Съобщение

Collapse
No announcement yet.

RQ: Билет за Депеш

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    RQ: Билет за Депеш

    Установих, че съм си затрил билета някъде вкъщи и трябва да си намеря нов. Ако някой може да намери от тези за мелето или още по-добре от тия пред сцената, да пише. Ако не може - да си трае и да не злорадства много щото...

    #2
    Е не мога да се сдържа просто - :twisted: :lol: :mhehe: :sm113:

    Сигурно яко пари си потрошил за тоя комерс-шит, сега още толкова... Ми кофти. Те май са свършили отдавна, ама ако отидеш отпред точно преди концерта обикновено можеш да си вземеш на черно за тройно повече кинти , ама можеш и да останеш на сухо
    (\_/)
    (°_°)
    (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

    Comment


      #3
      warlord разбираш от музика колкото аз от немски т.е. виждал съм го някъде, но не помня къде беше.
      моля запази си авторитетното мнение, не ми се слушат изстъпления от почитател на хмм най-комерсиалната в метъла група на всички времена, която не е нужно да чуеш повече от една песен, за да знаеш текстовете на всички останали.
      така наречените от някои разбирачи "Мановар" могат да бият по еднообразие АС/ДС, които по принцип са фамозни с еднообразието си, но те имат като извинение рокендрола. manоwаr нямат извинение. разпилагат с не повече от 50 думи, които разместват в някаква поредност и не ми се мисли колко комбинации остават. когато свършат групата ще изпадне в депресия. да не говорим колко ужасно смешни инструменталисти са. каква позьорщина и показност. те разправят смърт на позьорите обаче дори не осъзнават, че самите те са позьори от най-жалка степен.
      ти въобще осъзнаваш ли какво са допринесли депеш мод и ония американчета или каквито бяха за музиката? съмнявам се, че м. са музика.
      често обичам да разправям тая история за равел, който казал, че много харесва своето "болеро", но не е сигурен, че това е музика. цитирах го и на последната среща, но ти си беше тръгнал вече... тц тц
      депеш са твърде добри, за да са музика. има групи/автори/художници, които оказват влияние върху изкуството въобще и тяхното влияние не може да бъде ограничено само в сферата на музиката/литературата/рисуването. такива са депеш и флойд, хм т.нар. бийт поколение и много други общества и отделни личности през най-различни епохи. така че не ми излизай с номера, че това е комерс. комерсът е машина. фабрикуване на нови и нови еднотипни глупости без момент на размисъл трябва ли това да се върши. комерсът е манипулация. комерсът е чалга, МТВ поколение.
      депеш, ню уейв и прочие са резултат на промисленост, на изкуство. те са дори по-лесно дефинируема група отколкото флойд, които са тотални неподдаващи се на вкарване в музикални течения. как ще кажеш на библията освен свещената книга, книга на книгите и т.н. не съм чул някой да я нарича комерс.

      така че моля те другия път когато решиш да ми наливаш мъдрости и да ми ги пробутваш покрай чашата, ограничи емоушъните на квадратен метър и прочети какво си написал, за да не се окаже така, че това което слушаш ти е тоталния комерс на мотори с развяващи се цици, но само по клиповете на група от потни келеши с бира в ръка.

      ае чао.
      Last edited by Док Холидей; 07-06-2006, 12:30.

      Comment


        #4
        Който може да помогне да пише, който не може да не пише.
        Форумен Правилник

        Comment


          #5
          Извинявай Док, не исках да ти докарам апоплектичен удар. Явно доста си се засегнал.

          А иначе това за Меноуор дето го говориш са си пълни глупости, но понеже тази дискусия не е за този форум заповядай тук - http://manowar-bg.org/forums/index.php?showtopic=1216

          Верно, че съм го обсъждал и обяснявал хиляди пъти и отдавна ми е втръснало да споря, но тебе ще те уважа

          Аре и по-спокойно за напред.
          (\_/)
          (°_°)
          (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

          Comment


            #6
            няма нито една дефиниция, няма нищо обективно.

            "То е ясно какво е позьорството - да се правиш на много интересен и велик, въпреки че не си. А Manowar СА"
            И как ще обясниш, че са? С какво са? Това е не просто убер необективно. Това е дяволски субективно. Въобще неадекватно.

