Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За съветските и немските изтребители

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Дааа, то си го пише: "Сделано в СССР"! Цялата им техника е такава - военна, гражданска, за износ.
    scharfschutze ®
    _______________________________________
    Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

    Comment


      #32
      Така въпроса защо Луфтвафе има толкова победи след като няма толкова голяма разлика в характеристиките на самолетите.Много просто всичко идва от въоръжението сега ще се обоснова .Така да разгледаме как се развива боят през ВСВ така крилото засича врага които нищо не подозира и започва B&Z атака от 8 вражи самолета остават да кажем 6 започва бои по хоризонталата но и тук германските самолети се справят по-добре Настава объркване зад всеки самолет има вражи ,но заповедта на германските самолети е да прочистят гърба на другарите си от вражи самолети ,пренебрегвайки тези на своя.Това за по-добре въоръжените немски самолети (30мм 4x20mm което значи че ще са необходими 1-2 изстрела Мк-108 пори гъз)е особено лесно.
      За качеството на съветските самолети не сте прави ,като изключим недоразуменията от началото на войната(миг-3 И-16 И-153...) техните самолети са много добри особено в бой по хоризонталата ,и са значително по-надейни от съюзническите.Да си го кажем просто предпочитам да съм в Ла-5фн ,Ла-7 ,Лагг-3 ,як-9 ,як-3(44') отколкото в спитфайър ,мустанг ,тъндерболт или някаква подобна бракма. Естествено трябва да прибавим и лошото ниво на подготовка и лошото командване (особено в началото на войната)
      Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

      Comment


        #33
        А аз предпочитам Ме-109!
        Как така са били добри съветските изтребители? ВСИЧКИ те са били с карбураторни двигатели (в това число и английските и американските), а не с пълна инжекция като DB601 и нагоре... (Ме-109, FW-190D...)
        Няма смисъл да пиша пак по този въпрос. Някъде по-напред във форума съм понаписал доста.
        O-o-o, 4х20мм за Ме-109 - множко са. Имали са максимум 3х30мм МК-108, 1х30мм МК-108 и 2х20мм MG151/20, и по 2 картечници 7.92, 13 или 15мм(MG17...). При FW-190 - да имали са 4х20 MG151/20 в крилото и 2 картечници 13мм, a FW-190D и моторно MK-108.
        Не говори за надежност на машина произведена от дърво и плат. Не се конструира добър самолет в лагер, с пистолет, допрян до слепоочието.
        Скоро ще можеш да четеш за Ме-109 от сайта, който правя за него. Имай търпение...
        scharfschutze ®
        _______________________________________
        Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

        Comment


          #34
          Тук ще напиша малко иза безумието на ВВС в СССР .Така Ил2 най-добрия щурмови бомбардировач за ВСВ война.Проекта е готов през 1939 ,но не влиза в проицводство ,защото командването смята ,че е пълен боклук нисък таван(5500 мм) ниска максимална скорост 410 км (не съм съвсем сигурен) малък обхват 600 км и...
          Конструктора сигурен ,че начертал най-добрия самолет не може да спре да обяснява предимствата стига се дори до разговор със Сталин ,който от предпазливост одобрява проекта.Тук следва нова превратност незнайно защо армейското командване решава ,че ил-2 не трябва да е двуместен (както е по проект 2ия е картечар) това безумно решение довежда Илюшин до нервна криза ,мисля че прави дори опит за самоубийство .Най-накрай до 02.1941 г са произведени 250 самолета оказва се ,обаче че пилотите не могат да се тренират тъй като няма двуместни самолети за инструктор пилот!През войната самолета опровергава всички очаквания на въздушното командване полетите рядко навлизат на повече от 30 км зад фронта и се използва за борба с бронирани колони.8 мм му броня го предпазва от 20 мм снаряди( Hartmann разказва как от 200 м снарядите му са отскачали) и при наличие на добър картечар не ми се мисли какво може да се получи.
          С такова командване нищо чудно ,че СССР дава такива жертви
          Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

          Comment


            #35
            Хъм, вече говорихме по въпроса за делта-дървесината и нищо удовлетворително не съм чул.
            Американските самолети са достатъчно добри, защото явно си вършат работата и изпълняват ролята, която им се възлага. Да не говорим, че простото сравняване на технически показатели не е от кой знае какво значение (съветската авиация не е неефективна, защото няма добри модели самолети, а по чисто организационни причини).
            Да, тази история и аз съм я чувал. Все пак, след първоначалната серия осъзнават колко уязвим е самолета от атака в задната полусфера и добавят място за картечар. А несъмнено това е кажи-речи едниствения модел "чист" щурмови самолет за ВСВ.

