Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Oплаквания, идиотизми и всякакви негативизми.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    Angelmr написа Виж мнение
    Каква е тая странна идея че в една военна игра може да има равностойност?
    Между другото математически не е възможно да те пуска в отбори с играчи равни по сила. Нали се сещаш че ако два отбора от уникуми и два отбора от домати се срещнат на бойното поле, статистически резултатите им ще са неотличими един от друг. Така че в крайна сметка преференциалния ММ се изражда до наказателен ММ, който ако се добър перманентно те пуска в битки с два тиера по-високи противници. Точно такава е системата във WT и да ти кажа ситуацията с неориентираните играчи е абсолютно същата, само където ако си добър, ще ти се наложи да оправяш резултата от дъното на таблицата.
    Проблемите при теб са най вероятно два.По добре да е само един!Или не можеж да четеш или си зависим.Избирай и се ориентирай.

    Comment


      ММ-а е ясен, има си и плюсове и минуси, но не той ме изкарва от нерви, а "скритите" фактори. Именно те са и причина WoT да има проблеми в областта на кибер спорта. Стреляш добре прицелен, когато и където трябва, но уцелваш където компа реши. Умишлено уцелваш слаба точка, но пробиваш ако компа реши. Пробиваш, но нанасяш щета, колкото компа реши. Съотборниците поне бързо ги виждаш що са за стока и можеш да си направиш сметката, но когато се насложат "скритите" фактори, си напълно безпомощен.

      Comment


        Проблема е, че кибер спрта се играе от малък брой професионалисти, а wot от огромен брой слаби играчи, които не са настроени да са брашнян чувал който да бъде бит от можещите...

        Comment


          На последак това стана най активната тема комай... Не съм на ясно каква е технологията на играта и по какъв начин се разпределят играчите,нито пък ме интересува нещо което не мога да променя...и от моя скромен опит не виждам да има някакво облагодетелстване по нации ...всяка нация си има и добри и лоши танкове в линиите...като казвам лоши,то пак си зависи от човека,опита и от стила му на игра...Едно ми е ясно обаче,в тази игра няма отбори,съотборници...и т.н. Това са си 15 човека,може би и от 15 държави,говорещи на 15 езика,които нямат абсолютно никакво сработване по между си и обща тактика...Всеки си има някаква представа какво ще прави на дадена карта,а пък дали на другите им харесва е друг въпрос...Примерно в режим "Атака" когато трябва да се пази базата,в единия случай си заемеш позиция и чакаш атаката....започва се в чата "идиооот" ... "нуууб" ... "движи се" ...... тръгнеш малко по агресивно...пак същото "пази базата"...."идиот" .... "нууб" ... и на края ти писва и ти си правиш каквото си си решил,пък да става каквото ще...Така че за отбор да се говори в играта е неуместно...И 15 добри играчи да се съберат,като нямат обща тактика и виждане как да победят,все тая...още повече че тогава пък егото им е голямо и в чата е още по "цветущо" ... За това никога не съм инсталирал и няма да инсталирам там тези екстри...да гледам кой е домат...кой е тиква...кой е зеле...играта е за всички...и всеки по собствено желание я играе ... Това разбира се си е мое (не особено компетентно) мнение

          Comment


            bruchpilot написа Виж мнение
            ММ-а е ясен, има си и плюсове и минуси, но не той ме изкарва от нерви, а "скритите" фактори. Именно те са и причина WoT да има проблеми в областта на кибер спорта. Стреляш добре прицелен, когато и където трябва, но уцелваш където компа реши. Умишлено уцелваш слаба точка, но пробиваш ако компа реши. Пробиваш, но нанасяш щета, колкото компа реши. Съотборниците поне бързо ги виждаш що са за стока и можеш да си направиш сметката, но когато се насложат "скритите" фактори, си напълно безпомощен.
            Случайния фактор при пробиването е нормален. В реалността е бил дори по-голям. Но проблема с ужасната точност наистина е дразнещ. Тук проблема е с неправилното мащабиране идващо от малките карти. И е вграден в енджина. Другия проблем е наистина прекомерната дисперсия на пораженията. Наистина в реалността е дори по-голяма, повечето пробили изстрели са водили до фатални поражения, но в една игра се налагат компромиси с реалистичността. Според мен дисперсията тук трябваше да е по-малка, но и така не е сериозен проблем. Най-големия проблем идва от нереално слабата точност и от нереално малките карти.