            "казано. МНОГО концерти съм гледал наживо, но такава лудница като концерта на ManOwaR не бях виждал. Защото си го могат и четиримата - и музиката, която записват, и концертните им изпълнения, всичко е на много високо ниво и си има покритие. Затова и оправдавам арогантността им."
            Още по-недефиниращо. неадекватен аргумент.

            "кфи са тия глупости бе.... по безсмислен въпрос не бях чувала... позьори били.... :kuroveee:"
            Това наистина е авторитетно. и пичките разбирали от музика, пък аз нали съм си кълвал учебниците и съм го пропуснал. ама какво да ме правиш нали съм зализан юрист. не съм видял нито една т.нар. метълка, която да може да обясни защо слуша метъл. това е показателно.

            "Ами АЗ като цяло съм индивидуалист. За всичко имам лична позиция и действията ми не са продиктувани от това кето трябва да се направи, а от това, което искам и ми харесва. (Батенце, тва е Ницше сред метълите) Индивидуалността е нещо чудесно. Въпреки това съм ManOwaR-fan. А индивидуалисти ли са теси, които се надсмиват на ManOwaR и се мислят за сатанисти, само защото слушат Cradle Of Filth? ТЕ са истинските овце, не ние!"
            това избива рибата с динамит.

            позьор идва от поза, това и на малките деца е ясно. хората в онзи форум обаче тая връзка не я правят. не че вчера в една лекция не попитаха аудиторията - "извинете вие правите ли разлика между каузално и казуално?" и аудиторията мълчеше само пет шест души се подсмихваха като котета, които са изяли всички канарчета.
            радвам се, че бях един от тях.

            Не просто ще кажа, че много хора могат да напишат такива текстове. Ти ще ме попиташ и с право - ами защо не го правят като могат? и аз ще трябва да ти отговоря, че не изисква никакво интелектуално усилие да го направиш. а идеята е именно да положиш малко повече усилие. защото позата не е само приматското поведение на сцената. м. са неадекватни като поведение в световен музикален мащаб. толкин би ги удрял с бастуна си по главите. съмнявам се, че цял живот е изнасял лекции за драконите, защото точно драконите е имал предвид. драконите са били повод за казване на по-важни неща. (не разбирай, че подкрепям теорията, че лтр е отражение на ВСВ.) докато зад м. нищо не стои. няма нищо зад музиката и текстовете им. това е, което виждаш. метални братя и сестри, дайте да ебем майката на лошите. other bands play manowar gay както пееше една италианска група nanowar - доста по-забавна е от manowar. даже бях тръгнал да си свалям цялата й дискография.

            А що се отнася до самокомерсиализирането:

            комерсиализирането е:
            - или от продуцентите, зависи до каква степен участват в създаването на имиджа и музиката на групата. повечето от старите групи в един момент поемат сами продуцирането на нещата си. примери за това са гловър, пейдж и плант. мейдън доста време разчитаха на мартин бърк, но май в крайна сметка го разкараха. забравих как се казваше продзуцентът на цепелин, един гардероб беше... питър грийн или нещо такова. той се занимава само с организирането на нещата, пейдж и плант с останалото. всеки си знае работата. и така до края. ксой знае какво щеше да се случи ако бонъм и синът на плант не бяха умрели. влизаме в "ако" и това не ми харесва. смея да твърдя, че съм се занимавал доста сериозно с историята на доста групи и течения така, че на краставичарин краставици да се продават е безсмислено.
            - от друга страна комерсиализирането може да дойде от самата група, когато тя сама реши да направи завой в идеите си. това обикновено се случва когато губи позиции, когато стилът й губи позиции, когато се появи нещо ново, което я изритва извън пазара. и групата се чуди какво да прави. и промените не могат да са в много сфери.
            - в албумите
            - в сценичното поведение т.е. концертите като форма на представяне не само на албумите но и на позицията на групата.
            - и т.н.

            първите албуми на m. не са кой знае какво. единственото, което ме е впечатлявало е, че джоуи ди/е майо е скърцал около баса на терънс бътлър по туровете на сабат. не са кой знае какво като инструменталисти това вярвам го разбираш и вероятно ще контрираш, че са такива каквито трябва да са. ако искаха - можеха и повече. не знам. знам само, че няма група на тоя свят с по-лесносмилаеми текстове, които и малоумни биха разбрали.

