Съобщение
Collapse
No announcement yet.
War Thunder
Collapse
X
-
С новия пач все едно отначало трябва да уча играта. Резултатността ми с танковете се срина почти на минимума. Сигурно е имало сериозен ребаланс на оръдията. Преди с противобетонните 152мм оръдия почти винаги всичко беше на един изстрел, което е и исторически коректния вариант. Сега същия снаряд почти никога не унищожава от първия път и се налага да минавам на експлозивни. По същия начин преди 85мм руско оръдие почти винаги взривяваше от първия истрел средните танкове, докато сега задброневия ефект е силно редуциран. Сега с по-честите игри с редуциран респам, използването на тежки танкове е сериозно стимулирано. Някои от промените ми харесват, но ще трябва доста пренастройване. Лошото е че имам чувството за стимулиране на още по-камперска игра. Дано не съм прав.
Comment
-
StrEagle написа Виж мнениеPeace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
Поради втория рожден ден на играта има сериозни намаления и раздават безплатни премиумни самолети.
Също така показаха част от американските танкове
Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
1951 написа Виж мнениеПоради втория рожден ден на играта има сериозни намаления и раздават безплатни премиумни самолети.
Също така показаха част от американските танкове
http://warthunder.com/en/news/2588-s...-of-the-usa-en
Comment
-
Eguo написа Виж мнение1951 - ты играешь в War Thunder?
Хочу сам попробовать, но решительности не хватает.
Если играешь в War Thunder, прошу твое мнение - не менее интересно чем WG?
Трябва много писане за да се сравни WTGF с WOT. Може би тия дни ще седна да напиша.Peace Through Strength -- Victory Through Devastation
Comment
-
Това е като да сравняваш едни други два гиганта ... Call of Duty и Battlefield, същата работа. Много може да се напише ... но ще дам свойте пет стотинки по въпроса:
Прекарал съм твърде много време в WoT и всичко което не харесвам в него, не съществува в WT която ми е главното нещо което играя от време на време заедно с Project Reality и все още съм очарован от симулаторните танкови битки. WoT за мен го съсипаха /допълнително/ всичките "хартиени" разработки и напълно измислените машини. За мен автентичността е много важна и аркадната система със Hit Points на WoT ми докарва високо кръвно като се сетя. Там е почти абсурд да спечелиш единоборство с машина по висок ранг от твоята макар и да е само 1 ниво разлика. Така например в Wаr Thunder някъкъв пич се беше прецакал и се набута в ранг 3 битка (машини като Т-34/57, КВ-85, Pz.V ausf. G) със мизерната Т-26 обр. 1939
И видиш ли ти какво се случи ... това нашето момче се набута във фланга им и видя сметката на две Панцер 4-ки. Прасна единия в двигателя, а на другия му прати купола в суборбитален полет с попадения в боеприпасите. В WoT се биеш от упор, системата за прицелване сама си компенсира арката ако вземеш, че се биеш с някой на по-голямо разстояние. Има и "изкусвена неточност" която ми къса нервите. Във WTGF има огромни карти на които ако се съберете две-три аверчета и си бъбрите и координирате действията, сами избутвате цялото крило и печелите битката. На карти като "Курск" обикновенно се среляте от по километър и нещо, сам си компенсираш арката на стрелба, ако не уцелиш ... вината е твоя, че не си преценил правилно а не защото Random Number Generator-a е решил, че сега сняряда ще отиде във онези 10% от кръгчето които не покриват целта. Немските машини са кофти противник на широка карта поради високата им точност и пробивност и германския отбор много често печели отворените карти. На по-тесен терен става обратно, мобилността на Т-34ките печелят битките за съветския отбор (това е другото което ме радва, отборите в симулаторните битки са "Национални", няма я тази омешаност от конкорента и).
(Няма такъв кеф като този с Т-34/76 да елеминираш Тигър 1/Пантера с един единствен добре поставен изстрел)
В симулаторните битки също така трябва и сам да установиш визуален контакт с вражеската машина. Единствената ти подсказка е мини картата, но тя само то казва къде горе-долу да гледаш. После само трябва да се напънеш и да видиш откъде стърчи парче сива немска стомана/маслинено зелен купол със звездичка. Няма голяма червена фигурка или очертания. Точно това е причината играта да не е особено ''терапевтична'' и разпускаща но за моя личен вкус, по добра, автентична и достъпна (т.е. безплатна и с голяма база от играчи) онлайн танкова игра няма.
А ако се чудиш ще ти хареса ли ... хм ... потребител от този форум където всеки ден се чоплят тактико-технически данни на бойни машини от всякакъв времеви период, какво да не ти хареса? Освен това американските машини ще разнообразят симулаторните битки.
Това е от мен, има и разни работи които съм пропуснал, но за мен това е най-важното.Мотая се тук от известно време и не разбирам кой е -фил и кой е -фоб ... и мисля, че вече е твърде късно да питам!
Comment
Comment