Един познат си продаде акаунта за WoT за ок. $500 - имаше примерно сходно ниво и брой танкове като моя (2 Т10, няколко Т9 и тн)...
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Diablo III
Collapse
X
-
Gaden Gogi написа Виж мнениепо моему за значително по-малко пари и за около 2-3 седмици време може да се постигне същото, въпрос вече на приоритети.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Напротив, в момента в който кажеш "тази работа* може да се свърши за по-малко пари" отваряш дума именно за цена на труда и тн.
* без да коментирам до каква степен игрането на игра е работаalbireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Твърде лигаво свърши играта Отделно са добили твърде неприятна привичка девелоперите...трепеш боса на нивото...аха аха да се капичне и ти изръсва "стига, сега ще видиш истинското ми лице" и се появява отнов с пълен запас живот...айде един път акто стане иди дойди, ама не е веднъж само....първо Белайъл, ама само веднъж. виж с диабло си беше нагло, поне два пъти се пусна наново гадината ние бяхме цял отбор юнаци и го трепнахме, ама си беше нагло....
Comment
-
Познавам един много свястен играч на РПГта от Англия, който си беше купил играта на деня на издаването. След като ми обясни впечатленията си и играх един ден (lvl17 barbarian) се съгласихме, че Д3 все още не е толкова добро колкото Д2LoD.
Какво е било хубавото на Диабло 2?
0/ Геймплея, където си могъщ герой, който оунва множество безмозъчни монстъри/henchmen със босове накрая на тъмниците. Без съмнение, това е забавно.
1/ Системата на уменията, където в течение на играта си избираш умения, с които да биеш гадовете. По този начин се изгражда що–годе персонализиран герой, дали огне–ледена sorceress или варварин със frenzy/berserk
2/ Предмети, намирани произволно – в началото се качват нива и избират скилове горе–долу без проблем, но към средата на играта човек наистина се нуждае от силни предмети за да оцелее. Предметите се дропват произволно, което превръща играта във скинърова кутия (skinner box) и голяма част от забавлението е да намериш нов предмет и да се почувстваш достатъчно силен да убиваш трудните монстъри по–лесно. В Д2 това беше цяло изкуство, тъй като имаше най–различни видове айтъми, с които да се екипира човек. Имаше комплекти (Set Items) които трябваше да се съберат всичките за да са силни; имаше уникати, които си бяха силни мечове/шлемове/пръстени/т.н. със специални комбинации от бонуси; имаше и комбота с руни. Така че фармването на предмети беше зарибяващо и поддържаше интереса.
3/ Разнообразни предмети (със силни/слаби страни) много примери може да се дадат, но накратко постоянно трябваше да се мисли кое да се обуе/навлече и кое да се продаде на NPC-тата в града. Също, итемите бяха такива, че можеше да се построи герой около тях, избирайки скилове, които да сработят със айтемите. Например варварин със Immortal King комплект най–добре ползва Whirlwind или Concentration.
В Диабло 3 нещата са по–различни.
0/ Геймплея си е тук
1/ Уменията не са тук. Новата система отключва, бавно и постепенно абсолютно всички умения на героя и персонализацията и подсилването стават чрез избиране на ъпгрейди за самото умение. Което не е зле, НО...
...Уменията и ъпгрейдите може да се re-set–нат по всяко време, в града или докато бием бос. Тоест, вече героя е по–флуиден. Според мен това е лошо, защото в Д2 част от удоволствието да се прави инвидидуален герой беше да се изтърпи порастването му докато напомпа избраните скилове. И тъй, навремето имаше 30+ ефективни варианта със седемте героя. Със сегашното резетване стават 5 ефективни варианта, по един за всеки герой. Опростено е.