            и какво правят БГ феновете, все пак да кажем имам представа само за тях.
            - дай да се наливаме с бира и да се докарваме до жалко и безпомощно състояние, щото всъщност имаме яки комплекси, които пеейки за дракони стомани мечове и тра ла ла можем да изкараме. не казвам, че всички останали, които не слушан м. нямат комплекси. имат естествено. то е заложено вътре. въпросът е, че те имат свои, други начини да се справят с тях. и аз приемам, че тези начини са много по-добри. АЗ. не драган и петкан. това е важното. на нито едно място не съм се опитал да наложа мнението си върху останалите. ако съм - моля да бъда извинен.
            не знам защо толкин, българската история, метъла и бирата са свързани. ако всички бяхме такива еби му майката не знам какво щях да правя. сигурно някой от тия хора навремето преди 20 000 години когато м. съвсем не са били известни ))) вероятно са яздели дракони нейде около минас тирит хъхъ, та тогава някой от феновете им може би е измислил колелото. но той не е бил гений, той просто е бил умен... защото някой почитател на флойд е измислил другите три колела. и той е бил гений. ^^
            ае.

            Comment


              #7
              ммм ценни добавки прочети отново хъхъ

              love gun ме кефи.

              между другото kiss не са точно позьори.
              kiss са комерсиални и до яко или по-скоро бяха комерсиални. за щастие вече ги няма. джийн симънс си казва в интервютата, че умира ако може да има повече пари, защото славата и парите са несъизмерими неща.
              такам. та кис правеха срелищни концерти защото хората се отплесваха да гледат и забравят да слушат изсмуканите от пръстите песнички. просто когато на една група й куца нещо в музиката тя опитва да го компенсира със зрелищност. виж дядо ти алис купър и оня боклук кинг даймънд дето и да ми плати да ми пее няма да го слушам. виж кис. м не са изключение, те са фундамента на правилото.

              най-забавното е, че се хабя да пиша това за нищо. никой няма да спре да ги слуша тия неща, щото музикалното битие определя музикалното съзнание дет се вика. death se vikа.
              но всеки поема толкова колкото може. някой стигат до м. и запецват. става им сложно. и аз не мога да изслушам цяла опера от верди макар че съм опитвал и наистина се надявам някой ден да не слушам избрани арии от риголето, а целия риголето. фулмакс целия. и ако това е поза, повод да се изтъкна какво знам за верди и какво не знам - окей поза е.
              )))

              Comment


                #8
                Е, верно има и тъпи изказвания, но аз не мога да отговарям за чуждите мнения, само за моите, а от тия цитираните нито едно не е мое. Все пак ако искаш да говорим по този въпрос - нека бъде там и да коментираш моите мнения. Тук и без това скоро ще ни измодерират
                (\_/)
                (°_°)
                (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

                Comment


                  #9
                  написах ти нещо току що по-горе.
                  там няма да споря в никакъв случай. можем да продължим тук видяло се е че никой няма да се раздели с билета си.
                  драсни нещо отивам да уча.
                  все пак съм в ъъъ сешън.
                  не джем сешън )))
                  ае

                  P.S. Защо да споря с тия хора, като гледам по някои аватари ги познавам или съм ги познавал. Не мога да споря с тях. Безпредметно е. Това е все едно във форума на СС-ФРОНТ "ИХТИМАН" да пуснеш тема "Адолф Хитлер /примерно/ не е нищо повече от добър оратор с няколко добри икономически хрумвания" и да дадеш 99 аргумента.

                  Ще те баннат след 17 секунди.
                  Аз не мога да се унижавам да ходя в този форум.

                  Comment


                    #10
                    Еми хубаво не искам да те задължавам да спориш с тях, а с мен. Вярно е, че голяма част от посетителите на онзи форум са доста зле и за тва там положението е малко "кънтри" ама кво да се праи.

                    Щом искаш - тук ще си говорим. Първото с което не съм съгласен са паралелите, които правиш между Флойд и Депеш. Флойд просто са Гигант в музиката, Култ, Класика. Техният стил е уникален, направо те вкарва в некъф филм... в "Стената"! Предполагам си го гледал, ако е така знаеш за какво става въпрос.
                    Освен всичко това и влиянието им върху музиката и дори броя фенове независимо от възраст или период, са много по-големи. Честно да си призная не съм добре запознат с творчеството на Депеш, но от това което съм чул музиката им ми се струва съвсем безлична и безинтересна, а освен това и комерсиална.

