If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами мисля, че е руския, поне той е извършил първи международен полет, който между другото е минал и през летище София.
А за Конкорд стана ясно, че през цялото време е работел на загуба и то доста голяма, просто е бил икономически неизгоден и изкуствено поддържан за да не останат по-назад в надпреварата от СССР
Ту 144 или Конкорд?
Вие как мислите, кой е е първият?
Ако,погледнеш фотографии на двата самолета,ще видиш колко много си приличат.ТТДанните също са им сходни.Руският полита с една година преди Конкорд.Мое лично мнение е,че някой от някого е откраднал едва ли не цялата технологична документация.Такива съвпадения са просто невъзможни!
напротив, напълно възможни са. сходните аеродинамични проблеми например, намират сходни решения при различни екипи от конструктори. иначе - Ту прави първи полет близо два месеца предо Конкорд, но идоста по-рано кпира полетите (по множество причини). Макар на Запад някои да наричат Ту-144 "Конкордски", то по-справедливо е Конкорд да бъде "Туполевски"...
напротив, напълно възможни са. сходните аеродинамични проблеми например, намират сходни решения при различни екипи от конструктори. иначе - Ту прави първи полет близо два месеца предо Конкорд, но идоста по-рано кпира полетите (по множество причини). Макар на Запад някои да наричат Ту-144 "Конкордски", то по-справедливо е Конкорд да бъде "Туполевски"...
Напълно съм съгласен,но като помня как се работеше преди време -"Петилетката за три","На ударен труд другари" и т.н. напълно е възможно братята рашъни да са работили по готови проекти.
Кало, ако имаш възможност хвърли един поглед на един проект на Сухой,съжалявам, че в момента не мога да го посоча точно,но ти ще се сетиш - трябва да е Т-4 или Т-100.Сигурен съм,че започваше с Т.Та там ясно си личи руската школа.Докато при 144,линиите са по-скоро изящни френски. ЛИЧНО МНЕНИЕ!!!!!
доколкото знам, след прекратяване на работата по "сотката" на Сухой, работните документи са прихвърлени в КБ на Мясищев, а от там в КБ Туполев....и след това се появява Ту 144 .
И аз знам, че Ту 144 е първият, но е много вероятно французите и руснаците да са "черпили" идеи един от друг
Иначе гледайте, какво се предвижда да пуснат от Туполев до 2014:
Кало,все пак казах лично мнение.Относно дялкането с брадвата,руските изделия,също си имат своя чар.Отличават се от останалите със своя първичен вид,лекота на изпълнение и функционалност.Не на последно место с дуракоустойчивост.Аварията в Бурже,при която един 144 пада,се дължи,доколкото си спомням на огромно претоварване на машината.Някакво френско леке е пресякло курса на руснака и той да избегне катастрофата е започнал да върти фигури от висшия пилотаж и за малко да успее.Нещо немислимо за пътнически самолет въобще.Както и да е.Руснаците просто отдавна спряха да ме изненадват.
Ту-144 - общо 16 май.
Су-47??? така наричат експерименталния изтребител с крило с обратна стреловидност, още - "Беркут" - от него има само една бройка.
От Т-4, "Сотка" заради номерацията на изделието - от 100 до 106 - в етапа на проектиране и изпитания. Построени са 100С - за статични изпитания, и 101 - летящ прототип. стигналия до някъде строеж на 102 и 103 е прекратен, а 104, 105 и 106 остават само на хартия.
Comment