Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да печелим повече

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #61
    Най-грубо казано стила е агресивен (винаги на първа линия и от първите умиращи), умерен (втора линия, снайперист) и дефанзивен (дълкоба защита по храстите). Аз лично съм между агресивен и умерен. Седя на първа линия, но се прикривам, за да не съм от първите умрели. Най ми допада да играя с тежки танкове (fv 183 е изключение ), но това не означава, че другите танкове трябва да имат лоша статистика. Медиум не мога да играя като медиум и го вземам само при нужда, но статистиките са си напълно приемливи (~ 1950 демидж на битка, 1.3 убити и между 56% и 66% победи). ТДтата ги играя нападателни и затова статистиките им са сравнително ниски, въпреки че имат между 2500 и 2800 щета на битка. Артилерии не мога да играя, затова вече и не държа в гаража, но в никакъв случай не ми е пострадала статистиката. Със скаути имам към 300 игри, но това не влияе. В общи линии схванеш ли играта на всякакви машини можеш да правиш поне горе-долу добри показатели.

    Нещата се учат с времето най-вече от кланови битки (донякъде роти) и платун с добри играчи препоръчително с твоя стил. Аз например до 8000 битки играх основно сам и имах към 7 000 убити и около 1150 ефективност. Започнах тогава да играя по-често взводове и научих много неща, като най-вече процента победи ми се вдигна от 52 на 56 за 3-4К битки. Сега на 13К игри имам 15.5К убити и 1537 ефективност.

    Затова фразата "играя за удоволствие и не гоня статистики" не я признавам (тези гонещите имат 2000+). Всеки може да се научи ако иска и това се отразява на статистиката, а тя и показва доколко допринасяш за победата на отбора
    Last edited by Sharana; 08-05-2013, 20:02.

    Comment


      #62
      Не знам за вас, но на мен нещо не ми върви да играя във взводове. Успеваемостта ми е под тази при самостоятелна игра.

      Comment


        #63
        bigbeer написа Виж мнение
        Би ли дефинирал "стил на игра" , моля? Направих достатъчно битки за база опит, но до сега нямам предпочитания към определена машина. Играя всички еднакво зле ( или добре, спрямо гледната точка). Примерно доста прилично скаутвам с медиуми когато се налага, или ръша с дестроери. Приложение приемано, като нетипично за съответния клас. Въпреки това играта ми върви на приливи и отливи. Редувам битки в които избивам над половината от противниковия сетъп, с такива при които ме уаншотват още при напускане на базата.
        Мога да посоча поне 8 различни стила на игра, и съответните танкови линии които дават най-ефективна игра. Естествено е човек да търси и разнообразието, но когато говорим за по-висока ефективност и победи, тогава разнообразието води до обратен резултат.
        Но повече в примери:
        Агресивни стилове: -агресивен стрелец, човек който предпочита да е на бойната линия, сам да си намира цели и да ги поразява;
        -агресивен светляк, предпочитащ мобилните танкове, не толкова се интересува от поражението, а да намери начин и път да влезе в гръб на противника, да унищожи артилерията;
        -browler, или човек който търси начин да пробие противниковата защита, за да отвори път на основната група за атака;
        Методични стилове:-снайпер, играч от втора линия, следващ някой от агресивните танкове, но, ако атаката се провали, играе предимно пасивно и от закрити позиции;
        -фланкер, играч който предпочита мобилните танкове, но за разлика от агресивния светляк, търси позиции и самотни танкове, които да обходи и да стреля без ответен огън, след което се изтегля;
        -пасивен скаут, играч с не толкова маневрен танк, но достатъчно бърз да стигне и заеме ключова позиция, от която да показва движението на противника, при необходимост се изтегля и търси нова такава;
        Дефанзивни стилове: -това което аз наричам кампер, човек, който си харесва някаква позиция, застава на нея и чака противника да дойде, без значение как се развива битката;
        -стандартен артилерист, няма какво толкова да го обяснявам, човека си обича да стреля по картата, но без да мърда много-много от базата;
        -позиционен играч, за разлика от кампера, сменя доста позиции, но винаги с цел осигуряване на защитен и огън от втора линия;
        Мисля че мога да продължа още, но същественото е че стила не дава константен резултат, ефективноста му зависи от фактори като карта, сетъп, съотборници, противници. Нормално е да има върхове и падове в представянето.

