Ами Зеро-сен не е имал протектирани резервоари и бронирана плоча зад
пилота и може би заради това са му казвали"станиоловия",и като цяло на пилота надали му е било много комфортно вътре.Колкото до резервоарите като цяло важно е и каде точно са поставени-например ако са пред кабината и се подпалят например,огнените езици отиват право в пилота опитващ се да напусне самолета,докато при Ме-109 те са били зад кабината,което си е плюс нали? :twisted:
пилота и може би заради това са му казвали"станиоловия",и като цяло на пилота надали му е било много комфортно вътре.Колкото до резервоарите като цяло важно е и каде точно са поставени-например ако са пред кабината и се подпалят например,огнените езици отиват право в пилота опитващ се да напусне самолета,докато при Ме-109 те са били зад кабината,което си е плюс нали? :twisted:
Comment