Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първият свръхзвуков пътнически самолет

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Първият свръхзвуков пътнически самолет

    Ту 144 или Конкорд?
    Вие как мислите, кой е е първият?

    #2
    Ами мисля, че е руския, поне той е извършил първи международен полет, който между другото е минал и през летище София.
    А за Конкорд стана ясно, че през цялото време е работел на загуба и то доста голяма, просто е бил икономически неизгоден и изкуствено поддържан за да не останат по-назад в надпреварата от СССР
    Last edited by Warlord; 21-06-2007, 11:18.
    (\_/)
    (°_°)
    (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

    Comment


      #3
      mafioso написа
      Ту 144 или Конкорд?
      Вие как мислите, кой е е първият?
      Ако,погледнеш фотографии на двата самолета,ще видиш колко много си приличат.ТТДанните също са им сходни.Руският полита с една година преди Конкорд.Мое лично мнение е,че някой от някого е откраднал едва ли не цялата технологична документация.Такива съвпадения са просто невъзможни!

      Comment


        #4
        напротив, напълно възможни са. сходните аеродинамични проблеми например, намират сходни решения при различни екипи от конструктори. иначе - Ту прави първи полет близо два месеца предо Конкорд, но идоста по-рано кпира полетите (по множество причини). Макар на Запад някои да наричат Ту-144 "Конкордски", то по-справедливо е Конкорд да бъде "Туполевски"...

        Comment


          #5
          кало написа
          напротив, напълно възможни са. сходните аеродинамични проблеми например, намират сходни решения при различни екипи от конструктори. иначе - Ту прави първи полет близо два месеца предо Конкорд, но идоста по-рано кпира полетите (по множество причини). Макар на Запад някои да наричат Ту-144 "Конкордски", то по-справедливо е Конкорд да бъде "Туполевски"...
          Напълно съм съгласен,но като помня как се работеше преди време -"Петилетката за три","На ударен труд другари" и т.н. напълно е възможно братята рашъни да са работили по готови проекти.
          Кало, ако имаш възможност хвърли един поглед на един проект на Сухой,съжалявам, че в момента не мога да го посоча точно,но ти ще се сетиш - трябва да е Т-4 или Т-100.Сигурен съм,че започваше с Т.Та там ясно си личи руската школа.Докато при 144,линиите са по-скоро изящни френски. ЛИЧНО МНЕНИЕ!!!!!

          Comment


            #6
            Е айде сега - едно е Сухой и свръхзвуков бомбардировач, друго е Туполев и свръхзвуков пътнически самолет.

            Искаш да кажеш, че познаваш "руската школа" и там всичко е дялано с брадва?!!?? Су-27 и той ли е френски?

            Comment


              #7
              доколкото знам, след прекратяване на работата по "сотката" на Сухой, работните документи са прихвърлени в КБ на Мясищев, а от там в КБ Туполев....и след това се появява Ту 144 .

              Comment


                #8
                в това няма нищо вярно. първият полет на Т-4 е няколко години след първия полет на Ту-144...

                Comment


                  #9
                  Не става въпрос за военна авиация наистина, ама в Общите дискусии темата беше съвсем не на място.
                  XV mile the sea brode is
                  From Turkey to the Ile of Rodez...

                  Comment


                    #10
                    Не става въпрос за военна авиация наистина
                    Да ама бързо започва да става :p

                    п.п. малко видео:

                    Красотата на последния шедьовър Су-47 Беркут - http://www.youtube.com/watch?v=Px-qfKcAQKg

                    TU-144 Konkordski - http://www.youtube.com/watch?v=cVQ8f...elated&search=
                    (\_/)
                    (°_°)
                    (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

                    Comment


                      #11
                      И аз знам, че Ту 144 е първият, но е много вероятно французите и руснаците да са "черпили" идеи един от друг
                      Иначе гледайте, какво се предвижда да пуснат от Туполев до 2014:

                      Comment


                        #12
                        Кало,все пак казах лично мнение.Относно дялкането с брадвата,руските изделия,също си имат своя чар.Отличават се от останалите със своя първичен вид,лекота на изпълнение и функционалност.Не на последно место с дуракоустойчивост.Аварията в Бурже,при която един 144 пада,се дължи,доколкото си спомням на огромно претоварване на машината.Някакво френско леке е пресякло курса на руснака и той да избегне катастрофата е започнал да върти фигури от висшия пилотаж и за малко да успее.Нещо немислимо за пътнически самолет въобще.Както и да е.Руснаците просто отдавна спряха да ме изненадват.

                        Comment


                          #13
                          някой може ли да каже по колко броя от Су-47 и Ту-144 са произведени

                          Comment


                            #14
                            Ту-144 - общо 16 май.
                            Су-47??? така наричат експерименталния изтребител с крило с обратна стреловидност, още - "Беркут" - от него има само една бройка.

                            От Т-4, "Сотка" заради номерацията на изделието - от 100 до 106 - в етапа на проектиране и изпитания. Построени са 100С - за статични изпитания, и 101 - летящ прототип. стигналия до някъде строеж на 102 и 103 е прекратен, а 104, 105 и 106 остават само на хартия.

                            Comment


                              #15
                              Малко извън темата , обаче Су-47 реален боен самолет ли е или демонстрационен прототип без сензори и въоръжение

                              Comment

                              Working...
                              X