Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Игрови проект на Гоги

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Игрови проект на Гоги

    Ще погледна. Ами ти щом толкова бързо бачкаш 'що не вземеш да помислиш да направи/произведем една игра?, периода предполагам не предизвиква съмнение, а във форума смятам ще се намерят достатъчно квалифицирани хора за да спретнем екипа.

    #2
    минал съм го отдавна пътя за правенето на игра и съм видял какво може да се направи и ще ти кажа да не го мислиш хич. Най-добрият ни вариант са онлайн уеб-базирани изцяло текстови игри, каквото ще бъде митичната вече "голяма игра"
    albireo написа
    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

    Comment


      #3
      Е аз съм на друго мнение по въпроса. И също съм го мислил доста дълго нещото, общо взето за година и малко може да се направи. А ако сметнем че аз мога предварително да направя (или вече съм го направил ) икономическия модел то времето пада драстично, а с гъвкав маркетин още може да се съкрати и времето за разработка и необходимия екип. а най-хубавото е че така както съм го замислил предполага и по-високи приходи.

      Comment


        #4
        въпроса е че аз не само съм го мислил

        и не говоря за "геймплея", а за техническите аспекти

        и с други хора съм работил, и сам, и по дизайн и по програмиране съм вършил доста неща и съм видял какво може да се направи и какво реално се получава и как хората се сработват (и най-често не се) и пр.

        освен тва за игра от нашия тип нито трябва графика нито звук и пр., така че онлайн системата е перфектното решение.
        albireo написа
        ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

        Comment


          #5
          Da но не е толкова печеливша, и маркетинга е доста по-труден.

          Comment


            #6
            "печеливша"?

            къде съм споменал думата "пари" досега?
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              #7
              Еми щом предлагам да се произведе нещо то се предполага че ще е с комерсиална цел. Общо взето пазарът е пълен с недомислици с мног къс пазарен живот. Общо взето аз дори мислех дипломната си работа да е правя точно за такъв продук. (но се спрях на друго) и съм се занимавал доста дълго с проучване и анализ на това кои са най-успешните продукти, защо са станали такива, както и анализ на няколко доста амбициозни но бързо залязли разработки.

              Comment


                #8
                нещо още не мога да осмисля какво искаш да ми кажеш
                направи едно по-пълно изложение какво имаш предвид
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #9
                  Е че мисля съвсем ясно го казах, събираме се екип произвеждаме игра, продавяаме я, харчим си парите. Аз общо всето съм разработил идеята от гледнат точка на маркетинга, икономическите и част от техническите модели. Но съм много горд най-вече с маркетинговия аспект.

                  Comment


                    #10
                    Е то щом маркетинга е готов няма и смисъл да се произвежда нещо, дай да скалъпим няква боза и балъците ще се лъжат по маркетинга и ще купуват. А ние ще си харчим париците
                    -- пример за модерна икономика
                    XV mile the sea brode is
                    From Turkey to the Ile of Rodez...

                    Comment


                      #11
                      Хе хе Българска работа, дай да излъжем балъците, и ще спечелиш да кажем 250 000 EU най-много, докато разликата между труда хвърлен за бозата и за хубавия продукт е доста малък, Едана игра става боза не поради мързел а поради липса на идея, Типичен пример е серията C&C (без последното попълнение) игра без никакво идейно развитие подържана на пазара с много труд по постоянна подмяна на графиката и скалъпване на нови кампании, общо взето не най ефективния метод. Пример за шедьовър е Стар крафт, грешка там беше че спряха с Брууда, а можехА ДА ИЗКАРАТ ОЩЕ 1-2 ЕКСПАНЖЪНА и да се задържат на върха още година 2 а може и 3 без да пипат нищо, проблемът там е че играта още от началото беше "изстискана" и трудно можеше нещо да се добави,

                      Comment


                        #12
                        за 3-тата световна

                        Отчитайки покупателната способност на населението Гоги, ти къде точно извън София сматаш да реализираш част от твоите 250 000? Ама ако стане ви пожелавам успех
                        Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
                        Неизвестен руски адмирал

                        Comment


                          #13
                          Ами то в България няма смисъл изобщо да се продава, то най-много залите да ги излъжеш да си платят, иначе много ме съмнява че нормалния геймър ще си купи легално копие (въпреки че има чалъми да накараш маниака да го направи) един такъв продъкт винаги е ориентиран към "белия" свят.

                          Comment


                            #14
                            Всичко това много ми напомня идеите, които имах, чакай да се сетя - може би преди около 4 години. И бих казал, че сама по себе си подобна идея е добра, още повече, че не се съмнявам във възможностите ни (казвам "ни" обобщаващо - хората, които пишат на форума) да създадем нещо, което би било интересно и различно.
                            Но ми се струва, че има поне три много сериозни и трудно преодолими проблема.
                            Първо, за да има подобен проект шанс за реализация навън (т.е., да заинтригува някой външен разпространител) трябва да има достатъчно привлекателна "опаковка" - т.е., графични решения на съвременно ниво, звук, филмчета и т.н. Т.е., всичките тези неща, които гълтат много време и средства за създаването си, без да са кой знае колко важни за идеята на самата игра (а по-скоро за атмосферата й и сугестивната й сила). Т.е., за целта ще е необходимо привличането в екипа на доста добре запознати и умели технически разработчици в споменатите области, както и определени финансови средства за реализирането на тези страни на проекта.
                            Второ (което е доста свързано с първото), за да се реализира проекта дори само на идейно ниво ще е необходимо да се сформира екип от поне 2-3 души, на които ще им е необходим срок от да речем от3 месеца до половин година. В рамките на този срок те ще трябва да работят само и изключително по проблемите на проекта. Което означава, че ще трябва да се намерят средства, с които тези хора да се издържат докато работят по проекта (защото не биха могли да работят и някъде другаде през това време). Същото важи и за екипа от разработчици, които пак няма как да е по-малък от 2-3 души технически персонал и 2-3 дизайнери и художници, като обаче тези 5-6 души ще са заети поне за около година с правенето на проекта.
                            И трето, ще е необходим човек с контакти, който да успее да намери подходящ разпространител и да го заинтересова с проекта. Инак без това целият проект увисва.

                            Т.е., един от главните проблеми е необходимостта от стабилен начален капитал за реализирането на подобен проект (говоря ако се очаква поректа да бъде продаваем). Т.е., средства достатъчни да се издържа екип между 6 и 9 души за период около година, плюс разходите по проекта (айде, компютри и място могат по-лесно да се намерят). А не виждам как би могъл да бъде разрешен тозипроблем.

                            Comment


                              #15
                              Е и аз се занимавам с проблема от около 4 години и смятам че може да се направи за 6 до 8 месеца при това с доста по-малък екип. Но ако има принципно навити може да го обсъдим 2f2. Графиката е едно от най-лесните, тя просто е хамалогия, предвид че се работи с реални образци и нищо не е нужно да бъде измисляно. интрото също е лесно, просто може да се използува енджина на играта за изготвянето му +малко допълнителна графика. Звуците са малко по-голяма играчка, ноп аз имам идея по въпроса. Относно финансирането допълнително ще трябва да поговорим но най-общо има два варианта:
                              -ентусиазъм=значителен %
                              - заплата= % но значително по-малък. все пак не е точно тук мястото да обсъждаме точно тези аспекти. може да пратите по едно ЛС да видим какви точно виждания имате относно заплащането на персоните заетио с нещото.

                              Comment

                              Working...
                              X