            Bloksir написа Виж мнение
            Проблемите при теб са най вероятно два.По добре да е само един!Или не можеж да четеш или си зависим.Избирай и се ориентирай.
            Проблемите при теб не знам колко са. Но типажа ти се появява периодично. Разбирам те прекрасно, в ранните ми нубски години и аз бях хейтър и само си търсих поводи да оплювам играта. В последствие обаче се оказва, че колкото и проблеми да има в тази игра, нещата които ти се струват недомислени в началото обикновено са много добре премислени и балансирани. Включително и мачмейкинга, който прави максимално балансирани битки предвид преобладаващото мнозинство домати по сървърите. Проблемите с играта не са един или два. Но нито един от тях не е свързан с мачмейкинга. Не те задължавам да ми вярваш, така че питай колкото си искаш по-опитни играчи от мен. Проблемите са свързани главно с енджина.

            Comment


              Mitko написа Виж мнение
              Проблема е, че кибер спрта се играе от малък брой професионалисти, а wot от огромен брой слаби играчи, които не са настроени да са брашнян чувал който да бъде бит от можещите...

              Скиваш ли тук е смешното, защото точно благодарение на сегашният ММ, едноцифровите (ефективност) едноклетъчни (мозък) биват бити като брашнян чувал, защото ММ не създава равностойни услови, благодарение на което едноцифровите- едноклетъчно биват често избивани с резултата 1:15 за 2 минути. Ако отборът е балансиран и едноклетъчното оцелеле 2-3-5 минути първо ще му хареса, после може да научи нещо. вчера точно с такива отбори ме пускаше, Мини, за момента в който стигам до качването на хълма 7 олигофрена незнайно как са успели да дадат фира, половината отбор за минута и половина.

              Comment


                Gaden Gogi написа Виж мнение
                Скиваш ли тук е смешното, защото точно благодарение на сегашният ММ, едноцифровите (ефективност) едноклетъчни (мозък) биват бити като брашнян чувал, защото ММ не създава равностойни услови, благодарение на което едноцифровите- едноклетъчно биват често избивани с резултата 1:15 за 2 минути. Ако отборът е балансиран и едноклетъчното оцелеле 2-3-5 минути първо ще му хареса, после може да научи нещо. вчера точно с такива отбори ме пускаше, Мини, за момента в който стигам до качването на хълма 7 олигофрена незнайно как са успели да дадат фира, половината отбор за минута и половина.
                И как ще е балансиран отбора въз основа на какъв критерий?

                Comment


                  Angelmr написа Виж мнение
                  И как ще е балансиран отбора въз основа на какъв критерий?
                  Постижения в последните 30 дни, една камара коефициенти има, включителни техният собствен. Отделно те знаят много добре как да го балансират защото когато играя с ИС-6 (примерно) отборите ВИНАГИ са равностойни, ама ВИНАГИ. Т.е. явно има начин. Или искаш да кажеш че те нямат достъп до собственат аси база данни и съвсем длучайно ми формират отбор от 15 домата с ефективност 2 до 5? в който отбор аз съм единственият зелен и то с най-слабият танк а отсреща има 3 патладжана и още толкова зелени? Защото подобна битка не е интересна дори за побеждаващият отбор, бил съм и от побеждаващата страна...с баван танк дори не успявам да стрелна докато доматите измират. Отделно може да се направи 5-10 сек забавяне в зареждането на доматите (най-редовно се случва някой дори "нормално" да зареди със закъснение) така те хям няма да изтичат и да измрат, хем ще могат да видят какво правят "нормалните" хора.

