feersum написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Артилерията - за и против
Collapse
X
-
Аз харесвам тази игра, искам да я играя и я играя добре, смея да твърдя. Мразя артилерията, смятам я за недоразумение, НО съм я приел и я търпя. Нещо повече - за да отворя всички немски машини, имах артилерия, играх с артилерия, имах добри постижения с артилерия. Пак казвам - приел съм я като неизбежно зло и съм наясно, че като не ми харесва, мога да се махна - игри много. WG няма да обеднее, щото на Вальо не му харесвала артилерията.
Аз не се махам, играя, търпя.
НО, при наличието на артилеристи-БОГОВЕ, които виждат ЦЯЛОТО бойно поле отгоре, някой да нърфи немски двигатели,ъгли и дебелини на бронята, руски оръдия и ред други показатели в играта като "Недостоверни исторически" ми звучи меко казано като подигравка.
Казвано е много пъти, повтаряно е - тази игра НЕ е симулатор. Има артлерия, виждаща като Зевс, има самопоправящи се вериги, има вълшебни лекарства, възкресяващи членове на екипажа.
ДА, това не е симулатор. Тогава да не ми навират в лицето аргумента "Исторически достоверен"
Comment
-
feersum написа Виж мнениеИ как още трябва да се накаже артилерията, че да има угодия за всички?
Освен това абсолютно задължително е да се премахне спътниковия изглед. Артилеристите трябва да се прицелват по статична карта и да не са в състояние да виждат танковете и резултатите от движението им. Те трябва да се ориентират за позицията на противника само по минимапа.
don4o написа Виж мнениеС кал ще ги замяраме!Ама ще им пречи на прицела и обзора!Няма угодия и това е!На калпав х... и вълната пречи!
Comment
-
Angelmr написа Виж мнениеСпоред мен реалистично ще е артилерията да може да поразява единствено външни модули със сплаш, а физическо поражение да нанася, само ако се стигне до пряко попадение. Също така вероятността за пряко попадение трябва още да се понижи. Естествено скорострелността на артилерията трябва да се повиши, а като следствие да се понижи и цената на снарядите.
Освен това абсолютно задължително е да се премахне спътниковия изглед. Артилеристите трябва да се прицелват по статична карта и да не са в състояние да виждат танковете и резултатите от движението им. Те трябва да се ориентират за позицията на противника само по минимапа.
Това го пиши, след като провериш в историята колко точно танкове са унищожени с индиректен артилерийски огън, по време на танкова битка. А ако те домързи, мога да ти намеря статия в която се описва как три батареи по време на учебни стрелби е трябвало да изстрелят 2500 снаряда, за да обезвредят, но не и да унищожат, 7 пършинга и брадлита (около 1/3 от общия брой машини поставени като цели), стоящи неподвижно на открити позиции. Ето това е исторически адекватната роля на артилерията. А вкараното в играта е едно малоумие.
Ако се променът САУтата по твоето предложение би трябвало на всички танкове които са имали телескопичен прицел да им се постави такъв, но това ще е още по голям бъф за "нормалните" ТДта. Интересно ми е правити впечатление когато ПЕТ артилерии правят 7 кила, а не се оплакваш ако 2 ТДта направят 8? Артилериите в играта сега са достатъчно трудни за игра за средният играч, иначе добрите играчи си вадят от всичко добри игри. За това че са ти се паднали слаби артилеристи обвинявай УГ не артитата.
ПП: Няма да споря с теб отказах се отдавна , просто не приемаш други гледни точки и извърташ фактите в твоя употреба. Всъщносъ няма значение...............ние си чешаме езиците УорГейминг си правят парите!
Comment
-
miaz написа Виж мнениеАйде спри се ако обичаш, изопачаваш както ти изнася! Ако казваш на открита позиция танк който е хъл-даун и турет-даун............ Въпросното изследване беше за това което правят три батареи тежка самоходна артилерия на "окопан механизиран батальон" като окопаването е по американските стандарти за дълговременно настаняване със запасни позиции за танковете и БМПтата обикновенно са по 3-4 позиции, да не споменнаваме че всичката бронирана техника е била извадена от строя и може безпрепиатствено да се завземе позицията.Да допълня че 3 батареи са 12 оръдия по споменни.
Ако се променът САУтата по твоето предложение би трябвало на всички танкове които са имали телескопичен прицел да им се постави такъв, но това ще е още по голям бъф за "нормалните" ТДта.
ПП: Няма да споря с теб отказах се отдавна , просто не приемаш други гледни точки и извърташ фактите в твоя употреба. Всъщносъ няма значение...............ние си чешаме езиците УорГейминг си правят парите!
По отношение на използването на нормални ТД като САУ съм съгласен, че трябва да се въведе. След съответните промени в механиката на въздействие на фугасните снаряди естествено. Използването на този вид прицел също води до значително понижаване на точността. Така че за мен не е проблем.
Интересно ми е прави ти впечатление когато ПЕТ артилерии правят 7 кила, а не се оплакваш ако 2 ТДта направят 8? Артилериите в играта сега са достатъчно трудни за игра за средният играч, иначе добрите играчи си вадят от всичко добри игри. За това че са ти се паднали слаби артилеристи обвинявай УГ не артитата.
