Аз бих поспорил с теб.Според мен най-доброто е К-4.Но моят фаворит си е Як-3 или Ла-7 :twisted:
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За съветските и немските изтребители
Collapse
X
-
Ух,добре,добре.В Криле не се споменават данни,защото просто са познати на повечето
Говоря за К-4
скорост на Г-10-680 км/ч
К-4-728км/ч
Въоръжение
Г-10-1 МК-108 и 2 МГ-131
К-4-1 МК-108 или по-късно МК-103 и 2 МГ-131
След малко ще потърся за брониранетоС пистолет и добра дума се постига много повече,отколкото само с добра дума
Comment
-
Originally posted by "ZWQRA"
Между другото така наречения лост се нарича "РУС" :lol:
Нарочно не го написах, защото това е съветски термин.
Ме-109K-4 - Пуснат през октомври 1944г. Същия като Ме-109К-2, но с херметична кабина, позволяваща полети на 12 000m височина. Скоростта му там е 705км/ч. Нишите на основните стойки на колесника се затвярят напълно, опашната стойка на колесника се прибира изцяло. Въоръжението му се състои от едно моторно оръдие МК108 и две синхронизирани големокалибрени картечници MG151/15 с по 220 изстрела на оръжие. Предвидена е и възможност за монтиране на оръдия МК108 в гондоли под крилото. Произведени са около 1200 самолета.scharfschutze ®
_______________________________________
Мощта на оръжието се умножава по разума на този, който го използва.
Comment
-
В полза на G 10 ще приложа следните доказателсва:
Двигател DB 605D, един отличен мотор с превъзходни екслоатационни характеристики.
Ето и други данни за него:
- компресия 8,7, мощност на H=0м 1470кс. на H=6000м 1324кс. когато използва системата MB 50 за впръскване на водометанолова смес в цилиндрите, показателите стават 2000кс за 0метра и 1800кс за 6000м.
Двигателя на К 4 е DB 605 ASCM, пък е със форсажна система GM 1, коята работи с двуазотен окис. Използването на системата под 6500м се забранява поради нарастване на специфичния коефицент на разход на бензин. Това прави и самолета височинен, тоест неподходящ за малки височини.
Данните за него :
1500кс на H=7500м , 1800кс на H=Oм при използване на GM 1 "MONA" мощноста е 2000м.
DB 605D използва бензин C3, а DB 605ASCM - B4.
C3 е 97 октанов. B4 е 87октанов.
И последно като изработка DB605D има многократно по висок експлоатационен ресурс от еднодневката DB 605 ACSM.
Comment
-
Хубаво разправяте, че трябват факти. Ами като твърдите че Bf 109G-10 или K са най-добрите изтребители, сравнети ги с тяхните аналози например P-51, P-47, Fw 190D, Ta 152.
Истина е, че G е модификация, при която характеристиките на машината тръгват надолу. Сложен е по-мощен двигател и въоръжение, но нараства масата и трябва и по-мощен колесник и ред други подобрения, които само увеличават масата и влошават характеристиките.
Има една максима, че когато един военен самолет е в зенита си, то неговия заместник тепърва трябва да започва да постъпва в бойните части. За Bf 109, мига на апогея е F, а заместника му Fw 190, за съжаление на германците започва да постъпва едва в 1943.
Comment
-
Много хубаво си имал предвид, но защо тогава предлагаш да бъде сравняван с английски и сащиански самолети, каквито няма на въоръжение в съветските ВВС? Причната да се въведе по-късно там е, че съветските самолети дълго време не могат да съперничат на 109-ката (основната причина не е само в ТТ характеристиките, а в тактиката, бойната подготовка и организацията). Просто нуждата от въвеждане на 190-ката там не е била толкова наложителна - и без друго дори до средата на 1944-та съветсксите ВВС много турдно си осигуряват каквото и да е възушно превзъходство, нито пък успяват качествено да опазят собствените си наземни части. А и въздушната война се решава на запад, а не на изток.
Comment
Comment