                  Comment


                    Gaden Gogi написа Виж мнение
                    Постижения в последните 30 дни, една камара коефициенти има, включителни техният собствен. Отделно те знаят много добре как да го балансират защото когато играя с ИС-6 (примерно) отборите ВИНАГИ са равностойни, ама ВИНАГИ. Т.е. явно има начин. Или искаш да кажеш че те нямат достъп до собственат аси база данни и съвсем длучайно ми формират отбор от 15 домата с ефективност 2 до 5? в който отбор аз съм единственият зелен и то с най-слабият танк а отсреща има 3 патладжана и още толкова зелени? Защото подобна битка не е интересна дори за побеждаващият отбор, бил съм и от побеждаващата страна...с баван танк дори не успявам да стрелна докато доматите измират. Отделно може да се направи 5-10 сек забавяне в зареждането на доматите (най-редовно се случва някой дори "нормално" да зареди със закъснение) така те хям няма да изтичат и да измрат, хем ще могат да видят какво правят "нормалните" хора.

                    Проблема който не схващаш (а и не само ти май) в случая е че всички тези коефициенти се формират въз основа на неравностойни съотборници и противници. Високите коефициенти на добрите играчи се формират чрез стрелба по домати, а ниските въз основа на неспособност на играча да се справи с по-силен противник. При един хипотетичен (не е възможен, но да си представим че са го измислили) напълно балансиран мачмейкинг, който винаги те пуска в напълно равностойни отбори срещу напълно равностойни противници, всички тези коефициенти до един ще са статистически неразличими един от друг. Просто защото в тази хипотетична ситуация отборите биха били равностойни, така че процента победи ще е статистически неотличим от 50, отношението нанесени/получени щети ще са точно средните за класа танк и така нататък. Може би само процента попадения не е коефициент свързан към горните и ще си остане постоянно висок или нисък независимо от баланса на отборите, но той не определя дали играча е добър.

                    Comment


                      Брех, и как точноста на стрелба примерно ще е е еднаква на домата и на патладжана? Може да се нормализира само процента победи, нищо друго...но това е нещо което ти (и не само ти май) не схващате.

                      Comment


                        Gaden Gogi написа Виж мнение
                        Брех, и как точноста на стрелба примерно ще е е еднаква на домата и на патладжана? Може да се нормализира само процента победи, нищо друго...но това е нещо което ти (и не само ти май) не схващате.
                        Хайде стига, не съм писал такова нещо. Точността е различна. Но точността не е параметър, който определя качествата на играча. С 50% победи средно имах 83-85% попадения с неособено точни танкове. Сега когато съм натрупал далеч повече опит и средните ми победи са 52%, като играя основно трудни танкове, а не ОП играчките и при сегашната подобрена точност, процента ми на попадения дори е леко спаднал.
                        А за останалите параметри, хайде кажи ми кой гений ще сравни коефициента нанесени/получени поражения между случаи когато зелен стреля по домати и когато двама равностойни играчи се бият един с друг. Пак да повторя, ако не е станало ясно, при напълно равностойни отбори, всички коефициенти определящи възможността за победа се стремят към изравняване. Иначе нямаше да са равностойни отбори нали? Това е изискване включено в самата дефиниция за формиране на равностойни отбори.

                        Comment


                          Аз като цяло споделям мнението на Ангел във връзка с критиките към играта.Даже в последно време си играя доста приятно и нямам никакви оплаквания.

