landsturm написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ВВС на България
Collapse
X
-
А можеше вместо Кугари да се купят два пъти повече Ми-171, например. Както направиха и Унгария, и Полша, например.
А 29-ките вече щяха да летят в сериозно модернизиран вариант (поне до стандарта СМТ), ако имаше воля и нямаше корупция.
И всичко това щеше да излезе хем по-евтино от алтернативите, хем без да противоречи на изискванията на НАТО.
Comment
-
Торн, то и А-10 е концепция от 70-те но никой и не мисли да го пенсионира. Пък и пилотите ни трябва да летят на нещо а доколкото знам кюнеца не е скъп за потдръжка. Освен това е достатъчно бърз, за да дава дежурства по еър полисинг и да сваля метереологични балони или да ескортира някой заблудил се пилот на чесна.
Благодаря на Преслав за чудесните снимки! Следя пан.бг от месеци и мисля, че става все по-хубав.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Между другото не забравяйте, че ползването на МиГ-21 за патрулиране и полети до известна степен пести ресурс на МиГ-29, а тъй като след няколко години ще имаме само 29-ки е добра идея да могат да се ползват максимално дълго. Така или иначе в момента основната задача е еър полисинг, там МиГ-21 си върши работа без проблеми.„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Кало, и Ту-95 и Ф-52 са бомбери за чисто небе. Май вече не са и въоръжени с нищо, освен с РЕБ. А А-10 може и да е концепция от 70-те /и май го свалят от въоръжение/, но МиГ-21 е концепция от 50-те!
BTW, вчера министърът каза, че нашите 29-ки нямат съвместимост с НАТО. Ясно, че това е удобно извинение да не се забъркваме с либийските глупости, но по принцип в какво се изразява тази несъвместимост, в смисъл - какви са критериите?
Comment
-
МиГ-29 се води фронтови изтребител. Не виждам как някой дори би могъл да иска да се ползва в Либия. Справка:
"Практическая дальность:
со 100% топлива: 1430 км
с 2 ПТБ: 2100 км"
"ПТБ" - окачен (т.е. допълнителен) горивен резервоар.
Така че освен ако не работят от бази в Африка, такива самолети няма как да послужат за нещо над Либия.
Иначе и на мен ми е интересно какво точно значи „несъвместим с НАТО“, след като самолетът си се ползва в съвместни учения и изпълнява задачи по air policing.
По повод концепциите - виж http://en.wikipedia.org/wiki/Northrop_F-5 в частта за Турция.
Comment
-
Състоянието на българските ВВС и ВМС по бройки, четете в края на този разказ:
Из дневника на един военен от Н-ското поделение
и
Стенограмата от Парламента, в която се разкрива истината за българските ВВС.
ЕПИЗОД 2: ВВС в колапс!
Comment
Comment