            Comment


              #36
              Тука реших да постна и как се броят победите

              Луфтваффе победата трябва да бъде потвърдена от поне 2-ма пилоти
              победата не се дели ,повредени самолети не се смятат .Ако няколко изтребителя свалят заедно един самолет ,но не могат да се разберат на кой трябва да я пишат ,победата отнася командира на крилото

              Модел на раздаване на победи

              1 моторен изтребител / бомбардировач /разузнавателен -1 победа
              2 моторен бомбардировач/разузнавателен + 4(2 или без) моторни транспортни или разузнавателни -2 победи
              4 моторен бомбардировач-3 победи
              Унищижени на земята самолети не се броят , но ако самолета каца победата все пак се записва

              СССР

              Един свален самолет една победа ( всякакъв вид)
              Победата е неделима ,унищожени на земята самолети се смятат в отделна графа(заедно с танкове ,камиони порчие)
              Победата трябва да бъде потвърдена от командира или от два пилота

              САЩ и ГБ

              Победата е делима , всяко попадение (Claim хит) полвин победа(парадоха трима американци умерват един me109 и получават по 1/2 победа ,а самолета не е свален ,а може да станеш ас без да си свалил нито един самолет 10х1/2), унищожените на земята самолети се броят . Победата трябва да бъде потвърдена от един пилот или от командира.

              Като съпоставим системите съветската е ной-строга което се показва и от резултатите от обявените от германците загубени самолети претнциите на руснаците се различават с около 3-400 бройки на запад разликата е около 5500 самолета .Немските претнции се различават с около 1700 от обявените бройки.
              За Ерих Hartmann има 352 победи ,а не 352 свалени самолета.След обзор на летателната му книжка(където най подробно са отбелязани местата на сраженията времетраенето на полета типа свален самолет и подписите на свидетелите) се забелязва че е свалил около 40 пе-2 което прави 40 свалени по-малко ,допълнително е
              бил водач на крило което би му фало 4-5 победи отгоре.Следователно е свалил около 300 самолета ,а не 350
              За руските асове може да се твърди че цифрите са точни с малки поправки ,които се дължът на факта че тежко повредените самолети понякога са вписвани в графата на свалените поради факта че сблъсъка им със земята не се наблюдава
              Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

              Comment


                #37
                абе тука бях постнал подробно описание на въоръжението на немските самолети през ВСВ къде е?!
                Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

                Comment


                  #38
                  Май се завъртяхме в някакъв кръг.Това е най-доброто,онова е най-лошото.Няма добро и лошо.Всяко нещо е добро, когато се управлява и води от опитен човек.Било то пилот ,било то танкист.Факторът изненада също е важен.
                  Преди войната СССР разработва няколко интересни изтребителя, които не са приети на въоръжение, а именно Су-1 и Су-3.Те са имали скорост от 630км/ч на височина 6600 метра, също така моторно оръдие ШВАК и две 7.62мм ШКАС-а.Двигателят им е бил М-105 с турбокомпресор
                  То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                  Comment


                    #39
                    тогава темата нямаше да е съветските немските самолети ,а съветските и немските летци нали?
                    Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

                    Comment


                      #40
                      апропо може ли да пуснеш малко повече информация са cу-тата много малко съм чувал ,а не съм виждал снимки
                      Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

                      Comment


                        #41
                        Не съм фен на съветските самолети, но фактът, че много хора ги наричат калпави ме дразни.Не искам да те обидя.
                        Все пак СССР е дал много за развитието на авиацията .
                        Относно инфото са Су-тата малко ще се позабавя, защото нямам никакво свободно време.
                        То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                        Comment


                          #42
                          Ами то и аз това се опитвам да кажа че съветските машини отстъпват единствено на немските.Голямата разлика и идва в обучението и подготвянето на летците и тактиката на въздушен бой
                          и изключително некадърното командване (особено в началото на войната)
                          Десетократно повторената лъжа се превръща в истина ,а всяка лъжа която укрепва вярата във величието и победата на райха може да се употрeби.-J. Goebels

                          Comment


                            #43
                            Як-1 не отстъпва на Ме-109Е-4, но отстъпва на 109Ф
                            МиГ-3 е един отличен изтребител.Друг е въпросът, че в началото на войната тези самолети не са достатъчно добре усвоени от летателният състав
                            То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                            Comment


                              #44
                              ее, момент сега, изобщо не бих се съгласил че американските или британските самолети са лоши, ако това имате предвид.
                              albireo написа
                              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                              Comment


                                #45
                                Чакай все още не сме стигнали до тях.Да не забравяме френските,италианските и японските
                                То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                                Comment

                                Working...
                                X