Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Heroes of Might & Magic VI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Ето нещо интересно :

    Click image for larger version

Name:	herolevel.JPG
Views:	1
Size:	74.2 КБ
ID:	529758
    http://rayofhalifaxproductions.com/26662

    Comment


      #32
      beri_cd, повечето от тези ефекти ги има в игри като Master of Magic, там определено си струва и герой магьосник. Но такива идеи искат време за развитие и някой, който да е готов да рискува. В НоММ 3, вследствие на увеличения брой създания и замъци, уменията на героите се обезцениха, затова там трябваше вече друг подход. Разбира се, това се видя впоследствие, в началото аз харесах подхода, но после ...
      Относно превъзходството на некромантите в тройката и това на драконите в двойката: ако и двойката се играе по същите изчанчени правила, в нея некромантите също ще имат предимство, там ордите скелети ставаха реалност по-бързо и по-лесно - заради селяните, които се срещаха честичко по картите. Но при нормална игра, нито в двойката, нито в тройката някой ще им даде шанс да се развиват спокойно

      Идеи има откъде да се вземат, в жанра има най-различни игри. Споменатият и обсъждан тук и в други теми Warlords Battlecry предлага някои относно силата на магията и невъзможността на герой-боец да стане също толкова ефективен маг. Има и най-различни идеи, като например герой-маг да качва съпротивлението срещу магии на армията си, или да качва нивото на опита им (това беше реализирано май само във WoG, така че надали, но ...), който опит съперничи с чистото качване на характеристиките на единиците от героя-боец.
      Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
      Проект 22.06.1941 г.
      "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

      Comment


        #33
        beri_cd написа
        Но може да го напишеш да дивелъпър-ите.
        Няма никакъв смисъл - никой няма да чете подобно нещо. Те още в началото на проекта преди 3-4 години са си направили специален форум, в който са пуснали най-известните автори на сайтове за играта (включително този, към който ми пусна връзка) с идеята от тях да получават обратна информация, предложения и прочее информация въз основа на която да направят новата версия. Така че слушат само хората, които са пуснати там. Макар че сега така или иначе не би имало значение, защото това са неща, които би трябвало да влязат в концепцията, а тя би трябвало отдавна да е завършена.

        За магиите - цялата поддържаща магия и няколко специфични заклинания си остават смислени до края. Само ударната магия губи смисъл. Аз просто зле се изразих, мисълта ми бе, че героите на магията губят смисъл, защото с изключение на ударната магия при останалите значението на първичния навик магическа сила е малко, а мана така или иначе има достатъчно. Въпросът е, че на фона на първичните бойни качества на герой 20-30 ниво плюс артефакти, отслабващите или усилващите магии за атака или отбрана са слабовати.
        Както и да е, за това също предложих решение. Въпросът е, че тези решения биха усложнили цялата система и вероятно точно затова не биха били приети: все пак идеята е да направят играта по-проста и достъпна като цяло, а не по-сложна.

        Между другото, благодарение на някои от китайските "вътрешни хора" от специални форум вече изтече и цялата пета раса, преди да я обявят официално (тук, последния пост).

        Comment


          #34
          хм... това не го ли обсъждаха във форума създаване на водна раса - нещо фортресо подобно (заедно с Наги(или поне на това ми приличат)).
          Само дето незнам защо Нагите ги считат за водни същества?!
          От снимките си личи и подчертано азиатският вид на съществата . Значи са спазили обещанието за една азиаподобна раса (графиката е супер, обаче аз да си призная честно съм фен на 2Дто - нещо ми е трудно да хвана какво аджеба става в 3Дто особенно в РТСите). И едно лирично отклонение:
          "Знам че това не е затук пък и никои вече не прави хубава 2д графика (изклювам онлайн ММОРПГтата) - но тя действително ми липсва и според мен изглежда доста по реалистично(и красиво) от 3дто но това си е мое мнение.
          Бери_СД и аз се кефех на ХL карти в 3ката и на нагрухването + една финална решаваща битка. Все пак в 3ката (2ката съм я играл съвсем малко) магията си имаше значение - т.е. без haste, slow и cure си заникъде (даже и magic arrow според мен си е най-използваната магия в играта - в началният етап и ако си с герои магьосник без нея в замъка доста ще се озориш).
          В 4ката напрактика спокойно можеше да се оправиш и без магии (аз така и не намерих смислена магия там, и общо взето се играеше само със стрелци - така и не успях да разбера защо като ударя някоя единица тя удря първа нищо че съм направил всички магии за инициатива на моите единици и респективно за лоша инициатива на вражеските). "
          Би било добре да върнат random map генератора и да направят някаква смислена кампания с история (в 3ката беше достатъчно смислена, но в четворката изнасилиха нещата). Бих се изкефил на някаква история в стил Балдурс Гейт

