За подвизите на френският танков екипаж - прав си, Гоги, но това е най-сериозното, с което разполагат тогава Панцервафе (при това, особено Pz IV в сравнително хомеопатични количества ). Впрочем, през 41-ва става въпрос общо взето за същите Pz III и Pz IV така или иначе. Първите по това време ще са отчасти с 45-калиброва 37-милиметровка (жалка работа срещу Т-34 и Бис) или 42-калиброва 50-милиметровка - малко по-добре, но недостатъчно. Четворките по идея вече имат и кумулативни боеприпаси, ама в какви количества е отделен въпрос.
Въпросът е, че в РККА в началото на войната на практика нямат определени специфични типове запасни части за някои марки. Да речем, запасни тракове за веригите, различни специфични елементи от ходовата част, т.е. все неща в които много бързо се опира при нормална експлоатация, поради което най-малката повреда дори в мирно време означава автоматично преминаване на машината в следваща категория, което на по-високо ниво означава да се "канибализират" част от машините, за да се поддържат доста по-малко в работно състояние, което обаче не се "използва" особено, за да не падне още повече бройката машини за ремонт. Както и да е, това също не е конкретно по темата. В началото на войната поне няколко от мехкорпусите "навъртат" по няколкостотин километра маршове най-често преди да срещнат противника. Много машини стават жертва на тези маршове и ако нещо се е променило към края на 41-ва и началото на 42-ра това ще да е много по-малкото количество танкове в експлоатация, следователно малко по-добра възможност ад се поддържат в работно състояние.
Въпросът е, че в РККА в началото на войната на практика нямат определени специфични типове запасни части за някои марки. Да речем, запасни тракове за веригите, различни специфични елементи от ходовата част, т.е. все неща в които много бързо се опира при нормална експлоатация, поради което най-малката повреда дори в мирно време означава автоматично преминаване на машината в следваща категория, което на по-високо ниво означава да се "канибализират" част от машините, за да се поддържат доста по-малко в работно състояние, което обаче не се "използва" особено, за да не падне още повече бройката машини за ремонт. Както и да е, това също не е конкретно по темата. В началото на войната поне няколко от мехкорпусите "навъртат" по няколкостотин километра маршове най-често преди да срещнат противника. Много машини стават жертва на тези маршове и ако нещо се е променило към края на 41-ва и началото на 42-ра това ще да е много по-малкото количество танкове в експлоатация, следователно малко по-добра възможност ад се поддържат в работно състояние.
Comment