Съобщение

Collapse
No announcement yet.

RQ: Билет за Депеш

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #16
    И тук се мерят.....
    Няма лошо , за музикален вкус съм съгласен с Док Холидей, Депеш и Флойд са страница от музиката . Едната е символ на отчуждението и себеотрицанието ( Флойд) , а Депеш направиха поп музиката мрачна , направиха поп музиката да звучи съвсем различно.
    Имам добра колекция от тях.
    За Меноар и AC/DC
    Мога да включа и Мотохед , същия сорт рок музика , прилича на рокендрол но не точно , монотонно и някак еднокво но всъщност в това е чара .
    Имам доста албуми на диси и на меноар , те също са добри просто техния стил е съвсем различен. Лесно разбираема музика която не ангажира чак толкова много , както казват метълите : седиш и куфееш....
    мога да назова още много групички със същия сорт музика , да има нужда и от тоя стил нали ?
    Защо изобщо трябва да ги сравняваме ?

    Comment


      #17
      Интересен спор - а какво да кажа като обичам и Флойд, и Депеш, и АЦ/ДЦ дето Док ги омаза, че и понякога Маноур също ме радват?

      Съгласен съм с Warlord - този допир до музиката, децибелите пък и явната любов на музикантите към музиката си ги видях в Моторхед преди един-два месеца.

      И двата стила си имат хубавите неща. Музиката е да те радва, да те кара да чувстваш - не да я мериш.
      -"War is much too serious a matter to be entrusted to the military." - Clemencau

      Comment


        #18
        gollum написа
        О, съвсе мне съм на мнение, че използват само пет думи - че дори речинкът на Елочка Шчукина бе от цели 300, ако не ме лъже паметта.
        Много си щедър - Елочка Людоедка владееше 30 думи и прекрасно се оправяше в този свят Ако живееше сега, щеше да владее 3 емотикона и пак щеше да се оправя.

        Comment


          #19
          Благодаря за поправката, Хана . Трудно е простима подобна грешка, поне за мен, но ще се оправдая с паметта си (то свързано с възрастта без съменние ). В никакъв сулчай не е от щедрост към тази индивидка и нейните реални посестрими. Уви, вече не си спомням речника й, но сигурно лесно може да се преведе с малка часто то съществуващите емотикони (от друга страна, в Киндзадза се оправяха дори с по-малко думи и пак си живееха... добре ).

          Comment


            #20
            gollum написа
            Благодаря за поправката, Хана . Трудно е простима подобна грешка, поне за мен, но ще се оправдая с паметта си (то свързано с възрастта без съменние ). В никакъв сулчай не е от щедрост към тази индивидка и нейните реални посестрими. Уви, вече не си спомням речника й, но сигурно лесно може да се преведе с малка часто то съществуващите емотикони (от друга страна, в Киндзадза се оправяха дори с по-малко думи и пак си живееха... добре ).
            В Кин-дза-дза ако си спомням правилно имаха 4-5 думи, "кце" (май така си наричаха парите), "кю", което беше непростима в обществото ругатня и "ку" - за всички останали думи. Е, имаха и още 2-3, които не си спомням сега
            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
            Проект 22.06.1941 г.
            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

            Comment


              #21
              Хубаво е, че човек винаги може да посегне към www.lib.ru при нужда. Та оставям написаното от класиците да говори само за себе си :
              Словарь Вильяма Шекспира, по подсчету исследователей,
              составляет 12 000 слов. Словарь негра из людоедского
              племени "Мумбо-Юмбо" составляет 300 слов.
              Эллочка Щукина легко и свободно обходилась тридцатью.
              Вот слова, фразы и междометия, придирчиво выбранные
              ею из всего великого, многословного и могучего русского
              языка:

              1. Хамите.

              2. Хо-хо! (Выражает, в зависимости от обстоятельств,
              иронию, удивление, восторг, ненависть, радость, презрение
              и удовлетворенность.)

              3. Знаменито.

              4. Мрачный. (По отношению ко всему. Например:
              "мрачный Петя пришел", "мрачная погода", "мрачный
              случай", "мрачный кот" и т. д.)