        Comment


          #64
          Ясно, нахвърлил съм се на всичко едновременно и за това не върви. Ще се наложи да огранича представянето си до определен тип танк и поведение, навъртайки хиляди игри с подходящите 10-ки за резултат. Това намалява разнообразието и донякъде удоволствието, но вероятно в цифрово изражение носи позитиви.

          Благодаря!
          Last edited by bigbeer; 09-05-2013, 10:42.

          Comment


            #65
            Не знам как е по добре,но съм отворил и играл със всичко до 8 ниво включително.Със изключение на артилерия и хамериканските Т28 и Т95.Сега съм на 3-9ки със скорошно отваряне на още 3/4.Лошата статистика е май че доста от танковете които не ми харесват след 5 до 10 битки съм ги шитнал и ако не стига опит със свободния минавам на следващия.
            Та мисълта ми беше ,че така ми харесва и така си играя,затова статистиката малко ме вълнува,та това е само игра за бога.С нея можеш да утрепеш малко свободно време,да разпуснеш,да ти е весело.И какво от това че са ме гръмнали на 3тата минута затова че със скаут Т71 например съм се засилил и атакувам челно Е100. Представям си физиономията на играча и ми е весело.
            Ако искате го приемайте като още един различен стил.
            Клан [8282] .

            Comment


              #66
              alfbandi написа Виж мнение
              И какво от това че са ме гръмнали на 3тата минута затова че със скаут Т71 например съм се засилил и атакувам челно Е100. Представям си физиономията на играча и ми е весело.
              Ами опитах се и аз да си я представя и не успях. Мисля, че сериозно надценяваш вниманието, което нормалните играчи отделят на такива глупости.
              albireo написа
              ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

              Comment


                #67
                alfbandi написа Виж мнение
                И какво от това че са ме гръмнали на 3тата минута затова че със скаут Т71 например съм се засилил и атакувам челно Е100. Представям си физиономията на играча и ми е весело.
                На съотборниците едва ли им е весело. А уж...

                alfbandi написа Виж мнение
                ...стреми се да помогне на отбора...

                Comment


                  #68
                  На мен тия дни ми направи впечатление голямата разлика в ефективността на танка след по-адекватен подбор на уменията на екипажа. На моя Т-25 му бях нахвърлял почти произволни умения първоначално, просто защото не исках да рескилвам докато не стигна до индианеца. Всички бяха с ртемонт на първи скил а втория беше полупроизволен. Ментор на командира, плавно завъртане на купола на стрелеца, амбреаж на водача и тнт. Сега след рескилването му сложих братя поп оръжие на всички, интуиция на командира, същото умение за плавно завъртане на купола на стрелеца, плавен ход на водача и безопасно съхранение на пълнача. Не съм сигурен дали на това се дължи промяната, но от средно 53% победи бързо качих на 55%. Сега се чудя дали веднага да слагам треетото умение, или да пазя свободен опит за рескилване за леопард прототип. В момента третото умение е на 40%, а за леопарда ми остана само гринденето за самия танк. Но преди това съм решил с Т-25 да изгриндя 6 милиона за Т-62А. Така че какво ще ме посъветвате, ако сложа трето умение, ще успея ли да стигна достатъчно навътре в четвъртото, за да мога да рескилна без проблеми, или да го държа така? И другия въпрос е какво да е третото умение за екипаж предназначен да отиде на леопард? Аз лично предполагам, че най-добре ще е да сложа специалист по всичко на командира, оръжейник на стрелеца, офроуд на водача и евентуално отчаян на пълнача. Естествено същия екипаж ще се ползва и на Т-25, така че идеята е да се максимизира ефективността и за двата танка.

