така че не виждам какво общо имат с темата.

                              ПП - един съвет - ако искаш да продължаваш да спориш по тази тема, без да се излагаш, ще трябва сериозно да позалегнеш над четенето, търсенето на информация от поне няколко източника, да се научиш да оценяваш достоверността както на инфото, така и на източниците. успех!

                              Comment


                                #60
                                О, Боже, нима?!!
                                Иначе си прав - винаги съм бил слаб по литература и български език. Използването на бъдеще време в случая е неподходящо. Но остава въпроса как ( за сметка на наличните в РА количества) ли е изпълнен договора? И свеждам веднага пример - Члена на НАТО България може ли да разчита на такива доставки? Ако сме в конфликт с традиционния съюзник на Русия Сърбия, пак ли ще можем да разчитаме на експресни доставки?
                                Относно руското танкостроенето - предполагам, че просто си се увлякал с пристрастията. За Индия не знам как са били доставките, но все пак имам някъде по компютрите една статия за отношенията с традиционния и най-голям клиент. (Тук пак си прав - не чета достатъчно и затова не знам колко време ще ми трябва да я издиря)
                                За Алжир не си съвсем точен. При посещението на Путин в началото на 2006 е сключен договора. През 2006 са доставени 30, през 2007 - 100, и към юли 2008 още не е изпълнена поръчката. Както и да е.
                                Следва Саудитска Арабия. Тук се оказва, че си напълно прав - няма никакво забавяне с доставката. Просто защото ...още не е подписан договор.
                                За руската гордост Ту-160, вероятно по-добре от мен знаеш, че двигателите имат определен летателен ресурс. Понеже и да го напиша 5 пъти, все ще са лъжи за теб, можеш сам да провериш кой е производителя на двигателите и с какво се занимава.
                                Последние новости главных событий и происшествий дня. Новости политики, экономики, культуры и спорта, свежие репортажи, интервью, статьи на сайте издания Новые Известия

                                В двадцатых числах июля премьер-министр РФ Владимир Путин заявил о необходимости избавиться от иностранной зависимости в ряде критических областей, в т.ч. в оборонной индустрии. Некоторые наблюдатели предположили, что наиболее влиятельный российский политик подразумевал продукцию украинской "оборонк...

                                Comment

                                Working...
                                X