Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да печелим повече

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Как да печелим повече?
    Няма еднозначен отговор,нито стандартни правила.Лично усещане е за всеки танк.Ако нещо споделено и прочетено тук е валидно за даден играч-за друг може да е само вредно,изхождайки от стила му на игра.
    Има машини предполагащи високи резултати само соло,има такива при които за свястна игра платуна е наложителен(Комет например)
    Стандартните съвети за даден тип машина пък се обезмислят във топ тиъра на дървото например.Е100 е точната картинка за това.Някой може да скочи сега и да каже ,че стоенето на ромб с него е задължително.Да де ,ама само на рандоми където 95% от гмежта са нубове и не знаят къде да стрелят.Инак-Е100 на ромб-задължителен изстрел(естественно с подкалибрен,изполузването на бронебоен на кланова си е кретенизъм)в водещата ролка-дмг+щета на модул.Мауса е друга бира-има си калници пазещи въпросната ролка-там изстрела за подобен ефект трябва да е отблизо и снайперски-това па нема как да стане на кланова-хората си знаят как да си играят танковете и шават .Слабото място на маус на ромб-просто го изчакваш да реши да те стреля-тогава имаш купол на 90 градуса към теб и му дупваш бузката.Лошото е ако си с танк с по-голям от неговия дпс-тогава принудително се равняваш към него и си губиш преимуществото на огъня.Но пък танковете с голям дпс са маневрени-тогава го връткаш и дупчиш къде поискаш отстрани.Горното не важи за боя Ис-7 вс Маус.Там Мауса е просто нещастна жертва.0% шанс.Седмицата на скорост застава до него търкайки борд в борд и стреля странично-изстрел странично под предния ръб на купола троши двигател,пали или амораква.мауса няма шанс за измъкване-бавен е,а и не може в тази ситуациа да пробие седмицата.
    Нататък-има танкове при които позицията ромб си е направо убииствена-Т110Е5 например и дериватите му.Направиш ли ромб с тях ,изстрел във водещата ролка най-малко ти троши аморака.Ис-7 е другия-при него ромб значи близък до 90 градуса ъгъл,който си дал на противника за челната си броня(Но пък и ИС-7 е най-трудния за игра танк-почти непробиваем,ако знаеш какво правиш с него)И обратното-руска машина при която ромба е задължителен-Ис-4.Адски бъгаво животинче,имащо си съвсем странна специфика на стрелба по него.
    Ако на някой му е интересно бих продължил и с тактиката на игра с всеки танк носеща повече шансове за успех(визирам Тр10-другото ми е безинтересно,а и малко несериозно,макар че в повечето случаи ниските тиъри те подготвят като стил за топ машината от съответното дърво)

    Comment


      #32
      В момента са ми интересни средните танкове. Имах преди идеята, че те са танковете, които трябва да осъществят първия контакт и да се изтеглят в последствие. Но това е много идеализирана ситуация, в реалността рядко става така. Забелязал съм, че при средните танкове най-хубавите битки (в рандъми, все още нямам средна десятка) се получават, когато поне 3 средни с близки скоростни възможности се обединят в група и тръгнат да се бият координирано и на скорост. Естествено не могат да пробият основната защита на противниковата тежка линия, но по-малките групи танкове ги размазват, преди да е дошло подкреплението и след това се справят лесно и със самото подкрепление. Проблема със средните обаче идва, когато срещнат защита, която да не успеят да пробият във фланг. При надстрелване, по правило средните губят. А понеже във рандъми рядко се получава добра глутница, обикновено на средните танкове се налага да действат индивидуално. Където вече опира до лични умения и много късмет.

      Comment


        #33
        Играя битки от IV до X-ти и мога да кажа,че ако не без разлика, то дори и повече нубове има в десето ниво. Иначе лично мнение е че с дебелите тиъри играта се превръща в бункер симулатор, далеч от динамиката и разнообразната тактика на по-ниските
        Иначе аз на американския сървър на 4-тия ден бях в клан в тиър IV. Това правило ли ме е не нуб?

