Искам да видя мнението ви за съвременната авиация... аз лично считам американските изтребители за смешни но да видим дали вие мислите така..
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвременна авиация!
Collapse
X
-
Според мен един Ф-16 с три резервоара под тялото и два "залепени" (абе не се сещам как беше думата) отгоре е доста смешен. Ако по него се изстреля ракета, ще трябва да "изхвърли" 2/3 от горивото си. Дори и да избяга от ракетата, как ще се прибере в базата си?„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Soul_Hunter написаАмм имам предвид че ако не се лъжа един F-22 има 8 място за максимално 8 ракети а Су-35 за 14 ...да не говорим другите предимства...а тези стелт технологии за мен са пълна смешка
А за стелт-технологиите - изобщо не ги подценявай! Радиолокацията е фактор от изключително значение за изхода на въздушния бой (и не само за него). Който я подценил е съжалявал. В крайна сметка ако противникът ти не те вижда, значи няма и как да те атакува.If you believe everything you read, better not read.
Japanese Proverb
Comment
-
Абе незнам кой и какво има смешно, ама аз пипнах SR71 наживо даже и снимка имам с нея. Когато руснаците направят такова нещо без нито един нит нека да се обадят.
Също така пипнах и Мрия-та-когато пък американците направят такъв транспортен самолет нека пак да се обадят.
Като цяло руснаците изостават със съвременната си авиация. Един факт-Аерофлот лети до Ню йорк с Боинг.То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.
Comment
-
Забележете какво се получава-феновете на руското хвалят уж хубавата им техника, която е дялана с теслата-руснакът открай време няма естетическо чувство-, обаче като ги попиташ , кой е най-хубавият автомобил те казват немският.Защо така? ЗаЗ-ката не е ли хубава кола? Ами Москвича?Нали са руски?От руското по-убаво нема нали така беше? Ако СССР произвеждаше М16-то тогава това оръжие щеше да бъде най-хубавото в целият свят нали? Защо Ак-47 е най-популярното оръжие в света?Защото СССР официално въоръжаваше в целият свят Терористични групировки БЕЗПЛАТНО- само и само да се получи износът на Революция. Ако САЩ изнасяше Безплатно М16-това щеше да бъде най-масовото оръжие в света. АК-47 струва толкова колкото един М16, а това кое оръжие е по-добро могат да кажат само войниците. Професионалният войник пази оръжието си като очите си и перфектно борави с него, докато донаборникът гледа само как да се оттърве от него. На стрелби донаборникът ако може взема чуждият автомат и стреля-защо да си цапа своят. Бил съм в казармата и съм се нагледал на специалисти. Лапнал цигарата на една страна, кепето му виси на уволнение, в другата ръка държи автомата небрежно и се прави на командос-такива бойци най-лесно се унищожават-те са мърльовци-не спазват най-елементарни правила от устава.Както й да е-пак се отплеснах.
Аз не мога да кажа кои самолети са по-добри-защото не съм карал нито американски нито руски самолет, но от технологична и културна гледна точка Запада е на светлинни години напред пред Изтока.
Като не харесвате американското не им ползвайте компютрите-те също са образец на Прогнилият капитализъм .То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.
Comment
-
Ам както казах чакам мнението на специалистите...нека вие като по запознати ми обясните предимството...между другото последните поколения зенитно оръжие правено в Русия засичат "невидимите" стелт самолети...
И едно допълнение не се нахвърляйте върху мен ако не друго не е възпитано...никога не съм казвал че съм фанатик и русофил...не знае какво вие в главите просто това е моето виждане покажете ми с какво F-22 превъзхожда Су-37....чакам мнения
Comment
-
Империал, братушките маи се пробват да направят някакво серийно производство на Су-35.
Всъщност Ф-22 не е напълно невидим. Радарът на Су-27 трябва да го засече на 20км. А този на Су-35 май е два пъти по-мощен.
Интересен е и факта, че стелт технологията действа срещу радари в сантиметровия и дециметровия диапазон. Радари от 50-те години, които работят в метровия диапазон (П-18) "виждат" стелтовете. Интересен е и факта, че американските самолети пък много трудно засичат радари от този тип.
Югославяните по този начин "приземиха" Ф-117. Без да ползват компютри.
