Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Майтапи ¹ 4
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
pnp5q написа Виж мнениеТака. С дядо Коледа се опрайхме, време е да драснем и на дядо Мраз - ей такова искам!Никто не обнимет необъятного! - Козьма Прутков
A який чоловiк горилку не п'є - то вiн або хворий, або падлюка. - Невідомий українець
Comment
-
Сталин чете доклад. Изведнъж някой в залата кихва.
- Кой кихна? (мълчание…)
- Първи ред, стани! Да се разстреля!
Бурни аплодисменти.
- Кой кихна? (мълчание пак…)
- Втори ред, стани! Да се разстреля!
Дълго нестихващи аплодисменти.
- Кой кихна? (мълчание…)
- Трети ред, стани! Да се разстреля!
Бурни аплодисменти в цялата зала, всички стават, възгласи “Слава на великия Сталин!”
- Кой кихна?
- Аз, аз… (ридания…)
- Наздраве, другарю!
Comment
-
sewast написа Виж мнениемалък шведски танк за лов на лосове:
http://vbox7.com/play:84166cf525
Въпросното Волво е много сериозен автомобил макар, че предшественикът му (700 series) вероятно е по-подходящ за подобни изпълнения.
Няма как да не отбележа обаче, че са приложени някои тънкости, за да му е доста по-лесно на шведското желязо.
При първите удари в компактните автомобили, много хитро е сложена рампа така, че Волвото да удари над здравите греди на шасито и лесно да смачка тънката ламарина над средата, при това ги удря отзад.
По подобен начин са изпълнени още от триковете в клипчето.
В началото не се вижда защитна клетка за шофьора, но по-късно при изпълненията с преобръщането и доминото напълно логично зад гърба и от лявата му страна е направена клетка, но доста деликатно и едва накрая при близкия кадър се забелязва.
Без тези трикове едва ли щеше да издържи толкова тормоз тази кола.Nobody has three balls but some people have two very good ones!
Comment
-
Абе положението не е добро. Сега чета една новина в нюза:
Лидерът на Северна Корея станал баща?
И отдолу първия коментар:
А президентът на България станал майка
Comment
-
избрано от "Наръчник на пилота"
1. Всяко излитане е по желание. Кацането е задължително.
2. Ако бутнеш щурвала напред, къщите стават по-големи. Ако го дръпнеш назад - смаляват се...
3. Летенето не е опасно! Катастрофите са опасни.
... 4. Винаги е за предпочитане да си долу и да съжаляваш, че не си горе, вместо да си горе и да съжаляваш, че не си долу.
5. Единственият път, когато имаш прекалено много гориво е когато самолетът ти се запали.
6. Витлото е един голям вентилатор в предната част на самолета, който служи да разхлажда пилота. Когато той спре, пилотът започва да се изпотява.
7. Когато изпитваш съмнения за височината, дай нагоре. Никой досега не се е сблъскал с небето.
8. "Добро" приземяване е това, след което можеш да вървиш без лекарска помощ. "Страхотно" приземяване е това, след което самолетът може да бъде използван повторно.
9. Учи се от грешките на другите. Няма да живееш толко дълго, че да ги направиш сам всичките.
10. Разбираш, че си се приземил без колесници, когато трябва да дадеш пълна скорост, за да стигнеш до рампата.
11. Вероятността да оцелееш е обратнопропорционална на ъгъла на приземяване. Колкото е по-голям ъгълът, толкова по-малка е вероятността и обратно.
12. Стой настрана от облаците. Добре осведомени източници твърдят, че някои планински върхове имат навика да се крият в облаците.
13. Винаги се опитвай да изравниш броя на излитанията с броя на кацанията.
14. Има три малки правила, които гарантират гладко кацане. За съжаление никой досега не е успял да ги открие.
15...
16...
17...
18...
19. Оглеждай се непрекъснато. Винаги има нещо, което си пропуснал.
20. Запомни, гравитацията не е просто идея. Тя е закон. И не подлежи на обжалване.
Comment
-
Набор изказвания от руски адмирал (на руски):
Выдержки из высказываний одного из российских адмиралов, Радзевского Геннадия Антоновича, командира 7 оперативной эскадры Северного флота. Эти маленькие гадости, которые делают жизнь любого командира невыносимой, но безумно интересной, мы - офицеры штаба должны постоянно претворять в жизнь.…
В коментарите са дадени и нещо като източници, тъй че може и да са верни.
И великият цитат:
По-моему, ни для кого не является секретом то, что на флоте все обязанности строго распределены:
лейтенант - должен все знать и хотеть работать;
старший лейтенант - должен уметь работать самостоятельно;
капитан - лейтенант - должен уметь организовать работу;
капитан 3-го ранга - должен знать, где и что делается;
капитан 2-го ранга - должен уметь доложить, где и что делается;
капитан 1-го ранга - должен самостоятельно находить то место в бумагах, где ему необходимо расписаться;
адмиралы - должны самостоятельно расписываться там, где им укажут;
Главком ВМФ - должен уметь ясно и четко выразить свое согласие с мнением Министра Обороны;
Министр Обороны - должен уметь в достаточно понятной форме высказать то, что от него хочет услышать Верховный Главнокомандующий;
Верховный Главнокомандующий (президент) - должен периодически, (но не реже одного раза, желательно перед выборами) интересоваться тем, какая же в данный момент армия находиться на территории его государства. Если выяснится, что своя, то постараться выплатить ей жалование за последние годы и пообещать его повысить (потом, может быть) процентов на 10-15.
Comment
Comment