        Comment


          #34
          Играта навъртя 2 годинки-нубове плъзнаха навсякъде ,така е.Снайпващ Ис-7 в гората на Мурованка или Маус на хълма на Химелсдорф-доста срещано явление,уви

          Comment


            #35
            Fidelis, имам чувството, че не си чел дългия първи пост. Никъде не говоря за конкретни тактики за този или онзи танк - разбира се, че винаги са различни. Ако само си видял картинката илюстрация на ромбоването, то това беше конкретен отговор за VK3601H.
            albireo написа
            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

            Comment


              #36
              Imperial,прочетох го преди да тръгна да давам мнение
              Написано изключително изчерпателно и точно-и съм съгласен с теб,че е и валидно-,,ромб'' позицията си е задължителна при танковете без скосена броня и за един начинаещ играч е наложително да го знае.Просто опитах да развия нещата-мисля всеки танк от дадено технологично дърво те подготвя играейки го за съответния Тр10 накрая(Ис-8 и накрая Ис-7 са точния пример)и се помъчих да покажа и една от уловките при практикуването на ,,ромб'' позицията.Но пък аз съм ,,кланово'' обременен играч и мнението ми би трябвало да се чете с резерви.А и все пак мнението ми е валидно за Тр10 машини-малките са ми тъмна индия
              Ще съм ти благодарен ако направиш малко по-задълбочен анализ на 3601H-нямам идея предната ролка при него уязвима ли е,а танка се изполузваше доста при супер 6 купата навремето...

              Comment


                #37
                В началота на битката снайпване (разбирай висене зад гърба на твоите и стреляне по каквото се покаже). Като се поразчистят танковете агресивна игра (разбирай набарваш някой понабит танк, най добре по нисък от теб тиър, фланкваш го и го разстрелваш). Разбира се, носиш си не много злато и като видиш нещо малко по бронирано, или искаш да си сигурен в резултата ги ползваш.
                Горе доло така играят протата. Направило ми е впечатление, че всички добри играчи играят зад гърба на своите и никога не се наливат в мелето още от самото начало.
                На високи тиъри (9-10) всички се пазят и по рядко има смелчаци нубове. Битката се изражда в дълго висене зад камъни и препятствия, и отвреме на време в повечето случаи поединично някакви смели действия. Това е и причината да не играя в рандом с 10 тиър танк.

                Comment


                  #38
                  Mitko написа Виж мнение
                  В началота на битката снайпване (разбирай висене зад гърба на твоите и стреляне по каквото се покаже). Като се поразчистят танковете агресивна игра (разбирай набарваш някой понабит танк, най добре по нисък от теб тиър, фланкваш го и го разстрелваш). Разбира се, носиш си не много злато и като видиш нещо малко по бронирано, или искаш да си сигурен в резултата ги ползваш.
                  Горе доло така играят протата. Направило ми е впечатление, че всички добри играчи играят зад гърба на своите и никога не се наливат в мелето още от самото начало.
                  На високи тиъри (9-10) всички се пазят и по рядко има смелчаци нубове. Битката се изражда в дълго висене зад камъни и препятствия, и отвреме на време в повечето случаи поединично някакви смели действия. Това е и причината да не играя в рандом с 10 тиър танк.
                  Tипичен пример за повърхностен поглед върху играта и за това как не е добре да се играе.

                  1/ "прота" в тази игра доколкото знам са само супертестерите,които си имат отделен сървър.
                  1/ Далеч не всички машини в играта стават за "снайпване" да се играе така с неподходящата машина не е печелившо.
                  3/ За "фланкване" се иска машина със съответната скорост и ускорение.Някои снайпери (разбирай британските тежки и дестрота) са далеч от такава идея.Как ще се изпълни с тях - незнам.А да крадеш фрагове само заради бройката е доста незряло и не подлежи на коментар.
                  4/ За "високите тиъри" явно имаш слаби наблюдения върху поведението на водещите тимове.В кланови срещу такива, се играе основно на скорост.Всяко забавене,колебаене или рандомско надстрелване се наказва болезнено.Окопаването и криенето срещу адекватен противник ти гарантират сигурна загуба.
                  5/ Къде в цялата схема е мястото на артилеристите прота,които най си падат по статични мишенки ?

                  Прави впечатление,че коментарите ни доста се отплесват.Още в пост ¹ 1 е дадена структурата.

