Нали след 1.3 слагаш 1.4,а след това 1.5.При мен така стана от първия път.Само че започнах от 1.1,след това 1.1.1,1.2 и т.н.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Heroes of Might & Magic VI
Collapse
X
-
Бях тръгнал да си я купувам, че е на промоция, но после реших първо да прегледам форумите на Ubisoft. Няма генератор за случайни карти! Така че без мен, поне докато не добавят този елемент, без който за мен играта не си заслужава. Кампаниите никога не са ми били интересни.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Правилно си проверил - не се лъжи, не си я взимай. Генератор на карти така и няма да има - това е сигурно. Нещата са ги омазали още оригиналните разработчици, вкупом с екипа на юбисофт, който е отговарял за играта до такава степен, че това няма как да се добави или оправи. После намериха още един екип временни разработчици, който само да оправя бъговете и баланса. Не постигнаха кой знае колко, но предполагам, че не им е било и лесно, а е трябвало да го направят и евтино. Сега намериха някакъв трети екип, който майстори първия (и явно единствен) експанжън, който ще докара расите до шест. Но едва ли ще оправи каквото и да е в началните проблеми на шестата част. Съмнявам се, че те могат да бъдат оправени.
Цялата история потвърди едно простичко нещо - ако към създаването на игра от този род се подходи като към чисто бизнес проект, резултата е далеч от каквото и да е качество (предполагам, че от чисто бизнес гледна точка вероятно поне им е върнал парите, може би и малко отгоре (щом продължават да влагат, макар и по остатъчен принцип)). За такъв тип игра и особено за такъв тип подход си трябват постоянни разработчици, които не само вярват в това, което правят, но и им харесва, а не просто изпълняват досадна задача, като се опитват да влязат в някакъв общо взето минималистичен бюджет.
Абе, загробиха поредицата. Не ми се вярва да има седма част. Предполагам, е ако имаше възможност още навремето играта да продължи да с развива с оригиналния екип, щеше да е доста интересно (и най-вероятно щеше да е преживяла много значителна еволюция с оглед на четвъртата част и идеите им за пета).
Comment
-
Ясно Голъм, благодаря за информацията. Във форума се спряга и вероятността липсата на генератор да не е само по технически причини. Разпространителят ПРОДАВА пакети с карти. Ако беше чисто техническа причина щяха да ги пускат безплатно, като пачове, и/или да пуснат свободно едитора на карти, дори да е с рудиментен интерфейс. А такъв едитор трябва да има, дори първоначалните разработчици да са оплескали нещата тотално. Без него правенето дори на кампанията би било кошмар. Дори във FPS игрите, програмистите създават едитор върху графичният енджин на играта, за да дадат възможност на хората на изкуството да си вършат тяхната си работа.This is my signature. There are many like it but this one is mine.
Comment
-
Ами бая съм чел из форумите (както преди да излезе играта, така и след това, включително когато Black Hole Entertainment фалираха). На няколко места изрично споменаха, че причината е техническа, т.е. самите карти са така направени (като структура от данни, доколкото разбирам), че няма как да се направи генератор на случайни карти. Бизнес модела с ДЛС-тата си е съвсем отделен въпрос и си действа независимо от наличието или липсата генератор (3до си продаваха пакети с карти без проблем, въпреки прекрасния генератор на третата част). Има стандартен редактор за карти, но е с много проблеми и се използва сравнително трудно. Впрочем, това вече е традиция за Юбисофт. Петата беше същата работа. Като си спомня колко прекрасни бяха редакторите за първите три части... Тези хора не знаят какво продължава живота на една игра. Трябваше да се поучат от AoW, да речем.
Но главният проблем на играта не е в това (в крайна сметка, ако има редактор, могат да се създават карти)у а в скучната система за развитие на героите и в ИИ-то. Очевидно е, че първото вече няма как да се оправи без да се преработи самата игра или по-точно, без да се вложат много пари. А юбисофт това няма да го свърши. Няма и кой да им го измисли. Но ИИ-то - там нещата генерално са осрани. Явно е, че не искат да влагат пари в подобно нещо (след като не само хора, които сами правят игри по-сложни от HM&M могат да си направят многократно по-добро ИИ, но и е възможно човек, който дори няма кода на играта (говоря а петата част) да направи за нея ИИ, което многократно превъзхожда оригиналното). Явно смятат, че не е важно една игра да има дълъг живот, а по-скоро да се удари бърза печалба и след това да се изостави. Затова и приоритетите им са други - много пари в шумна реклама, останалото в графика и звук, а всичко друго по остатъчен принцип. Предполагам, че от финансова гледна точка работи, но от моя - не.
Comment
Comment