Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За съветските и немските изтребители

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Ами Зеро-сен не е имал протектирани резервоари и бронирана плоча зад
    пилота и може би заради това са му казвали"станиоловия",и като цяло на пилота надали му е било много комфортно вътре.Колкото до резервоарите като цяло важно е и каде точно са поставени-например ако са пред кабината и се подпалят например,огнените езици отиват право в пилота опитващ се да напусне самолета,докато при Ме-109 те са били зад кабината,което си е плюс нали? :twisted:
    Състраданието е слабост...

    Comment


      #62
      то няма мисля изтребител с резервоари точно пред кабината, но има в крилата което е подобно. А Ме-109 няма крилни ако не се лъжа
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #63
        Е, Зеро-то е специален случай Пилотите на Зеро са разчитали на това да не бъдат уцелени, от което после жестоко са си изпатили Въобще като цяло всички японски машини са много крехки и зле бронирани. Това е една от основните причинати от средата на 1943 нататък да бъдат мачкани по въздух. Другата е, че така и не успяват да произведат в големи количества достатъчно мощен авиационен двигател (недопустимо е, когато противника разполага с двигател от около 1800 к.с., ти са произвеждаш самолети със същият стар Nakajima Sakae с около 1100 к.с.)
        Pauke !

        Comment


          #64
          Провери пак,Спитфаера,например,има резервоари пред кабината,американския корсар също
          Състраданието е слабост...

          Comment


            #65
            Originally posted by "Imperial Friedrich"

            то няма мисля изтребител с резервоари точно пред кабината, но има в крилата което е подобно. А Ме-109 няма крилни ако не се лъжа
            Правилно, Imperial Friedrich. Ме-109 няма резервоари пред кабината. Единственият резервоар е точно зад пилотската седалка. Подкачвали са допълнително един подтелен резервоар 300л.

            FW Та-152С е имал резервоари в крилата, зад и под пилолота.
            scharfschutze ®
            _______________________________________
            Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

            Comment


              #66
              Нека поговорим за руските самолети.В началото на войната наистина има известно изоставане,но то е наваксано.Още от 1943 в руските ВВС навлиза Ла-5,един прекрасен самолет,който превъзхожда по маневреност и скорост немските самолети на малки височини.Тази тенденция се запазва и по-нататък с развитието на руските самолети.Да не говорим,че след появата на Як-3 на ВСИЧКИ немски летци е забранено да влизат в бой с него 8)
              С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

              Comment


                #67
                Бях ви обещал преди известно време да ви покажа какво представлява изтребителят Су-1/3

                Ето го



                Т.Т. данни

                Тегло 2480кг
                Максимална скорост 640 км/ч на височина 10 000 метра
                Таван 12 800 м
                То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                Comment


                  #68
                  ЗА МЕН ГЕРМАНСКИТЕ САМОЛЕТИ В МАСОВО ПРОИЗЖОТСТВО НЕ ПОКАЗВАТ НИЩО ПОВЕЧЕ ОТ РУСКИТЕ ИМ АНАЛОЗИ
                  КАТО НАПРИМЕР ЩУКАТА СЕ ПРЕДСТАВЯ ПО ЗЛЕ ОТ ИЛ-2
                  РУСНАЦИТЕ ПРОИЗЖЕЖДАТ ХУБАВИ САМОЛЕТИ ИЛ-2,МиГ-3,ЛА-5 И ЯК
                  ГЕРМАНЦИТЕЕ МЕ-109 FW-190 СЕРИЯТА БОМБАНДИРОВАЧИ JU I TН.
                  НО ГЕРМАНЦИТЕ ПРАЖЯТ ГОЛЕМИЯ СКОК В АВИО ТЕХНИКАТА С РЕАКТИЖНИТЕ САМОЛЕТИ
                  :tup:

                  Comment


                    #69
                    тц-тц-тц

                    Ил-2 и Ju-87 са самолети с различно предназначение и не е редно да се сравняват така - Ил-2 е щурмовик а Щуката е пикиращ бомбардировач. Щуката наистина не е най-успешният немски самолет. Но не е и в никакъв случай пример за "германски самолет в масово производство"

                    Виж масови самолети са примерно Ме-109, FW-190, Ju-88 - все отлично доказали се машини, водачи в класовете си и в никакъв случай не съм съгласен че "не показват нищо повече от русите им аналози". Най-малкото двете държави строят самолетите си според различни идеологии ако щете, немските наблягат на качеството и оптималността, докато руските най-вече на простотата и ниската цена (съответно голямата бройка).

