Може ли да запитам защо обучението на жени военни пилоти е безсмислено?
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
F/A-18
Collapse
X
-
Dinain написаМоже ли да запитам защо обучението на жени военни пилоти е безсмислено?Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
Тяговъоръженост по-висока от тази на МиГ-29.
Еврофайтър
нормална излетва маса - около 1
без товар с 1/2 гориво - 1,18
макс излетна маса -0,78
МиГ-29 (9-12)
без товар и с минимум гориво - 1,5
нормална излетна маса - 1,08
максимална излетна маса - 0,91
разбира се, тягата на двигателите по проспект е доста различна от реалната, още повече на различни височи, плътност на въздуха и скорости...
Ами на последните не им дават да се врат там където може да се стигне до участие в бойни действия
Comment
-
Sailor_Malan, без да се обиждаш малко си противоречиш. От една страна си съгласен, че не живеем с спокойно кътче на света, но от друга пак си против Су-25.
Нека си обясня позицията.
Новия самолет ще дойде след 2014, ако пенсионират Су-25 догодина, то какво става с ударната ни авиация? Ми-24 не се брои. Добре е да има такава авиация, даже само за да се поддържа идеологията на ударната авиация. Не е толкова безумно скъпо да се поддържат 12 самолета до 2014.
Dinain написаМоже ли да запитам защо обучението на жени военни пилоти е безсмислено?
Ето например тази година има прием за 6 военни пилоти - 4 мъже и 2 жени. ОК, но физическите изисквания към жените са по-ниски. После те участват в друга конкурсна надпревара - сезтезават се помежду си. Накрая излиза, че примерно 7 или 8 класирал се в мъжката класация (и неприет защото за него няма място) има по-добри резултати от първата в женската класация.
Това какво значи? Че още с първоначалното класираме имаме двама пилоти които имат значително по-ниски качества от другите четирима.
Нямам нищо против жените, но с тяхното влизане в училището на вън остават по-достойни кандидати. Обикновено де.
Ако за тези шест места можеха да кандидатстват на равно мъже и жени, при равни условия и еднакви изпити... И ако при тези условия влезе една мацка, то евала!!!!
Сега какво правят с пилотките - всички ги пращат в Крумово, където ще са вечните втори пилоти на Ми-17. Ще побелея преди да видя изцяло женски екипаж.
Има доста други негативни истории около българските пилотки, но не мисля, че тук им е мясотото.
И един коментар от турски колега вертолетчик. Питам го как са ви пилотките, той казва нормално, но имат една голяма слабост - забременяват. Излизат от военното училище и тъкмо да получат подготовка - забременяват и ето ти майчиноство от поне 1 - 2 години. Върнат се, припомнят си как се лети, почнат да си повишават подготовката и айде пак са бременни. Звучи комично, но човека си го разказвше като сериозна история.
В Щатите нещата са добре - там се жените се състезават наравно с мъжете и има такива, които успяват. Лятото като дойдоха F-15E имаше пилотка (малка червенокоса мадама) и WSO жена. Не отстъпваха на колегите си.
кало написаМиГ-29 (9-12)
без товар и с минимум гориво - 1,5
2. При такива условия тяговъоръжеността на Eurofighter би била над 1.6
3. Тъй като двигателите са надути на форсаж това гориво ще стигне за 2 - 3 минути.
Иначе за МиГ-29 и Eurofighter - имат почти еднаква маса празни, носят почти еднакво количество гориво във вътрешните резервоари, но двигателите на Eurofighter дават повече тяга - (РД-33)50 - (EJ200)60 kN на максимал и (РД-33)81 - (EJ200)90 kN на форсаж. И на всичкото отгоре EJ200 са една идея по-малки от РД-33. Но все пак нормално - по-нови технологии са това.Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
да сравняваме миг - 29 с таифун 3 не е ли не етично? все пак са с 20 години разлика. ако пък са с толкова близки характеристики .... това никак не говори добре за таифуна.
ако ще го сравняваме нека е с основните конкуренти - рафал, ф-18 супер , дори ф-22, и ф-35, с миг- 35, су-35, грипена,
а ако ни трябва нещо дет просто фърка... има едни таивански дето ако не друго са ефтини.Всяка алтруистична система е вътрешно нестабилна, защото е отворена за злоупотреби от страна на егоистични индивиди, готови да я експлоатират.
Comment
-
1951 написаSailor_Malan, без да се обиждаш малко си противоречиш. От една страна си съгласен, че не живеем с спокойно кътче на света, но от друга пак си против Су-25.
Нека си обясня позицията.
Новия самолет ще дойде след 2014, ако пенсионират Су-25 догодина, то какво става с ударната ни авиация? Ми-24 не се брои. Добре е да има такава авиация, даже само за да се поддържа идеологията на ударната авиация. Не е толкова безумно скъпо да се поддържат 12 самолета до 2014.Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
всъщност, въпреки приказките за противното, почти навсякъде се оперира със строго специализирани самолети. и тази специализация се налага дори и за машини с многофункционални възможности.