Comment
-
Ангеле, хем си голям човек, пък говориш без да помислиш.
Как си представяш стрелба по минимапа? Осъзнаваш ли, че без да вижда човек какво прави все едно не прави нищо. На хората сега им е скучно да играят с артилерия, ти им предлагаш да цъкат по минимапа с ляв бутон и да стрелят с десен бутон на мишката. Без да виждат какъв е резултата! Осъзнаваш ли, че подобен тип игра е тотално неиграем. Сещаш ли се, че с днешния сплаш и препятствия артито може цял ден да цъка по мапа и нищо да не попадне поне близо.
Предлагаш да намалят точноста (колко още) и да стреля по бързо. Тоест, играча вижда огромен кръг от картата и започва през 4-5 секунди да цъка като луд, с надеждата, от 500 снаряда да попадне по случайност в танк. Да увеличат сплаша? Чудесна идея, ама втората ти идея да троши само външни модули я убива в зародиш. Мислиш ли, че някой ще му е интересно да троши вериги и перископи, но да не нанася демидж? Кой е тоя луд дето ще се навие да играе цъкайки два бутона по минимапа, не вижда какво е направил и в най добрия случай чупи вериги?
Ти как виждаш, играч в аркадна игра да вижда мап с враговете по който да цъка?
Comment
-
Проблема не е мой, а на WG, че са имали малоумието да вкарат артилерия в танкова битка. И не само са вкарали артилерията но са я направили и доминиращия тип машини и са създали почти всички карти основно от гледна точка на баланса и използването на артилерията.
Това за което съм мисли е как малко от малко да бъде вкарана в реални граници артилерията. И премахването на магическия изглед на картата е ключов за едно подобно вкарване в реални граници.
Comment
-
Angelmr написа Виж мнениеПроблема не е мой, а на WG, че са имали малоумието да вкарат артилерия в танкова битка. И не само са вкарали артилерията но са я направили и доминиращия тип машини и са създали почти всички карти основно от гледна точка на баланса и използването на артилерията.
Това за което съм мисли е как малко от малко да бъде вкарана в реални граници артилерията. И премахването на магическия изглед на картата е ключов за едно подобно вкарване в реални граници.
След арти нърфа наистина започнаха да се множат ТД-тата точно защото този баланс беше нарушен.
Comment
-
Не съм забелязал чак толкова да са се намножили ТД. Нито да е чак толкова проблематично унищожаването им. И преди и сега най-добрите и най-динамични битки са ставали само при отсъствие на артилерия и в двата отбора, или на картите в които артилерията почти не може да работи (химелсдорф например ми е любимата карта и на нея се получават доста добри маневрени битки със средни танкове). Това в рандъмите естествено. От известно време нямам достатъчно наблюдения в клановите. Там може и да е по-различна ситуацията. Но това е само защото картите не са проектирани за танкови битки, а за това как да се балансира един ОП клас, наречен артилерия. Ако се бяха постарали първоначално да проектират картите за танкове, а не за артилерия, такива проблеми нямаше да има.
Comment
-
Картите са си "проектирани" чудесно. А Химелсдорф ти е любима, само защото е трудно за игра на омразната ти артилерия?
ТД-тата наистина са се намножили. И е въпрос на време преди да настане рев по форумите, че били прекалено много като брой и много ОП."Мы летим, ковыляя во мгле, Мы ползем на последнем крыле. Бак пробит, хвост горит и машина летит. На честном слове и на одном крыле..."
Comment
-
В грешка и феерсум. Отдавна вече по форуми и водове реват като бели мечки в топло време против тд тата. Особено на 10 тиър. Защото пробиват всичко, правят чудовищен демидж и висят отзад по храстите прострелвайки картите от край до край (щото са малки). Рева е, че тдтата убиват динамиката в играта, защото с тая алфа и златни снаряди, всеки танк им е на 2 изстрела.
Last edited by Mitko; 27-09-2013, 12:54.
Comment
-
Сергей в изблик на премъдрост бе казал, че TD-тата ще са проблем след нърфа на артилерията.
Между другото сега в руския форум пак той разправя, че статистически няма доминация на TD-тата, но те и проблема с артитата не го признаваха почти докато не почнаха да нърфят.Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
Най-големия проблем е в дизаина на картите. Дистанциите са смешно малки (да де в историческите градски сражения и такива дистанции са се срещали, но средните и максимални дистанции още през ВСВ са надхвърляли километър), видимостта е нереалистична, а спотинг системата е отвратително замислена. По каква логика стрелеца ще може да се прицелва в целта видяна от някой друг? И по каква логика видян танк, ще изчезва след няколко секунди? Въобще недомислените дупки в геймплея са десетки. И опита да запълнят една с ребалансиране на техниката, без решаване на фундаменталния проблем, само води до отваряне на друга подобна дупка. Според мен важни промени, които трябва да се направят включват увеличаване размера на картите и премахване възможността за стрелба по спотната от друг цел, ако целта се намира извън визуалния обхват на стрелящия (освен ако не се води индиректен огън, но това трябва да е за сметка на значителна редукция в точността).
Comment
Comment