          Comment


            #35
            Ееее, в четворката магията не е слаба, хич
            Призоваване, "огледалните образи" ... дори и само това да е - пак не е малко. А ИИ срещу призовател въобще няма никакъв шанс. Можеш да атакуваш замък с поне няколко пъти по-голяма армия и да призовеш такива създания, които ще го превземат , при това без да дадеш никакви жертви.
            Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
            Проект 22.06.1941 г.
            "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

            Comment


              #36
              han_asd, подобни идеи отдавна се обсъждат, а разни хора, които са се ровили в ресурсите на играта (петата част) бяха сигурни, че и тогава са обмисляли подобна раса. Във всеки случай, връзва се с легендата в новия свят, създаден от ubisoft. Така че тази раса не е особена изненада, както и това, че са смесени разнообразни азиатски мотиви (японски, индокитайски). Впрочем, и артове от времето на петицата (на осонвния художник-илюстратор, когото тогава бяха ангажирали (Оливър Ледроа)) подсказваха точно тази посока - японско-китайски стил и нагообразни същества.

              Аз също съм привърженик на 2Д графиката, защото за такъв тип игри тя е по-добър вариант - по-красиво, по-ясно, по-отчетливо. Но реалността е такава, че в мейнстрийм игра е изключено пак да я видим (друго е в колективни некомерсиални проекти като Battle for Wesnoth или дори в малки комерсиални игри, създавани от един или няколко души като Эадор). Както и да го погледнем, 3Д графиката е по-лесна за създаване и излиза по-евтино (особено анимирането). Щем не щем, играта ще е 3Д, както и следващите версии, ако ги има. Реално погледнато единиците още от третата част са създавани като 3Д модели.

              han_asd написа
              така и не успях да разбера защо като ударя някоя единица тя удря първа нищо че съм направил всички магии за инициатива на моите единици и респективно за лоша инициатива на вражеските
              В четвъртата част промениха системата за ответния удар, така че винаги групата, която атакува, и тази, която се отбранява, удрят едновременно, а не една след друга. Ти си навикнал към стандартната система (преди четворката и след нея), при която първо удря атакуващия и чак тогава отбраняващия се му връща, след като от групата са махнати убитите и то ако му е останал неизползван ответен удар (само един в рамките на хода, освен ако съществото няма "unlimited retaliations" или не се използва някоя магия). Единственото изключение бе единица, която има качество "first strike" - мисля че копиеносците имаха такова умение.
              Навремето тази промяна предизвика много дебати, защото отменяше тактиките, позволяващи да се минават сражения без загуби, като не се разчита само на стрелба или магия. Тя намалява значението на инициативата/скоростта. Вече не помня точно как стояха нещата с ответните удари в четворката - дали всички единици имаха неограничен брой или само по един на ход.

              han_asd написа
              Би било добре да върнат random map генератора
              В петицата вече имаше генератор на случайни карти. В стандартното издание на шестата част няма да има такъв, вече се изказаха по въпроса. Ще се появи с първото допълнение към играта, най-вероятно - така беше и с петата част.

              han_asd написа
              и да направят някаква смислена кампания с история
              Твърдят, че ще е така. Тук можеш да разгледаш мизерната информация по въпроса, която са разкрили до момента.