              5. Мрак.

              6. Жуть. (Жуткий. Например, при встрече с доброй
              знакомой: "жуткая встреча".)

              7. Парниша. (По отношению ко всем знакомым мужчинам,
              независимо от возраста и общественного положения.)

              8. Не учите меня жить.

              9. Как ребенка. ("Я его бью, как ребенка" -- при игре
              в карты. "Я его срезала, как ребенка" -- как видно, в разговоре
              с ответственным съемщиком.)

              10. Кр-р-расота!

              11. Толстый и красивый. (Употребляется как характеристика
              неодушевленных и одушевленных предметов.)

              12. Поедем на извозчике. (Говорится мужу.)

              13. Поедем в таксо. (Знакомым мужеского* пола.)

              14. У вас вся спина белая (шутка).

              15. Подумаешь!

              16. Уля. (Ласкательное окончание имен. Например:
              Мишуля, Зинуля.)

              17. Ого! (Ирония, удивление, восторг, ненависть, радость,
              презрение и удовлетворенность.)

              Оставшиеся в крайне незначительном количестве слова
              служили передаточным звеном между Эллочкой и приказчиками
              универсальных магазинов.

              Comment


                #22
                Камерер написа
                В Кин-дза-дза ако си спомням правилно имаха 4-5 думи, "кце" (май така си наричаха парите), "кю", което беше непростима в обществото ругатня и "ку" - за всички останали думи. Е, имаха и още 2-3, които не си спомням сега
                Те обаче общуваха доколкото си спомням (и аз ще се оправдая с паметта си) с някаква система от жестове на ръцете, приклякания и поклони. За разлика от Елочка ми бяха изключително симпатични Пък и Елочка като са замисли човек: човешката комуникация се определя от целите, ако можеш да постигнеш целите си с наличния набор думи, за какво ти е да го разширяваш. Определено Елочка постигаше цели, които много други хора с много повече думи не биха постигнали, имаше си жената невербални средства за въздействие върху събеседниците си, особено върху тези от мъжки пол

                Comment


                  #23
                  Dinain написа
                  Съгласен. Предлагам всеки редовен потребител на Бойна Слава (с над 100 поста) да дари по 50 стотинки в името на общото благо и мир. С парите ще ги пратим на концерт, а ако останат ще има и бюджет за следващата сбирка
                  Аз съм с покана , ще ги забърша с мене и двамата , ще снимам и после ще добавим смях към кадрите :tup:
                  Шегувам се разбира се :twisted:

                  gollum написа
                  Хубаво е, че човек винаги може да посегне към при нужда. Та оставям написаното от класиците да говори само за себе си :

                  Сещам се за годините прекарани в русия и любимите ми групи : TNN , Сектор Газа :twisted: , TT34 , и да не забравим класиката : KINO =
                  :twisted: :twisted:
                  Last edited by gstg; 08-06-2006, 18:31. Причина: Автоматично сливане на двойно мнение

                  Comment


                    #24
                    Хана написа
                    Те обаче общуваха доколкото си спомням (и аз ще се оправдая с паметта си) с някаква система от жестове на ръцете, приклякания и поклони. За разлика от Елочка ми бяха изключително симпатични Пък и Елочка като са замисли човек: човешката комуникация се определя от целите, ако можеш да постигнеш целите си с наличния набор думи, за какво ти е да го разширяваш. Определено Елочка постигаше цели, които много други хора с много повече думи не биха постигнали, имаше си жената невербални средства за въздействие върху събеседниците си, особено върху тези от мъжки пол
                    Да, такива хора има, макар и разбира се да разполагат със значително по-голям речников запас. Но иначе персонажът е уловен съвсем вярно и между другото не е запазена марка само на жените, мъже от същия тип има поне толкова.
                    Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
                    Проект 22.06.1941 г.
                    "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

                    Comment


                      #25
                      Сещам се за годините прекарани в русия и любимите ми групи : TNN , Сектор Газа [img]images/smilies/vb_sgrin.gif[/img] , TT34 , и да не забравим класиката : KINO =
                      Аз от тогавашните съветски рокгрупи слушам все още само "Аквариум" и "Кино" .

