Сега след като опредлени елементи загубиха възможност да мърсят може да си побърборим за интересни неща.
Преди няколко седмици с едно другарче си говорихме да най-подходящата система на окачава за танк от ВСВ.
Критериите за оценка аз ги виждам както следва:
1 технологичност
2 ремонтопригодност
3 проходимост
4 плавност на движение (това е частично в скорост)
5 модернизационен потенциал
Поне за мене танка с най-добро окачване ( и произтичащите от това скорост и проходимост) е Пз.3.
А тези с най-лошо (от масовите) - Т-34 и Пз.4.
За хубавите неща първо- благодарение на това че е с торсиони, относителни малки колела и с амотисьори Пз.3 има много плавен ход, възможност да се движи с висока скорост по пресечен терен (без екипажа да стане на компот).
Нп все пак си мисля че комплексно (благодарение на точки 1 2 и 5) Шерман (особенно с хоризонтални пружини) е танка с най-добро окачване. Осносно заради това че е външно и с отделно богита което го прави много ремонтопоригоден (масова война), с огромен модернизационен потенциал и най-вече технологичен:
- всяко боги просто за завива с дузина болтове, няма нужда корпуса да с екачва на кантователи и да са фрезоват сума отвори (огромен минус за тигър и пантера където са още повече).
Като това важи за всички танкове с подобно оказване - пз.4, творенията на порше, Е серията. Шерман аго сагам първи просто защот немскит енащ има малък ход и много твърдо окачване което ограничава скороста на движение. Отделно ри никойот тях не е релизирана възможностс възела да се смени с по-съвършен, а е имало нужда предвид рпетовареноста на Пз.4-ковото шаси.
Преди няколко седмици с едно другарче си говорихме да най-подходящата система на окачава за танк от ВСВ.
Критериите за оценка аз ги виждам както следва:
1 технологичност
2 ремонтопригодност
3 проходимост
4 плавност на движение (това е частично в скорост)
5 модернизационен потенциал
Поне за мене танка с най-добро окачване ( и произтичащите от това скорост и проходимост) е Пз.3.
А тези с най-лошо (от масовите) - Т-34 и Пз.4.
За хубавите неща първо- благодарение на това че е с торсиони, относителни малки колела и с амотисьори Пз.3 има много плавен ход, възможност да се движи с висока скорост по пресечен терен (без екипажа да стане на компот).
Нп все пак си мисля че комплексно (благодарение на точки 1 2 и 5) Шерман (особенно с хоризонтални пружини) е танка с най-добро окачване. Осносно заради това че е външно и с отделно богита което го прави много ремонтопоригоден (масова война), с огромен модернизационен потенциал и най-вече технологичен:
- всяко боги просто за завива с дузина болтове, няма нужда корпуса да с екачва на кантователи и да са фрезоват сума отвори (огромен минус за тигър и пантера където са още повече).
Като това важи за всички танкове с подобно оказване - пз.4, творенията на порше, Е серията. Шерман аго сагам първи просто защот немскит енащ има малък ход и много твърдо окачване което ограничава скороста на движение. Отделно ри никойот тях не е релизирана възможностс възела да се смени с по-съвършен, а е имало нужда предвид рпетовареноста на Пз.4-ковото шаси.
Comment