Апаратурата на Су-35 е достатъчно напреднала, за да засече излъчването на радара на AIM-120. Моето мнение е, че един самолет с маневрените характеристики на Су-35 може да избяга без особени проблеми от ракетата.
А Ф-22, щом не улучи Су-то с ракети за далечен въздушен бой, веднага ще направи завой на 180 градуса и ще избяга (американците никога не биха рискували да им свалят един толкова скъп изтребител).
Май за това са му сложили толкова висока крейсерска скорост на Ф-22„Аз, Драгомир, писах.
Аз, Севаст Огнян, бях при цар Шишман кефалия и много зло патих. В това време турците воюваха. Аз се държах за вярата на Шишмана царя.“
Модератор на раздел "Военна Авиация"
Comment
-
Аз си падам малко русофил, но въпреки това не бих си изкривил душата (до колкото я имам)
1. Такова нещо като Су-37 няма, имаше ЕДИН ПРОТОТИП, ама той се разби, прословутият борсд 711.
2. Ф-117 беше свален с 57 мм зенитка, защото е бил "засечен" визуално.
3. 14 ракети казваш. а колко цели може да следи радарът и по колко може да стреля? и с какви ракети?
Е изхвърляне е и обявяването на руснаците за безнадеждно изостанали (аз руски и украински авиопром ги броя за едно), примери за това са Ан-140, Ан-70 (последният европейците го искат за ВТС, ма има политически съображения) Су-30МКИ.
Впрочем това което липсва (и винаги е липсвало) на Руските ВВС е завършеност, и това се вижда най-ясно в липсата (е номинално имат ама колко и какви) на самолети за ДРЛО и танкери и всичко произтичащо от тази липса.
Comment
-
Soul_Hunter написаИскам да видя мнението ви за съвременната авиация... аз лично считам американските изтребители за смешни но да видим дали вие мислите така..
"Смешната" стелт технология всъщност е разработка на руски физик, буквално прекопирана от лекциите изнасяни от човека в западен университет.
Обаче най-зверския смех пада, когато се опиташ да се приближиш до някой самолетоносач и случайно излитащите (на ударна мисия) F/A-18C решат че вместо да влачат AIM-9 с тях не е зле да вземат да те треснат с една от тях, е така просто защото няма от кого да се пазят с тях. А когато наистина те треснат(както са си накичени до ушите с бакове, бомби, контейнери с апаратура за насочване и др.) направо всички се утрепват от смех.
Въобще щура веселба пада
Пилот, това че един радар "вижда" нещо все още не значи че може да насочва ракета или прехващач срещу него, а обикновено радарите ги тресват първи в патакаламата и набора от средства за тая цел е богат като почнеш от AGM-45 Шрайк и стигнеш до "телето" AGM-78 Стандарт АРМ, изключване на радара не те спасява даже от Шрайка, защото и той има блок за запомняне на последите координати на целтаLast edited by Thunderchief; 18-02-2005, 13:19.Can't talk! Got to Shoot!
Comment
-
Както каза Империал, основното предимство на F-22 е, че го има, а самолет Су-37 няма. То и това стига, но ето и още едно предимство. Пилотът на Су-37 ще засече F-22, когато към него вече лети ракета AIM-120. Само неекранираните лопатки на компресора на АЛ-31 ще издадат Су-то отдалеч. Старите радари, може и да засичат стелт самолети, но данните които предоставят са недостатъчни за успешен прехват. А и такива радари не могат да се поставят на самолети поради огромните им антени. Не случайно дължината на вълната на съвременните радари е в см. Америкаснските системи за РЕБ винаги са засичали сигналите на П-18.
Пилоте, американците са възприели теорията на "енергийната маневреност", според която предимството е за самолета с по-висока енергия била тя кинетична (скорост) или потенциална (височина). Маеневрата с огромно претоварване която Су-то ще трябва да направи, неминуемо ще доведе до голяма загуба на енергия (скорост или височина или комбинация от двете) и самолетът няма да може да избегне втора ракета.
Всъщост най-новите изследвания показват, че свръхманевреността може и да е полезна по време на авиошоу, но във въздуен бой е от второстепенно значение. В руското списание История Авиации имаше отлична статия по въпроса. Неин превод със съкращения имаше и в сп. Криле.If you believe everything you read, better not read.
Japanese Proverb
Comment
Comment