                    За Меноуор какво да ти кажа? И ти също като ония приемаш всичко съвсем буквално, не можеш или не искаш да възприемеш символиката и посланието, би трябвало само до тук да спра повече да обеснявам. Текстовете не са така прости колкото ти се струват, явно не си ги чел внимателно за да го твърдиш.
                    Също така и песните не са еднакви, нито една не си прилича с друга, макар и да носят подобни настроения. Сравнението с АС/ДС е несъстоятелно. Това са заучени фрази и критики, които предубедените критици бързат да бълват срещу групата без да са запознати с нея и без да имат желание да я разберат.
                    Твърдението, че са калпави инструменталисти също е абсурдно. Абе ти едно време не тропаше ли на барабани до колкото си спомням? Ако е така си пусни "Armor of the Gods" - 4-тата част от тяхната интерпретация на Илиадата "Achilles, Agony and Ecstasy in 8 parts" и след това пак да си поговориме
                    (\_/)
                    (°_°)
                    (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

                    Comment


                      #11
                      Приемам, че за Флойд сме изяснили нещата и сме на горе/долу едно мнение.
                      Предположението за "Стената" е вярно.
                      Хъхъ Депеш за безлични, окей. Комерсиална. хъхъ окей. няма смисъл да спорим. аз едни неща по три пъти не мога да пиша. тоест мога, но даже и на мен не ми е интересно камо ли за горките форумни потребители/питомци.

                      не бих казал, че съм буквалист и кон с капаци. Ако нещо не предразполага по съвсем никакъв начин към задълбочаване то няма как да проникна в същността му. Когато една същност е навън просто не можеш да влезеш вътре. когато всичко е изложено за показ, същността му е в показността и няма нищо скрито.
                      Гилмор много ще ме накара да се замисля с поведението си. Уотърс също. Дейв Геън също.

                      Ама какво ми кажи мога да търся в поведението на Ди Майо, Логан, Кълъмбъс и Адамс? Четирима пича, които здраво разтърсват гриви. Това го правят хиляди други групи.
                      Да, откровено казвам, че сценичното им поведение според мен не крие никакви тайни. Текстовете още по-малко. Нали не искаш да почваме да правим анализи на песни? И двамата сме минали гимназията и се съмнявам, че теб те тресе мазохизмът да пишеш анализ върху каквото и да било. защото мен доста. особено върху м.
                      Сравнението с АС/ДС е въз основа на еднообразието. те са рокендрол група, която благодарение на Брайън Джонсън еволюира до рокгрупа или по-скоро се върна назад в развитието си. Ако се беше разпаднала може би щеше да е по-добре. Но това е друга тема. Та ДС въпреки, че са еднообразни имат едно много готино чувство за самоирония което личи в интервюта и отново в същото сценично поведение. просто могат да си правят ташак със себе си. и ози го може. дори той. а м. никак. чел съм достатъчно интервюта подарявал съм доста плакати които ми бяха подарени на мен. много добре знаеш на кого съм ги дал - та имам предвид доста неща, за които хората от твоето обкръжение биха се изкефили, са ми минали през ръцете и все съм попрочел нещо. и не съм видял капка самоирония. забавното при м. е че си вярват. аз например не мога да приема, че някой може да се облича в кожи, да се поти като свиня, да пие малко бира, да пее за битки с лоши хора, които трябва да бъдат наритани, да се влачи с готини мотори и да си вярва. а те от една страна си вярват и от друга страна им е готино, щото си взимат пари от еднообразните концерти. колко хел он ърт направиха? 1 2 3 4 хиляда колко? М. са чалгата в метъла. това е една от най-добрите дефиниции, които съм давал.
                      А че не са кой знае какво като инструменталисти - с едно соло ли ще ме затапиш? Не помня кой ми разправяше, че Кълъмбъс имал специални барабани, защото много ги трошал. Ебаси музиканта наистина. Ху навремето ги трошаха показно заедно с китарите след всеки концерт, а този просто не знае, че барабаните може и да не се трошат.
                      Аз ако имах група бих предпочел да кисна 700 седмици в класациите за най-продавам албум като Дарк сайд ъф дъ муун, а не, че свиря в най-гръмогласната група 129 децибела или колкото бяха там. това не е марка за качество, а за тупане в гърдите с някакъв успех който никак не е музикален. не е голямо геройство да натрупаш "маршалите" от по 100 или колкото там вата са и да ебеш майката на публиката. ама на нея не й дреме де. тя е дошла, за да се напие.
                      хейл енд кил, бате )))
                      ае.

