StrEagle написа
Виж мнение
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
War Thunder
Collapse
X
-
Я кажете, струва ли си да я дърпам и да я почвам, едновременно с WoT, и може ли да мина без самолети, а само с танкове?
(За самолетите - съм твърд фен на хард симулаторите и след локон и последвалите го серии на DCS нема смисъл от друго, освен малко от добрата стара Ил-2 1946 от време на време)
Comment
-
кало написа Виж мнениеЯ кажете, струва ли си да я дърпам и да я почвам, едновременно с WoT, и може ли да мина без самолети, а само с танкове?
(За самолетите - съм твърд фен на хард симулаторите и след локон и последвалите го серии на DCS нема смисъл от друго, освен малко от добрата стара Ил-2 1946 от време на време)
Ами за момента танковете са на етап затворена бета. Много е рано да се правят изводи за геймплея, а освен това не можеш и да играеш танковете без да си купиш промопакет или да улучиш като мен мисия от самолетите даваща достъп до тях. Но според мен си струва. Изглежда ми по-пълноценна танкова игра от wot. А геймплея мисля че ще го балансират до финалната версия.
Comment
-
кало написа Виж мнениеЯ кажете, струва ли си да я дърпам и да я почвам, едновременно с WoT, и може ли да мина без самолети, а само с танкове?
(За самолетите - съм твърд фен на хард симулаторите и след локон и последвалите го серии на DCS нема смисъл от друго, освен малко от добрата стара Ил-2 1946 от време на време)
По същите причини и аз дълго пренебрегвах WT, но точно преди празниците танковете страшно ме изнервиха /даже ги затрих/ и реших да пробвам. Трябва да кажа, че дяволът не е толкова черен. Поне става за поддържане на формата докато излезе ей това - http://il2sturmovik.com/
Comment
-
Аз обаче ставам все по-разочарован от цялостното усещане от играта. Не от самата игра обаче, самата концепция и геймплей ми допадат (въпреки че би било добре да намалят случайните избухвания на танк от един изстрел). Основния проблем не е в играта, а в играчите. Като знам колко се оплакваме от камперите във WOT си представям какви ще са коментарите в тази игра. Във WOT обикновено няколко човека седят отзад и стрелят скрити, обикновено с подходящите за целта танкове. Но поне половината вървят напред и се бият с динамични маневри от малка дистанция. Тук поне 70% от играчите си харесват удобно местенце край базата или на стотина метра от нея и чакат там да се появи противник по който да стрелят. Почти никой не ходи да хваща база. Имал съм фрапиращи случаи как половин игра два наши танка стоят точно до заладяна от противника база и аз си мисля че се бият за нея. Когато ми разрушават танка и ме пуска близо до тази база и отивам да им помагам се оказва че базата е празна и я захващам сам. А тези гении гледат в другата посока и стрелят по ПВО-то (в игра без авиация). не знам какво е събрало толкова много кампери на едно място. Бях чел оплаквания от един от предните пачове, при който не е било възможно да мръднеш сам напред, понеже обикновено те изпаряват с един изстрел и това е научило по-старите играчи да не се движат, а само да кампят. Но това тук вече е прекалено, тук не виждам групова игра с осмисляне на позиции, тук просто повечето играчи действат хаотично, не пазят основните позиции които трябва да пазят и не се размърдват тогава когато трябва да се атакува. Имал съм игри в които нищо не мога да направя (обикновено като вляза в серия при която всеки първи противников изстрел ми чупи или оръдието, или хоризонталното задвижване на купола), но ако не съм в такава серия обикновено съм в първата тройка по направени поражения, унищожени танкове и завладяване на бази. И около 2/3 загуби... Нямам идея на какво се дължи това.
Дано с влизането на отворената бета и с идването на новите играчи носещи идеи за динамични битки, нещата се променят.
Comment
-
Ангеле, Ангеле... уж си голям човек, пък вярваш в прикъзки... Още преди да пуснат играта това го говореха, вероятността всичко да свърши за секунди, като ти взривят танка или го направят неиграем като го повредят тежко ще накара всички да висят по храстите и да чакат.Искаш отборна игра-и тя няма да помогне. Нека ти припомня нещо от футбола. Преди години въведоха златния гол в продълженията. Демек, като има продължения, първия който вкара гол печели. Идеята беше, че всички ще се юрнат да отбелязват и ще играят агресивно. Говорим за истински професионалисти, познаващи се лично и в жив контакт-това дето в компютърна игра няма как да стане. И нали знаеш какво стана? Всички висяха в своето наказателно поле за да не допуснат гол, предпочитайки да изчакат дузпите.
Що си мислиш, че след като не се получи в футбола, ще се получи в компютърна игра?
Comment
-
Е, срува ми се рано да се правят генерални заключения преди дори да е излязла откритата бета. Вярно, че успях да направя само няколко наземни битки, но вече ми харесва повече от WOT. А и чакам с нетърпение да видя дали ще успеят да интергират като хората въздушните с наземните битки - тогава няма да има много смисъл от криене по базите...
Comment
-
Mitko написа Виж мнениеАнгеле, Ангеле... уж си голям човек, пък вярваш в прикъзки... Още преди да пуснат играта това го говореха, вероятността всичко да свърши за секунди, като ти взривят танка или го направят неиграем като го повредят тежко ще накара всички да висят по храстите и да чакат.Искаш отборна игра-и тя няма да помогне. Нека ти припомня нещо от футбола. Преди години въведоха златния гол в продълженията. Демек, като има продължения, първия който вкара гол печели. Идеята беше, че всички ще се юрнат да отбелязват и ще играят агресивно. Говорим за истински професионалисти, познаващи се лично и в жив контакт-това дето в компютърна игра няма как да стане. И нали знаеш какво стана? Всички висяха в своето наказателно поле за да не допуснат гол, предпочитайки да изчакат дузпите.
Що си мислиш, че след като не се получи в футбола, ще се получи в компютърна игра?
По принцип съм съгласен с теб, че прекаления реализъм би довел до силно камперска игра. За това и отдавам проблемите в момента на заучени рефлекси от предходни пачове, понеже далеч не всеки изстрел води до критично поражение (но процента е по-голям от колкото при WOT определено). Така че се надявам нещата да се променят след съответния ребаланс на вероятността за критинчни пражения, което не е генерална промяна в геймплея а само пребалансиране на механиката. Намирането на оптималния баланс дори не е задача на алфа теста, там се търсят груби проблеми с бъгове и фатални крашвания на играта. Баланса се настройва едва в бетата, а някои игри и далеч след нея. Та все още има време да намерят правилния баланс.Last edited by Angelmr; 15-05-2014, 14:06.
Comment
-
Реализма е хубаво нещо. Но забравяш най важното, в реалния живот зад гърба на биещите се стои офицер с пистолет и като не слуша заповедите войника-военен съд и разстрел. Това не виждам как ще го реализират, просто е невъзможно...
Това което може да се реализира като максимум е пиянски бой в кръчма, или сблъсък между футболни хулигани на улицата.
Comment
Comment