2/ Итемите са разнообразни, но към края на играта е почти невъзможно да се намират нужните айтъми. Д2 беше балансирано, защото в предишните нива се намираха силни предмети, с които да се екипираш за да биеш монстърите от следващите нива. В Д3, за да биеш монстърите в последната трудност, ти трябват елитни айтъми. Те, обаче, не дропват в предпоследната трудност, а в последната трудност, където не можеш да оцелееш, защото ги нямаш. Параграф 22, един вид. Абсурдно е и, че айтъмите са дори по–важни за оцеляването в Д3 отколкото Д2. В Д2 броните държаха героя жив и бяха нужни и на бойните класове, и на магьосниците. Обаче бойните класове разчитаха на айтъми за демиджа си, докато магьосниците разчитаха само на скилове (огнени кълба, скелети и темподобни) и бяха облагодетелствани в този аспект, и можеше със некромансера да намираш брадви/чукове за варварина си. В Д3 магьосниците пак разчитат на скилове (светкавици, отровни облаци, същата работа), но демиджа на уменията е ДИРЕКТНО свързан със екипирания жезъл/пръчка/т.н.. Тоест, Близърд са вкарали и маговете във предишния параграф 22, което е фейл.
Решението на това е явно да се фармва злато. Има вече auction house където можеш да купиш елитни предмети, които други са намерили. За целта, обаче, трябва да събираш жълтици цяла седмица, по сведения на играчи ( ). Най–обидното ми е, че Близърд продават (!) игрово злато срещу реални пари, да речем 1 евро за 1 милион. Тоест, по някъкъв начин се опитват да преборят азиатските бизнес–модели от World of Warcraft (или да ги копират) и да поставят всичко под надзор. Очаквам в бъдеще елитните айтъми да поевтинеят, когато народа намери повече и къщата се насити, но в момента е кофти.
3/ Разнообразни предмети, поне в края на играта, няма. Сет айтъмите съкват, по сведения на очевидци. Уникатите дропват толкова невероятно рядко, че са почти невъзможни за придобиване. Ползват се само такива със бонуси за resistances и vitality/dexterity/strength/intelligence и attack speed при барбове, доколкото знам. Тоест, затъпяло е и е станало по–еднообразно.
Та, има какво да се иска. Най–лошо впечатление ми направи опростяването на играта. Както вече казах, скиловете са направени, така че 10–годишните клиенти да не се ядосват, когато омотаят работата и натренират кофти герой. При айтъмите вече няма толкова избиране кое с какво да се носи, колкото в Д2. Ако ви е омръзнало да гледате Покемон, но не ви се убиват монстъри/босове за предмети, може да вземете 2–3 евро от кредитната карта на мама и да си купите Уберчук на Зимата. Но дразнещото, което не бях споменал, са куестовете и света. Нивата са адски линейни. Това е добре, защото е трудно да се изгубите, а изгубването не е забавно. В света се навигира лесно (уейпойнтите показват къде да се телепортирате когато имате куест) и дори минимапа има стрелка, която показва накъде да се ходи, когато сте в открито поле а не в зона тип "коридор". Даже когато сте близо до търсения обект има мигащо кръгче, та да не се налага да се мисли. Историята са ми казвали, че е тъпа, но първия акт ми хареса и беше добре измислено.
Има и подобрения, иначе. Виждате какво носи героя, битките създават усещане за истински бой и насилие (но е проблем, че дори и ranged класовете да си наемат/призоват танк, монстърите го игнорират и тичат към тях, обезмисляйки идеята), графиките наистина са зловещи и сатанински като в старото Диабло 2. Все още няма item swap на екипираните оръжия, но това го нямаше и в Д2 преди експанжъна, така че не е толкова зле. Аз лично съм оптимист, че ще оправят нещата във експанжъните (затова и не си го купувам). Може би ще им отнеме няколко години, но така беше и при Диабло 2. Преди експанжъна Д2 беше кратко и постно. След експанжъна (1.07) имаше много нови неща но и адски трудни монстъри на места. 1.08 и 10.9 бяха адски лесни за стигане на 99 ниво и също така за айтъми. Не че на човек му трябваха елитните айтъми да си мине всички куестове, но ако решеше да ги търси трябваше само да фармва някой от 3–4 боса/специални чудовища и след ден–два се намираха. Чак в 1.10 (2005та) досега трудността се закърпи и изглади, нива след 80то се вдигаха трудно, айтъмите се намираха с труд (но не толкова безвкусно фармене колкото в Д3) и беше истински изкусурена игра.
Comment
-
Това всичкото от малко игра с чужд герой?