наистина, чисто щурмови самолет е А-10, но щрумови функции изпълняват много други модели, при това далеч не толкова успешно като А-10 и Су-25
Comment
-
Мерси за поясненията. При това положение наистина е доста разхитително да се тренират жени-пилоти, щом не ги използват "по предназначение" и имат занижени критерии. Но това не значи че обучението е безсмислено, просто трябва да се въведат единни стандарти за мъже и жени, тогава няма да има "загуба" от обучението на жени-пилоти. Колкото до забременяването, 1951, ако видиш турския колега, обясни му че всички жени имат склонност да забременяват, не само пилотките Съвсем същото "оплакване" го изказва практически всеки работодател, независимо дали става дума за жена пилот, счетоводител, адвокат или каквото и да е
За самолетите нямам какво да кажа, освен може би че БА има и много други армейски "отрасли" за развиване, не по-малко важни, но далеч по-евтини."No beast so fierce but knows some touch of pity."
"But I know none, and therefore am no beast."
(Richard III - William Shakespeare)
Comment
-
кало написавсъщност, въпреки приказките за противното, почти навсякъде се оперира със строго специализирани самолети. и тази специализация се налага дори и за машини с многофункционални възможности.
наистина, чисто щурмови самолет е А-10, но щрумови функции изпълняват много други модели, при това далеч не толкова успешно като А-10 и Су-25
но щрумови функции изпълняват много други модели, при това далеч не толкова успешно като А-10 и Су-25
Всъщност се отнася точно за многоцелевите самолети , единственото друго подобие на щурмови самолет е AV-8B/Gr.7 и първо е много далечно подобие второ се ползва само в Испания, Италия и ВеликобританияКървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Comment
-
А Су-25 единствено танкови и механизирани колкони ли може да гони като задачи ? Дори и само като подръжка на пехотата, пак ще е много по-ефективен от нещо "многоцелево" като Ф-16 например- най-малкото заради едната живучест.
Според мен няма как с един куршум да се ударят всички зайци в авиацията ни. А при Хорнета, той до колко се е доказал като прехващач ? До колкото ми е известно, май само ударните му възможности се възхваляват...Quae fuerant vitia, mores sunt.
Comment
-
tonev написада сравняваме миг - 29 с таифун 3 не е ли не етично? все пак са с 20 години разлика. ако пък са с толкова близки характеристики .... това никак не говори добре за таифуна.
"Сравняването" с МиГ-29 е на базата на летателните характеристики, където МиГ-29 за мен е етало. Въобще не намесваме авиониката.
А характеристиките не са толкова близки, даже ако се погледне далечината на полета, максималната излетна маса и какво ли още не.
tonev написаако ще го сравняваме нека е с основните конкуренти - рафал, ф-18 супер , дори ф-22, и ф-35, с миг- 35, су-35, грипена,
tonev написаа ако ни трябва нещо дет просто фърка... има едни таивански дето ако не друго са ефтини.
кало написавсъщност, въпреки приказките за противното, почти навсякъде се оперира със строго специализирани самолети. и тази специализация се налага дори и за машини с многофункционални възможности.
Иначе Су-25 във вида в който го имаме е доста спорно дали може да се бори с малоразмерни цели като танк. Има управляемо оръжие, но съм скептичен за него. В българската армия за борба с бронирани цели се ползва Ми-24.Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
F-18 Hornets: Keeping 'Em Flying
"The Hornet is the F/A-18 E/F Super Hornet's predecessor, and the first models were introduced in the late 1970s as a spinoff of the USAF's lightweight fighter competition. While the General Dynamics F-16 won, Northrop's YF-17 eventually evolved into the McDonnell-Douglas (now Boeing) F/A-18 Hornet.
The F/A-18 Hornet is currently flown by the US Marine Corps as their front-line fighter, by the US Navy as a second-tier fighter behind its F/A-18 E/F Super Hornets, and by 7 international customers: Australia, Canada, Finland, Kuwait, Malaysia, Spain, and Switzerland. The USA's aircraft were expected to have a service life of 20 years, but that was based on 100 carrier landings per year. The US Navy and Marines have been rather busy during the Hornets' service life, and so the planes are wearing out faster.
This is forcing the USA to take a number of steps and issue a series of contracts in order to keep their Hornets airworthy, replacing center barrel sections, re-opening production lines, and more. Some of these efforts will also be offered to allied air forces, who have their own programs and services to call upon..."
Comment
-
Иначе Су-25 във вида в който го имаме е доста спорно дали може да се бори с малоразмерни цели като танк
Специлизацията се налага не толкова при машината, колкото при подготовката на екипажите
Ето аз ти дадох пример с НАТО. Обори ме сега и посочи една държава в НАТО освен САЩ дето оперира със строго специализиран ударен самолет
Дори и само като подръжка на пехотата
Comment
-
Dinain написаКолкото до забременяването, 1951, ако видиш турския колега, обясни му че всички жени имат склонност да забременяват, не само пилотките Съвсем същото "оплакване" го изказва практически всеки работодател, независимо дали става дума за жена пилот, счетоводител, адвокат или каквото и да е .
Comment
Comment