                      Comment


                        #26
                        Темата за съжаление се отмести в не толкова интересна посока, да се надяваме, че когато Уорлорд сложи "свещенните" текстовете на Мeноуор ще се върне в правилната посока.
                        Що се отнася до речниковият запас на литературните персонажи, то спомням си, че злите езици разправяха как постижението на Гошо Димитров сам да води защитата си на Лайпцигският процес(тоест да научи немски в затвора) било силно облекчено от факта, че речника му включвал не повече от 200 думи. Сигурен сеъм че това е преувеличение, как би могъл вожда на световният пролетариат да се оправя с по-малко думи от канибал принадлежащ към Мумбо-Юмбо!
                        Last edited by модератор; 10-06-2006, 00:46.
                        Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.

                        Comment


                          #27
                          Hans Delbruck написа
                          Темата за съжаление се отмести в не толкова интересна посока, да се надяваме, че когато Уорлорд сложи "свещенните" текстовете на Маноуор ще се върне в правилната посока.
                          Що се отнася до речниковият запас на литературните персонажи, то спомням си, че злите езици разправяха как постижението на Гошо Димитров сам да води защитата си на Лайпцигският процес(тоест да научи немски в затвора) било силно облекчено от факта, че речника му включвал не повече от 200 думи. Сигурен сеъм че това е преувеличение, как би могъл вожда на световният пролетариат да се оправя с по-малко думи от канибал принадлежащ към Мумбо-Юмбо!

                          Не е ли някак показателно за нас тея 200 думи?
                          Сетих се веднага за оригиналната версия на филма " Козия рог"
                          Там и с мучене се постига въздействие.
                          Имаше една дет метъл група : napalm death Ако не се лъжа , песните им бяха по 30 секунди и общо взето мучаха ,
                          На певеца Болт Троутън, или на Слейър, едно време текстовете на песните ги изписваха със субтитри....... :lol:

                          Да живее рокенд рола

                          Comment


                            #28
                            Napalm Death, Megadeath, Cannibal Corpse, Sepultura, Obi Turi, Grave, Iron Maiden, Rage Against the Mashine, Pantera, Faith no More - все имена от ранното ми юношество
                            "No beast so fierce but knows some touch of pity."
                            "But I know none, and therefore am no beast."

                            (Richard III - William Shakespeare)

                            Comment


                              #29
                              Аз съм абсолютно невежа в метъла, но имам един познат, който е развил цяла "философия на метъл музиката" (аналогията с Адорно съвсем не е случайн). Според него идеите, заложини в този тип музика, директно могат да се изведат от представите за Uebermensch и Wille zur Macht, съответно от Ницше и Шопенхауер, а също така и от германската митология, което ги сближава с Вагнер. Доколко това е така - не мога да преценя, а и все ми се струва, че при превод на естетически код в интелектуален такъв има много загуби по трасето. Пък и каквато и смислена и оригинална философия да е в основата на някаква музика, музиката я слушаме заради музиката, а не заради философията.

                              Comment


                                #30
                                Хана написа
                                Аз съм абсолютно невежа в метъла, но имам един познат, който е развил цяла "философия на метъл музиката" (аналогията с Адорно съвсем не е случайн). Според него идеите, заложини в този тип музика, директно могат да се изведат от представите за Uebermensch и Wille zur Macht, съответно от Ницше и Шопенхауер, а също така и от германската митология, което ги сближава с Вагнер. Доколко това е така - не мога да преценя, а и все ми се струва, че при превод на естетически код в интелектуален такъв има много загуби по трасето. Пък и каквато и смислена и оригинална философия да е в основата на някаква музика, музиката я слушаме заради музиката, а не заради философията.
                                Без да искам да обидя когото и да е било, ни смятам че Napalm Death превеждат по-скоро творчестното на някой анималист. Превеждат го на чист животински език, въпреки че изпитвам известни съмнения кое точно животно е дало тон.
                                Несъмнено е интересен факт, че метъл музиката е най-популярна в Германия и скандинавските страни. :sm186:
                                Eighteen out of twelve apostles are buried in Spain.

                                Comment

                                Working...
                                X