Няколко замечатки ч еме мързи д апиша- именията не можеш да си ги ресетваш по всяко време, а комбинацият аот тях е много забавна...и аз в началото с емусих, но така е по-забвно, може да ис минаваш разлини битки по различен начин.
За босовете дето ен можели да се трепнат и трябвало да се кешира- глупости, като не можеш да го трепнеш сам винаги може да джойнеш някое парти и да го ганг-бангнете, доста е забавно, аз май всички без първият бос така ги трепах а предвид че играта е само онлай то няма никакъв проблем това да се реализира.
Уберчука на зимати ти хубаво ще го купиш, и героят като ен може да го носи?
Куестовет еи света- за мен са мнооого подобрени спрямо Д2, има ис история, има си странични куетове които с апросто за кеф, всеки персонаж си има история която се разкрива в хода на играта, има журнали на пътешествиници които ти разказват историят на света или на чудовищата....само финала тъпе...или понена мене ми идва твърде розовеещ, Диабло з апореден път е победен за винаги и бла бла бла.
и така и не разбрах бижутера дали е бог или е просто дрънкало...ама съм си намислил отново да е мина на нормална трудност с напомпаният герия за д амога да преслушам всички диалози и малки куестове, и този път ще взема Линдел с мене за д амога аз дасе облейвам а той ако с еналожи да трепе гадинките около мене...може и чантърката, ам ами иде твърде заблеяна тази и ме дразни....от друга страна на линдел май всички глупости съм ги изслушал, особенно как се закача с Лея
Comment
-
Мина доста време от излизането на Diablo III и много неща се промениха. Няма да изброявам всички новости и да ги анализирам, защото никого не го интересуват. Ще обърна внимание само на неща, които са ми направили впечатление като интересни.
Хубавото?
1. Новата система за избиране на трудност, при която е възможно да събираш много силни предмети, биейки се срещу врагове, които не са прекалено силни.
2. Наистина силните предмети не се падат чак толкова рядко, колкото преди. Ако примерно се опитваш да събереш някой комплект, сега вече можеш наистина да го направиш, без да отделиш половин година безсънни нощи.
3. Ако поиграеш малко повече, скоро сандъкът ти се напълва с всякакви много силни предмети и имаш свободата да импровизираш с различни комбинации от умения, предмети и тактики.
4. Добавянето на легендарни камъни за пръстени и амулети внесе допълнителни възможности за разнообразяване на стила на игра.
5. Crafting-ът на предмети вече е лесен, има много предмети, които майсторът може да ти направи, а ресурсите с които се плащат, не са редки и недостъпни.
Лошото?
1. От Blizzard не успяха да внесат никакви загадки в играта - всичко е ясно и открито - както историята, така и задачите пред героя - няма какво да се чудиш и да умуваш, което води до бързо омръзване.
2. Липса на баланс между силата на различните предмети и умения. Аз, примерно, имам Wizard - той с Firebird Set-а и магията Mammoth Hyrda мачка на най-висока трудност все едно е някакъв бог, а без тях е доста слаб и едвам убива нещо.
3. Все още държат цената на играта височка, особено на фона на това, което представлява тя и огромната конкуренция. Всъщност вече има много по-богати и интересни безплатни игри и да искаш $80 за Diablo III е много.
Overall - в сравнение с Diablo II играта е много по-богата, разнообразна и интересна, но всъщност ѝ липсва много. Интересното е, че можеш да изпробваш много голям брой тактики. Безинтересното е, че каквито и тактики да измислиш, няма някакви кой знае какви сложни мисии, където да приложиш идеите си, защото враговете са безмозъчни и елементарни. Няма достатъчно предизвикателства, а не е като да е невъзможно да се измислят такива. Особено така, както са направили, че героят да може да се нагласи да се бие по огромен брой начини - защо няма специфични мисии, които да изискват специфичен подбор на екипировка и умения? Като че ли Blizzard са направили половин продукт в този случай. От една страна си правиш много як герой, но от друга - няма интересни места, където да отидеш с него, няма и интересни врагове, с които да го сбиеш. Местата и враговете, с които се срещаш, са еднотипни и доскучават много бързо.
Comment
Comment