                  ............" Тайната е много проста. Може би за вас дори да не е тайна - за мен явно беше. Като се абстрахираме от статистиките, един играч е максимално ефективен ако максимално често използва своя танк максимално ефективно на максимално ефективното място в максимално ефективното време. Във всеки един момент на игра добрият играч си мисли
                  - моят танк има такова въоръжение, такава броня, такава подвижност, толкова здраве, намира се на тази позиция
                  - моят отбор е разположен така и така, вражеският така и така
                  - в момента намирам ли се на най-ефективната възможна позиция / движа ли се по най-ефективния възможен вектор за да мога да използвам възможностите на танка си възможно най-ефективно?
                  - какво мога да направя в момента което да приближи отбора ми към победата? ' ................

                  Върху това би трябвало да надграждаме. При желание можем да си представим ефективността ,като уравнение където "максимално ефективно" е неизвестното, а " така и така/такова и такова" твърди стойности.

                  Бих направил само едно дребно уточнение. Всички тези неща, наистина добрия играч, си ги отчита още при предварителната постройка.По време на битка, за максимална ефективност, би трябвало само да фиксира промените в развитието на ситуацията, и да реагира спонтанно и правилно.В процеса на самата битка при обмисляне на променливи ситуации се губи време,което противника се стреми да не ти даде.

                  Още по опростенчески бихме могли да си представим играта,като такава на "камък,лист и ножица" играна върху дъска за "ГО".
                  Камъка (дестроери) чупи ножицата (тежките), ножицата реже листото ( медиуми ,леки ), листото покрива камъка (фланкира дестрота и артита). Като стремежа през цялото време е да се обградят и откъснат част от противниковите пулове върху дъската.И така поетапно до налагане на пълно надмощие.
                  Разбира се тази схема е прекалено опростенческа и в някои ситуации невярна,но с нея просто изчиствам и онагледявам основния принцип.

                  Има и едно недоизпълнено обещание с възможност да даде повече яснота ..........
                  Imperial написа Виж мнение
                  Щеше ми се да дам повече примери за това какво значи да прилагаш танка си с максимален ефект в максимално печелившия момент, но по-нататък.
                  Подобно нещо загатнаха и други съфорумници.
                  fidelis написа Виж мнение
                  Снайпващ Ис-7 в гората на Мурованка или Маус на хълма на Химелсдорф-доста срещано явление,уви
                  Считам,че кратко описание на възможностите, на машините които най-добре познават би било от полза.Резюмета от типа "Как да печелим с ИС-7" ;"Как да побеждаваме с Щуг 3"; "Как да тролим с Шърман" или "Как да грабнем победата със скаут" са интригуващи.

                  П.П. За мен познаването на една машина изисква в най-общия случай поне 1000 изиграни битки с нея във различни ситуации; - соло, платуни, роти,кланови и турнирни битки.
                  Last edited by bigbeer; 27-04-2013, 12:16.

                  Comment


                    #39
                    Значи, говоря само за рандоми. Клановите са съвсем друга бира. Апропо, много обичам да ме фланкват средни танкове като съм с ягпантера 2, въртя бързо, дават си бордовете и като ги изшибам...
                    Умишлено опростявам всичко. Идеята е следната, в началото на боя се държите назад, ако оръдието е точно още по назад и снайпвате, ако е неточно, току зад гърба на първите.
                    Ако сте по слаб играч (като мен с 51% победи), или със стоков танк, или срещу много по силни танкове кемпенето може би е единствения начин да направите каквото и да е. Разбира се, вие тук всички сте добри играчи, и никога не ви се е случвало както на мен, срещу вас просто да излезе по мощен танк и да ви разстреля като куче. Идеята на кемпенето е, че тъй или иначе сте слаби, ами поне като дойдат да ви убиват, като са избили всички от вашия отбор, поне да вкарате 1-2 изстрела, пък дано пробиете.
                    Когато играех със Су-100м1 за мен ис-3 беше кошмар като го видя да идва срещу мен. Аз не го пробивам, но той без проблем ме пробива и с 1 изстрел ми взема половината кръв. Няма как да го фланкна, защото е бърз, няма как и да го пробия. Оставаха ми 2 варианта, крия се зад скала и чакам да дойде да ме убие, с надеждата да ми даде борд за да го пробия поне веднъж, втори вариант, обирам си крушите.
                    Разбира се, чувал съм акъли "късай вериги и го разстрелвай", но на мен поне не ми се получава. И да му скъсам веригата, той продължава да стреля, аз отпред не мога да го пробия, но той може. Файда като му скъсам верига, а той ме издруса един път и ми разкаже играта.