                      Comment


                        #12
                        Абе прав си само за тва, че няма смисъл да спорим. То така или иначе споровете относно музикални стилове и предпочитания са си напълно безпредметни. Не можеш да прилагаш доводи и аргументи, с които да убедиш опонента, че това което харесва всъщност не трябва да му харесва.
                        На теб ти е трудно да разбереш как може да ми харесва този стил, както и на мен - аз пък не мога да приема за хубаво нещо, което всеки ден го пускат по транзистора и с нищо не се отличава от останалите, няма дълбочина...
                        Няма как да те убедя, че това е хубаво, а и не искам. Но мога да ти опиша как се почувствах на паметния 6 август 2005 в 22:00 часа в Истанбул, когато от мощните колони изкънтя баса на ДеМайо и изключителния глас на Ерик Адамс. Усещането за една огромна мощ която те бълват и възможността ти да се докоснеш до нея на живо, съвсем от близо е наистина невероятно и те изпълва с енергия и прекрасно настроение, просто не мога да го пресъздам с думи!
                        Та тва исках да кажа, че не го слушам за да избивам някакви комплекси, а защото ми харесва, красиво е, според моите вкусове. Вярно е, че има и доста смотани фенчета каквито ти описа по-горе, ама те въобще не ме интересуват.

                        А иначе то по принцип между двете групи и двата стила няма база за сравнение, но спора се породи от това, че аз те избъзиках, а ти издивя и ми се нахвърли като побеснял пор, хващайки се както обикновено за баналната критика към Меноуор. Твоето описание на групата изглежда като опит за карикатура и отговаря на твоите разбирания, но аз ги виждам по друг начин.
                        Незнам какво точно може да те подтикне теб към задълбочаване, мога обаче да цитирам някои техни текстове, които ако не знаеше че те са ги писали нямаше да подходиш към тях със същата предубеденост, а ако се вслушаш и в начинът по който са изпяти и музикалния съпровод ще откриеш, че силата на Меноуор не е само в солата. Но както и ти каза няма сега да анализираме песни и други такива.
                        (\_/)
                        (°_°)
                        (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

                        Comment


                          #13
                          Аз с известно забавление чета спора ви . Несъменно за вкусове не се спори - това е банално умозаключение, което вероятно се нуждае от ревизиране. Но пък всеки поне може да се опита да изрази какво е стойностното в това, което харесва. Може да не срещне разбиране, но подобен опит никога няма да е безсмислен, защото най-малкото помага малко по-добре да осъзнаеш собстевните си предпочитания или разбирания (това, което наричаме "вкус"). Уж за музика, литература или изобразително изкуство не може да се спори, защото е въпрос на вкус. Но това предполага те да са абсолютно неподдатливи на артикулация, в което не съм съвсем убеден. Че никой, никого няма да убеди е ясно, но подобна цел на дискусия поначало е неубедителна. Но поне някой може по-добер да разбере другия, особено ако има досаттъчон старание.
                          Та пиша това за да ви подтикна да продължавате с опитите (Warlord, хайде постни тези дълбоки текстове, стана ми интересно да ги прочета, та да опитам със собстевното си усещане за вкус).

                          Comment


                            #14
                            gollum написа
                            Но поне някой може по-добер да разбере другия, особено ако има досаттъчон старание.
                            ааа, това ше трябва да е Док, аз няма никакъв шанс да разбера почитателите на комерса

                            А щом искаш след малко, ще препиша някой и друг текст, за да видите, че не използват само 5 думи - rock, fuck, beer, brother, metal, каквото е всеобщото заблуждение :not:
                            (\_/)
                            (°_°)
                            (> <) <- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

                            Comment


                              #15
                              О, съвсе мне съм на мнение, че използват само пет думи - че дори речинкът на Елочка Шчукина бе от цели 300, ако не ме лъже паметта. Та хайде да вдигнем летвата по-високо . За да подхраня огъня в душата - обвиненията в комерсиализъм (както и всякакви дурги често подхвърляни по форума обвинения, базирани на затоврени в себе си и саморабиращи се пониятия със съответните им опозиции и противопоставяния) са безсъдържателни. Дори само на основата на изписаното в тази тема може да се заключи, че между двете групи има поне едно общо и то е комерсиализмът. Само че това заключение няма да има почти никакав стойност, защото важи за всяка групи музиканти, окито изкарват хбляба си с музиката си по определение.

                              Comment

                              Working...
                              X