              han_asd написа
              Все пак в 3ката (2ката съм я играл съвсем малко) магията си имаше значение - т.е. без haste, slow и cure си заникъде (даже и magic arrow според мен си е най-използваната магия в играта - в началният етап и ако си с герои магьосник без нея в замъка доста ще се озориш).
              Магията има значение във всичките части на играта. Въпросът е, че ударните магии постепенно губят значението си в средния и късния етап на играта, особено при по-дълга игра, а поддържащите магии рядко са в състояние да компенсират предимството на героите на меча в бойни характеристики пред героите на магията. В резултат на това при по-продължителна игра героите на магията отстъпват пред героите на меча. И това важи в някаква степен дори в първата част на играта, където ударната магия бе много по-силна, а армиите дори пир дълга игра, значително по-малки.
              Вярно, обратното също е донякъде вярно - ако се паднат добри магии (светкавица) в началото на играта герой на магията често може да унищожи безпроблемно герой на меча. Но пак на двете категории герои им липсва баланс, а той е необходим с оглед на идеята на поредицата. Така се стига до ситуацията, в която най-често героите на магията се оказват второстепенни, а тези на меча са основни.

              Comment


                #37
                А къде има инфо за новата раса,или още не е решено дали ще има нова раса???

                Comment


                  #38
                  Последната, пета раса

                  schalakov написа
                  А къде има инфо за новата раса,или още не е решено дали ще има нова раса??
                  В края на пост 33 съм пуснал връзка към "изтекли" от китайски сайт скици за петата раса, която дълго я обявяваха като "нова и никога по-рано не присъствала в серията фракция". Е, прави са, наистина е нова и досега такава не е имало, макар че не веднъж се е говорило за морска фракция и такава се прави за WoG. Този път прикачам в обща картинка към поста. Иначе още официално не са я обявили, впрочем, официално не са обявили докрай и единиците на четвъртата (орки) фракция, макар че отдавна са известни от (отново "изтекли") скрийншотове. Така че и петте фракции в оригиналната версия са вече известни. Най-вероятно ще има още 2 или 3 с продълженията, максимумът, до който могат да ги докарат по легендата на света (Ашан) са 9, така че всяка да си има за покровител по едно от върховните божества (разбира се, може и повече, ако се дублират, но това не е много разумно).
                  Вероятно, тъмните и светлите елфи ще дойдат с първото "разширение" на играта, защото баш по легендата се връзва да имат гражданска война, която може да стане тема на новата кампания; второто "разширение" (съмнявам се да има и трето) ще донесе маговете и/или джуджетата; тема на кампанията ще бъде или конфликтът некроманти/магове (отделянето на първите от фракцията на последните) и/или конфликтите на тъмните елфи с джуджетата.
                  Attached Files

                  Comment


                    #39
                    Излезе кратко филмче, представящо четвъратат раса (орки - варвари) - връзка.

                    Comment


                      #40
                      Повярвайте играта е перфектна.Всичко е направено много красиво и да подчертая ЗА ГОЛЕМИ...BlackHole са се постарали.

                      Comment


                        #41
                        Някой да знае от къде мога да си намеря пач 1.5 (добави ли са много добри town screens). В БГ торентите се намират само до пач 1.3. А в пиратският залив намирам 1.4.

                        Comment


                          #42
                          Заповядай
                          The Patches Scrolls - 20 years of gaming, Patches, Demos & others downloads readily available and for free

                          Има всички пачове и приятна игра

                          Comment


                            #43
                            Благодаря много!

                            П.С. случайно да имаш линк и за DLC-то с Краг Хаг , днес разбрах че не е към пача.

                            Comment


                              #44
                              Нямам,но ако намериш пиши,защото и аз го търся

                              Comment


                                #45
                                Не успявам да ъпдейтна версията и това е! Постоянно дава, че иска предната версия, аз я имам! Стигам до 1.3 и до там.

                                Comment

                                Working...
                                X