                    Виж немските реактивни самолети наистина полагат основите на реактивната авиация (та и до днес нищо принципно ново от тогава не е измислено), макар че по същото време и в САЩ и във Великобритания и в СССР има експерименти, в края на войната само Германия има в серийно производство 4-5 различни модела реактивни самолети (Me-262, Me-163, He-162, Ar-234...) и още много в различен стадий на изпитание. Да не говорим че въобще е единствената държава, произвеждала балистични и крилати ракети масово
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #70
                      Originally posted by "RED-ARMY"

                      ЗА МЕН ГЕРМАНСКИТЕ САМОЛЕТИ В МАСОВО ПРОИЗЖОТСТВО НЕ ПОКАЗВАТ НИЩО ПОВЕЧЕ ОТ РУСКИТЕ ИМ АНАЛОЗИ
                      КАТО НАПРИМЕР ЩУКАТА СЕ ПРЕДСТАВЯ ПО ЗЛЕ ОТ ИЛ-2
                      РУСНАЦИТЕ ПРОИЗЖЕЖДАТ ХУБАВИ САМОЛЕТИ ИЛ-2,МиГ-3,ЛА-5 И ЯК
                      ГЕРМАНЦИТЕЕ МЕ-109 FW-190 СЕРИЯТА БОМБАНДИРОВАЧИ JU I TН.
                      НО ГЕРМАНЦИТЕ ПРАЖЯТ ГОЛЕМИЯ СКОК В АВИО ТЕХНИКАТА С РЕАКТИЖНИТЕ САМОЛЕТИ
                      :tup:

                      Приятел, аз да те питам ти какъв самолет си карал руски или немски.Аз съм карал руски-Ан-2
                      На каква база сравняваш немските и руските машини?
                      То исторически филми в България не се правят, щото няма продуктово позициониране - Симеон Цветков 2012г.

                      Comment


                        #71
                        Originally posted by "RED-ARMY"

                        ЗА МЕН ГЕРМАНСКИТЕ САМОЛЕТИ В МАСОВО ПРОИЗЖОТСТВО НЕ ПОКАЗВАТ НИЩО ПОВЕЧЕ ОТ РУСКИТЕ ИМ АНАЛОЗИ
                        КАТО НАПРИМЕР ЩУКАТА СЕ ПРЕДСТАВЯ ПО ЗЛЕ ОТ ИЛ-2
                        РУСНАЦИТЕ ПРОИЗЖЕЖДАТ ХУБАВИ САМОЛЕТИ ИЛ-2,МиГ-3,ЛА-5 И ЯК
                        ГЕРМАНЦИТЕЕ МЕ-109 FW-190 СЕРИЯТА БОМБАНДИРОВАЧИ JU I TН.
                        НО ГЕРМАНЦИТЕ ПРАЖЯТ ГОЛЕМИЯ СКОК В АВИО ТЕХНИКАТА С РЕАКТИЖНИТЕ САМОЛЕТИ
                        :tup:
                        Техническото ниво на германските самолети е класи над съветските. Този въпрос сме го коментирали вече. Можеш да изчетеш написаното от началото на темата по въпроса.

                        Скокът на германците не е само с реактивните самолети. Те дават доста технически решения по конструкцията и оборудването на самолетите, които се използват и до днес от американците, руснаците и другите нации, произвеждащи собствени самолети.
                        scharfschutze ®
                        _______________________________________
                        Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.

                        Comment


                          #72
                          re

                          Originally posted by "Imperial Friedrich"

                          Да не говорим че въобще е единствената държава, произвеждала балистични и крилати ракети масово
                          Да бе. :lol: Май за КР-10 само аз съм чувал. Ами КР-14 и КР-16?

                          Айде малко инфо за разгрявка.. В самото начало на 1945 крилатат ракета КР-10 е тествана, вкарана в серийно производство и готова за бойно използване, но през Януари 1945 се състои среща между Сталин и главният конструктор на ракетата В.Н. Челомей. Сталин се опасява от влошавана на следвоенните отношения с Германия и поради това забранява използването на КР-10. До края на войната са разработени КР-14и КР-16.
                          In My Humble Opinion.

                          Comment


                            #73
                            може би трябваше да добавя и "използвала". Иначе знам за тия ракети ама при положение че не са използвани не ги пиша в сметките. А и реално са готови година след Фау
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #74
                              Да,но ги има.
                              И-185 - последният изтребтел на Поликарпов има скорост 680 км/ч 1840-а година.Такава скорост немците постигат около 3-4 години по-късно.За жалост не е приет на въоръжение по вина на Яковлев,който налага своите самолети :evil:
                              С пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума

                              Comment


                                #75
                                а немците имат готов за серийно производство реактивен изтребител през '43, който даже има катапултна седалка, която успешно е тествана в съвсем реални условия когато става някаква авария със самолета и пилота катапултира
                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X