                          Не съм съгласен обаче с това, че е невъзможно да се създаде система за нареждане базирана на рейтингите.Най-малкото има я в други онлайн игри и работи.
                          Tова обаче кък ще се промени играта е отделен въпрос.Определено рейтингите ще отбележат спад за играчите над средното ниво, а доматите ще покачат своите.Да ще има тенденция към изравняване, но едва ли ще се стигне до пълно такова.
                          Според мен коефициентът победи над 60% и много високите рейтинги не са постигнати в чист рандом, а са плод на отборна игра кланови и ротни.Това значи, че тези играчи няма да се нарушат показателите.
                          За едно съм сигурен - драстично ще се увеличи кампенето и чакането за сметка на бързата игра и агресивните маневри.Нещо като сега когато има мното Т10 разрушители в отборите - всички пролуки са блокирани от много болезнени оръдия.

                          Сегашната система от рейтинги обаче няма да е приложима - по мои наблюдения е основно базирана върху нанесеното поражение като абсолютна стойност особено WN8.

                          Нещо, което е добра основа е коефициент претеглящ реално пробилите снаряди от процента попадения.Това вече ще е показател, които дава ясна представа колко добър стрелец си.Ако се добави и корекция за това какъв процент от снарядите са скъсали верига с поражение, повредили са двигател и т.н., това допълнително ще прецизира показателя.
                          По същият път може да се избистри и показател за спотване, който показва каква част от спота реално е използвана.
                          Харесвам и двата показателя за kill/death ratio и damage ratio, макар в момента да са леко изкривени, както казва Ангел, те са си много точно отражение на работата която играчът върши в битка.

                          Според мен обаче никой от важните играчи няма сметка от подобна промяна.
                          WG и сега им се сриват сървърите и въвжедането на подобно нещо допълнително ще ги натовари.Освен това пpотивно на Гоги смятам, че тази промяна ще откаже една голяма част от слабите играчи, а това директно ще удари върху джоба на WG.
                          Топ играчите също няма да са доволни, защото ще загубят възможността да издевателстват и да държат високи рейтинги лесно.
                          Nobody has three balls but some people have two very good ones!

                          Comment


                            Според мен проблема не е толкова в ММ-а, а е комплексен. Съчетават се прекалено много фактори, за да може при сегашното положение, да се намери бързо и просто решение. Отделно от това имам някакво чувство /лично мое и не го натрапвам на никой/, че с течение на времето WG все повече и повече се опитва по някаквъ начин да "уравни" процента победи като цяло, било чрез пребалансиране на танкове, било чрез други, не толкова широко известни действия. В резултат на това с времето все повече и повече инидвидуалните качества и възможности се обезличават. Ето един подобен пример - с Тигър 2 не успях да прибера шотен Лорейн и то при положение, че дадох 4 внимателно прицелени изстрела по неподвижна цел от около 50 м. Той си зареди спокойно и с помоща на два пожара ме прибра от 100% за няма и барабан. Излиза че съм най - големият "домат" в играта, а всъщност в ситуацията нищо не зависеше от мен...

                            Comment


                              bruchpilot написа Виж мнение
                              Ето един подобен пример - с Тигър 2 не успях да прибера шотен Лорейн...
                              това ми припомня случай от преди два дни- мародерствам с Конкерора, и на хълма на Каминовка (аз като герой водя атаката) ми изкача АМХ-12, аз од вижение му орпарям един...и не го пробивам!!!!!! Но аз съм нагъл герой, напъвам го и му отпарям още един (той вече бяга и е със задник към мене)....и ПАК не го пробивам. с ТОПОВОТО оръдие на Конкерора, дето е едно от най-добрите в играта, ДВА пъти поред. Както се казваше в един лаф от преди години"ОпУлих се и Озверих се".

                              Comment


                                Френските бъгни ги знаем от години. Една от причините да се използват точно батчати по кланови е именно магическата им способност да абсорбират по някой снаряд тук и там. Предполагам проблема идва от сложния модел, който разработчиците не са доизпипали и има зони с нулево поражение. В началото бяха повече, дори беше известно че основата на купола на леките АМХ-и е зона с нулево поражение и трябва да се избягва стрелбата там по възможност. Този очевиден бъг го оправиха бързо, но вероятно някои по-дребни са забравени.

                                Comment

                                Working...
                                X