                  Comment


                    #69
                    Аз бих избрал други умения, но това си е мое виждане и всеки слага това което му е необходимо.
                    Колкото за 4ти скил и ретрениране - За да завърша 3ти скил с Щуга ми трябваха ~2.5к битки, като стигнах 41% на 4ти направих ретрениране на един член на екипажа.Много бързо навакса, в рамките на 80-100 битки може би.Ако е целият екипаж ще те забави малко повече, но е безмислено да стоиш без един скил толкова игри само, за да не ретренираш. До края на 4ти изгриндих още ~1700 битки т.е. 4200+ общо. Т-25 би трябвало да се движи в подобни нива на трупане на опит.

                    П.С. Струва ми се, че тези две мнения са за темата за екипажите.
                    Nobody has three balls but some people have two very good ones!

                    Comment


                      #70
                      Извинявам се, че видеото е на руски.

                      Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
                      http://worldoftanks.eu/community/acc...lusBulgaricus/

                      Comment


                        #71
                        Продължавам да се убеждавам,че гледането на такива клипчета създава в играта все повече мравояди...
                        Ако говорим сериозно-подобен тип поведение дори в рандом е пагубно.Дори с него да си докараш прилична статистика и брой убити на битка-все едно-неосъзнаването на ролята на типа танк в отборния бой води до загуба.Какво имам в предвид?Видя се много ясно на първото му клипче-Залягането на съекипника му с бата в началото позволи да вразите да сгънат фланга и то-до самия им кап-това автоматично изкара артилерията им от играта оставяйки я без възможност за работа(естественно тоя глист създал клипчето и баращ се за голям стратег не отчете това)Второ-нашия човек(не отчитайки,че е топ-танк)оказвайки се срещу превъзхождащи го сили на противника без да се опита с майсторство и маньовър(об768 е дотатъчно бърз)си обра просто крушите и оголи целия фланг.Резултата:обградиха ги като телета и ги избиха логично като такива независимо от ,,майсторството'' им да си пазят кожите...
                        Ако някой от четящите/пишещи тук иска сериозни успехи в играта и истинско удоволствие от победата-била в кланова или рандом-тези клипчета са нагледно пособие за това ,,как да играя като-полуидиод-мравояд''.Къде по голямо удоволствие е платуна да маневрира/води концентриран огън съвместно и удържа фланг или позиция(а и доста по-полезно за отбора като цяло).За мен да се гледат клипове на тема ,,как да стана голям залегач'' си е чиста загуба на време и пропускане поне на две трети от възможностите на играта.

                        Comment


                          #72
                          fidelis написа Виж мнение
                          Продължавам да се убеждавам...
                          Човека (40_tonn) си е артилерист - едно си знае, едно си бае...

                          Навремето беше направил един клип в който обясняваше как да улучим БК на тайп 59 с ГВ Пантера. Вярно, че има и добри гайдове, но повече неща са плява...

                          Comment


                            #73
                            И в крайна сметка, целта на една игра е забавлението

                            Comment


                              #74
                              Артабляд както казва Муразор

                              Comment


                                #75
                                Муразор е съвсем друг.
                                Колкото до клипа на 40 тона, човека е прав. Който играе за статистика-така трябва да прави. Има и друго. Всички сме били свидетели, как в самото начало на битката на единия фланг тръгват примерно 1-2 слаби танка. Ти и твоя съзводен отивате да попълвате дупките и да закриете фланга. В огромната част от случаите битката протича по няколко сценария.
                                1 Нашите които са скупчени на единия фланг помитат тия пред тях и ако се пази базата, то победата е наша.
                                2 Нашите биват спрени от значително по малко танкове (обикновенно става така), всички ги е страх да вървят напред, но тия които са отзад в желанието си да пострелят пречат на тия които са отпред и в резултат нашите губят повече танкове.
                                В това време, на другия фланг вие сте примерно 2 топ танка (вашия взвод) и 2 пълнеж ви се изипва голяма група врагове.
                                1 вариант Врагът проявява страх, наливат се един по един и успявате да ги удържите или докато победилия враг не ви дойде в гръб, или докато вашите не им дойдат на тях в гръб.
                                2 вариант Врагът се усеща че сте слаби, налива се и ви убива като кучета, често без да сте направили нищо съществено.

                                Comment

                                Working...
                                X