                    Comment


                      #40
                      Не съм съгласен, че кампенето е печелившия начин на игра. Има танкове, които не са много добри за близък бой, но това не означава, че трябва да кампят. Има такива, които ако не се играят агресивно от първа линия, то тогава ти си тежест за отбора и си един от факторите за загуба. Примерно ако си с немски тежък танк и си топ тиер, ще е много глупаво да седнеш да кампи от втора линия, докато твоите по-слабо бронирани съотборници ги избиват в близък бой. Да в началните моменти на боя даваш изстрели зад прикритие, но победата идва тогава, когато се стиковате няколко танка и влезете агресивно в противниковата отбрана. Проблема е в различната скорост и избирането на подходящ момент за сбор на атакуващата група. Понякога наистина противниците излизат един по един и ги избиваш без проблеми в защита, но това са изключения. Начина да обърнеш дори загубен бой е няколко танка да атакуват агресивно почти без да спират да се крият и надстрелват.

                      Comment


                        #41
                        Ми Ангеле, аз казах кога е по добре да кемпиш, примерно си с ИС-3 със стоково оръдие, а срещу теб са 9 и 10 тиър тежки.

                        Comment


                          #42
                          ИС 3 със стоково оръдие може да бъде игран като среден танк в някаква степен. Не кампиш, а вървиш точно след основната група тежки или евентуално със групата средни, ако се образуват такива и ако успееш да ги настигнеш. И при агресивна игра се врязвате в противниковата отбрана, като тогава стреляш във незащитените страни. кампенето отзад с този танк е безполезно, понеже няма нужната бронебойност да пробива челни брони и няма нужната точност да порази слабите им зони. Единствения начин да играеш успешно със стоков ИС 3 е агресивно да влизаш на противниците във фланг. И ако се случи леминг отбор, който играе на кампене и надстрелване си първия умрял.

                          Comment


                            #43
                            ,,Идеята на кемпенето е, че тъй или иначе сте слаби, ами поне като дойдат да ви убиват, като са избили всички от вашия отбор, поне да вкарате 1-2 изстрела, пък дано пробиете.''

                            Е това окончателно ме ошашави.Не били само поляците значи...

                            Comment


                              #44
                              Как да печелим повече:
                              След всеки изтрел или през 15сек - ПОГЛЕД В КАРТАТА!!!
                              Изключително важно!
                              Last edited by StrEagle; 29-04-2013, 11:40.
                              War, war never changes..

                              Comment


                                #45
                                Еми, така е. Разказ за неудачна битка, такива каквито на вас разбира се никога не ви се случват (или поне не пишете за тях). Лайв окс, горната база. Аз съм с мле 46, максимума е 8 тиър. Напредваме по релсите група танкове, пред нас няма никой. Излизам на поредния гребен, изведнъж от предния гребен ме стреля Т34, който светва с изстрела. Половината ми кръв заминава. Светва точно на мерника ми, виждам го че се дърпа, стопирам за миг, за да свие поне малко мерника. Отпред ме стреля КТ, който също светва с изстрела. Оставам на 70 кръв, стрелям по Т34, не пробил. Решавам да се дръпна, но зад мен има два-три наши танка, които малко или повече ми блокират пътя. Решавам, че ще е по добре да се навра пред враговете. Гребенът е стръмен и няма как да се наведат, а ако се покажат моите отзад ще ги стрелят. Решавам че съм заел супер позиция, ската е стръмен и обратен за артилерията. Ако някой отгоре се подаде ще ми даде корема си, където влиза всичко. Но никой няма да се подаде, отзад са моите, ще ги стрелят още като тръгнат да се подават. КТ тръгва срещу мен, никой не го стреля. Моите са отстъпили и са ме оставили сам. Викам си, майната му, ще скъсам вериги, той ще увисне и ще го спукам от бой в дъното. Подава се, стрелям, улучвам долния челен бронелист до веригата-не пробил. Той се показва спокойно и ме разстрелва.
                                Та така с агресивната игра и работата в група. Ако си бях стоял на гъза по отзад това нямаше да се случи.

                                Comment

                                Working...
                                X