If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Въобще нямах предвид това. Тези неща се случват и на най-опитните и повечето от факторите които посочих са обективни.
Това е правилно! Обаче ако аз бях командир на подразделението първо щеше да си го отнесе командира на танка, после механик водача, после цялото подразделение щеше да бъде нахокано и т.н. :twak:
:lol:
Проблемът на форума :damnyou:
"Чети историята и като познаеш от нея суетата на тоя свят, научи се да го презираш"
Паисий Хилендарски
На мен ми стана даже интересно как се е капичнал така...:nut:
О, за тая работа няма проблем. Най-често е някакъв отказ на механизмите за завиване. Или пропуск на водача да уцели лимита на моста. Нищо страшно, стига да не се утрепе някой.
Мен по ме учудва как оръдието се е оказало в тая поза. Не е била застопорена куполата.
Imperial написа
Ниска видимост от позицията на механик-водача, карал е може би с по-висока скорост от колкото е разумно за да може да види навреме такива промени в релефа и пр. Може и да е било вечерно каране. Какво чудно има?
Може като е взимал завой, да е пропуснал да "изправи" точно на моста.
Няма голяма разлика с колите. Ако главата му е била навън, т.е. в походно положение, има отлична видимост напред и встрани. Ако е бил вътре, виждал е не по-далеч от хайде да не изпадан в нецензурни изрази. Не е съвсем така по отношение на посоката напаред, но е лесно да загубиш ориентация, гледайки през джамче, не по-широко от автомобилно огледало...
Avatarx написа
Това е правилно! Обаче ако аз бях командир на подразделението първо щеше да си го отнесе командира на танка, после механик водача, после цялото подразделение щеше да бъде нахокано и т.н. :twak:
:lol:
Само ако имат вина, иначе олекваш като командир. Ако не - бодро ги организираш да го вадят.
Last edited by ; 28-07-2005, 00:30.
Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
Само ако имат вина, иначе олекваш като командир. Ако не - бодро ги организираш да го вадят.
Разбира се, че имат вина! Вие както се втурнахте да го защитавате този екипаж, направо да ви се наслаждава човек! Случвало се било - ами случва се и после си носят последствията. Или искате да ми кажете, че качи ли се човек в танка и танка е готов забит в някое дере, понеже механик-водача си мислел, че е равно, командира не гледал, карти на местността никой никога не е виждал, било тъмно (хаха!), нямало указателни знаци, светофара не работел и пр. причини.
Проблемът на форума :damnyou:
"Чети историята и като познаеш от нея суетата на тоя свят, научи се да го презираш"
Паисий Хилендарски
7. Ама нормативът си е норматив, пък някои работи се правят по-бърже. То имаше и норматив за зареждане, забравих го, ама като видях пълнач за колко време зареди, не повервах.
Avatarx написа
Разбира се, че имат вина! Вие както се втурнахте да го защитавате този екипаж, направо да ви се наслаждава човек! Случвало се било - ами случва се и после си носят последствията. Или искате да ми кажете, че качи ли се човек в танка и танка е готов забит в някое дере, понеже механик-водача си мислел, че е равно, командира не гледал, карти на местността никой никога не е виждал, било тъмно (хаха!), нямало указателни знаци, светофара не работел и пр. причини.
Ми като съм бил такъв, как да не го защити човек Защото, мойте уважения към началството, неговата функция, несъмнено по-голяма подготовка и пр., но това може да се случи всекиму. Навремето един капитан като му се докара, че не бил карал отдавна, ако ти кажа къде ни заби, помляхме половин дере. Е, излязохме сами и никой не разбра /брей, мама му стара, чак сега "изтървам" информация, ама хайде, сума време е минало, човекът я е генерал, я не е военен/
Може да са виновни, може и да не са. Може нещо по завиването да се е строшило. Едно такова "ПТП" може да стане по ред причини. Първо да се види, пък тогаз.
Last edited by ; 29-07-2005, 18:48.
Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
abe ne 4e sam razbira4 ma me trogna temata ta tva 4udo na tehnikata poe4e si mqsa na tank we
Мяза, но не е. Нема топ
Това е един от първите варианти на наближаващ пробив в техниката - смесването на тежката броня и лекото оръжие. Тежка броня за защита, а пък оръжието - според задачите. Така хем не е танк, хем защитатата е като на танк.
А ако визираш последната снимка - не е танк, лекичко е и оръдието е мъничко.
Канадците обявиха вчера, че купуват 100 танка Leopard 2 втора ръка от Холандия, плюс нещо като заем/наем/лизин/не съм сигурен на 20 Leopard 2A6 от Германия.
Новите Leo 2А6 ще бъдат пратени в Афганистан това лято.
Хората имат вкус.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
интересното в тая новина е и това, че преди време се чуваха гласове, че Канада възнамерява да се откаже напълно от танковете. Очевидно обаче все още има нужда от такива машини...
А и А6 е сред най-добрите на пазара в момента, ако не и най-доброто.
Да, но канадците водят сериозна дейнсот в Афганистан вече пета година.
Други страни, като например Белгия, на които им е по-широко около врата захвърлят танковете. В белгийския случай замениха Leo 1A5 с Pirahna III...
Аз лично се надявам да успеем да придобием Leo 2 и ние.
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Предполагам знаете за намерението на МО да купуват нови БТР-и. Един от вариантите беше Pandur (някъв австрийски май). Знаете ли кои са другите. Аз ги гледах преди няколко месеца и тва камионче ми се стори най-подходящо
Comment