Китай са подписали за 24 Су-35. Два милиарда долара. Използват ниската рубла.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авионовини
Collapse
X
-
РВВ-МД за първи път - в бойни полети. Сирия, на Су-30СМ.
Comment
-
Не съм сигурен дали е за тази тема но все пак -
Минобороны получит до конца года первый "самолет Судного дня"
«Expert Online» 01 дек 2015
Государственные испытания воздушного командного пункта стратегического управления второго поколения, созданного на базе Ил-80, успешно завершились в России, до конца года комплекс будет передан Минобороны, сообщила во вторник "Объединенная приборостроительная корпорация" (ОПК, входит в "Ростех"), передает РИА Новости.
Помимо РФ, такая техника есть только в США — там аналогичный комплекс назван "самолетом Судного дня". Воздушный пункт стратегического управления предназначен для применения в условиях оперативного развертывания войск, отсутствия наземной инфраструктуры, а также в случае выхода из строя наземных пунктов управления, узлов и линий связи.
"ОПК создала для Минобороны России воздушный командный пункт стратегического управления второго поколения. Первый бортовой комплекс технических средств (БКТС) на базе самолета Ил-80 успешно прошел госиспытания и до конца 2015 года будет передан заказчику", — говорится в релизе.За осъдените на живот и смъртта е приключение!
Comment
-
War, war never changes..
Comment
-
Украйна се превъоръжава усилено и това предизвиква странни усмивки и чувства в Русия. Аз си представям "БАБЛОПИЛА" при военните доставки.
Украинский ударный Ми-2МСБ-В.
Тема превращения Ми-2 в ударный вертолет продолжает будоражить украинских конструкторов. На этот раз в Киеве выкатили Ми-2МСБ-В, оснащенный блоками НУРС Б-8МСБ, контейнерами с автоматическими гранатометами, пулеметом 7,62-мм в салоне, системой постановки помех Адрос, а также неким подобием экранно-выхлопных устройств собственной конструкции.За осъдените на живот и смъртта е приключение!
Comment
-
Руснаците тестват безпилотник с тегло 250 кг и максимална скорост 800 км/ч. Очаква се освен разузнавателни да изпълнява и ударни функции."Мисля, че видът на изпотени мъже им въздействаше." - дан Глокта
Comment
-
ValBo написа Виж мнениеНе ми се вързва нещо.
Хем до 250 килограма, хем до 800 километра в час, хем и оръжие да носи.
Поне едното трябва да се пропусне
Comment
-
Сун Дзъ написа Виж мнение"Благодаря высокой скорости беспилотник, название которого не упоминается, будет практически неуязвим для стрелкового оружия и вооружения среднего калибра."
При високи скорости е много трудно да се изчисли предварението. Дори и с радар и изчислител не е лесно. Отделно един безпилотник е малка цел.
Ако го обстрелват с автомати и картечници, шансовете са малки, клонящи почти към нулаСънят е слаб заместител на кофеина!
Comment
-
Но сега се замислям, че и с по-малка скорост пак се получава, за сметка на много плюсове, като израелската Харпия - IAI Harpy или IAI Harop (IAI Harpy 2).
Лети 6 часа, на разстояние 1000 километра със скорост по-малка от 200 километра... пък не го свалят много. Ако приемем, че руското е също камикадзе, както предполага bsb, на какво разстояние се предполага, че ще лети и колко време ? Няма много време да търси цел.
Пък може нещо друго да са измислили, ще видим.
Между другото китайците кефят с пускова за 18 камикадзета (Harpy/JWS01)
Comment
-
Сбогом на заслужилия боец!
Днес, 18 декември 2015 г., на скромна и стегната военна церемония в авиобаза Граф Игнатиево бе отбелязан последния полет на изтребителя МиГ-21 в родното небе.
„Това не е последния полет на МиГ-21 в България. Той ще продължи да лети в сърцата ни“, заяви в своята прочувствена реч заместник-командирът на авиобазата, полк. Димитър Петров.
За деня бяха планира три полета на МиГ-21 с всички налични изправни самолети. На борд 114 летя майор Павел Джуров, на 243 – капитан Александър Стайков. На спарката, борд 28, летя капитан Петър Димитров с инструктор ген. майор Румен Радев.
Бяха изпълнение тактически прехвати и типови атаки по въздушна цел. След това трите МиГ-21 прелетяха в сгъстен строй над летището.
В тон с най-добрите авиационни практики, след кацане машините бяха посрещнати с воден салют от два пожарни автомобила и спряха пред строя на авиобазата и стотици ветерани, специално поканени за събитието.
Полк. Димитър Петров и ген. майор Радев отдадоха в пламенни речи дължимото на ветерана-самолет, пазил българското небе в продължение на 52 години.
Наличните изтребители МиГ-21 имат удължен общ технически ресурс до 31 декември 2015 г. На събитието днес бяха проведени последните регулярни тренировъчни полети. В дните до края на годината машините ще продължат да носят бойно дежурство и при реално или тренировъчно вдигане по тревога ще летят отново.
От 1 януари 2016 г. наличните МиГ-21 отиват в оперативен резерв, което означава, че по тях ще извършвани всички необходими действие за поддържането им в летателна годност, но повече полети с тях не са предвидени поради изтеклият им ресурс.
На 12 декември т.г. министерството на отбраната излезе с официална информация, че не се планира снемането от експлоатация, с последяващо снемане от въоръжение на самолети МиГ-21. В същото време няма каквито и да е индикации, че ще се предприемат мерки за осигурявате на техническа възможност за експлоатация на типа.
Снимки: Александър МЛАДЕНОВ
sause: http://aeropress-bg.com/novini/36-ne...ilia-boec.htmlWar, war never changes..
Comment
Comment