Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Heroes of Might & Magic VI
Collapse
X
-
beri_cd, повечето от тези ефекти ги има в игри като Master of Magic, там определено си струва и герой магьосник. Но такива идеи искат време за развитие и някой, който да е готов да рискува. В НоММ 3, вследствие на увеличения брой създания и замъци, уменията на героите се обезцениха, затова там трябваше вече друг подход. Разбира се, това се видя впоследствие, в началото аз харесах подхода, но после ...
Относно превъзходството на некромантите в тройката и това на драконите в двойката: ако и двойката се играе по същите изчанчени правила, в нея некромантите също ще имат предимство, там ордите скелети ставаха реалност по-бързо и по-лесно - заради селяните, които се срещаха честичко по картите. Но при нормална игра, нито в двойката, нито в тройката някой ще им даде шанс да се развиват спокойно
Идеи има откъде да се вземат, в жанра има най-различни игри. Споменатият и обсъждан тук и в други теми Warlords Battlecry предлага някои относно силата на магията и невъзможността на герой-боец да стане също толкова ефективен маг. Има и най-различни идеи, като например герой-маг да качва съпротивлението срещу магии на армията си, или да качва нивото на опита им (това беше реализирано май само във WoG, така че надали, но ...), който опит съперничи с чистото качване на характеристиките на единиците от героя-боец.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
beri_cd написаНо може да го напишеш да дивелъпър-ите.
За магиите - цялата поддържаща магия и няколко специфични заклинания си остават смислени до края. Само ударната магия губи смисъл. Аз просто зле се изразих, мисълта ми бе, че героите на магията губят смисъл, защото с изключение на ударната магия при останалите значението на първичния навик магическа сила е малко, а мана така или иначе има достатъчно. Въпросът е, че на фона на първичните бойни качества на герой 20-30 ниво плюс артефакти, отслабващите или усилващите магии за атака или отбрана са слабовати.
Както и да е, за това също предложих решение. Въпросът е, че тези решения биха усложнили цялата система и вероятно точно затова не биха били приети: все пак идеята е да направят играта по-проста и достъпна като цяло, а не по-сложна.
Между другото, благодарение на някои от китайските "вътрешни хора" от специални форум вече изтече и цялата пета раса, преди да я обявят официално (тук, последния пост).
Comment
-
хм... това не го ли обсъждаха във форума създаване на водна раса - нещо фортресо подобно (заедно с Наги(или поне на това ми приличат)).
Само дето незнам защо Нагите ги считат за водни същества?!
От снимките си личи и подчертано азиатският вид на съществата . Значи са спазили обещанието за една азиаподобна раса (графиката е супер, обаче аз да си призная честно съм фен на 2Дто - нещо ми е трудно да хвана какво аджеба става в 3Дто особенно в РТСите). И едно лирично отклонение:
"Знам че това не е затук пък и никои вече не прави хубава 2д графика (изклювам онлайн ММОРПГтата) - но тя действително ми липсва и според мен изглежда доста по реалистично(и красиво) от 3дто но това си е мое мнение.
Бери_СД и аз се кефех на ХL карти в 3ката и на нагрухването + една финална решаваща битка. Все пак в 3ката (2ката съм я играл съвсем малко) магията си имаше значение - т.е. без haste, slow и cure си заникъде (даже и magic arrow според мен си е най-използваната магия в играта - в началният етап и ако си с герои магьосник без нея в замъка доста ще се озориш).
В 4ката напрактика спокойно можеше да се оправиш и без магии (аз така и не намерих смислена магия там, и общо взето се играеше само със стрелци - така и не успях да разбера защо като ударя някоя единица тя удря първа нищо че съм направил всички магии за инициатива на моите единици и респективно за лоша инициатива на вражеските). "
Би било добре да върнат random map генератора и да направят някаква смислена кампания с история (в 3ката беше достатъчно смислена, но в четворката изнасилиха нещата). Бих се изкефил на някаква история в стил Балдурс Гейт
Comment
-
Ееее, в четворката магията не е слаба, хич
Призоваване, "огледалните образи" ... дори и само това да е - пак не е малко. А ИИ срещу призовател въобще няма никакъв шанс. Можеш да атакуваш замък с поне няколко пъти по-голяма армия и да призовеш такива създания, които ще го превземат , при това без да дадеш никакви жертви.Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
han_asd, подобни идеи отдавна се обсъждат, а разни хора, които са се ровили в ресурсите на играта (петата част) бяха сигурни, че и тогава са обмисляли подобна раса. Във всеки случай, връзва се с легендата в новия свят, създаден от ubisoft. Така че тази раса не е особена изненада, както и това, че са смесени разнообразни азиатски мотиви (японски, индокитайски). Впрочем, и артове от времето на петицата (на осонвния художник-илюстратор, когото тогава бяха ангажирали (Оливър Ледроа)) подсказваха точно тази посока - японско-китайски стил и нагообразни същества.
Аз също съм привърженик на 2Д графиката, защото за такъв тип игри тя е по-добър вариант - по-красиво, по-ясно, по-отчетливо. Но реалността е такава, че в мейнстрийм игра е изключено пак да я видим (друго е в колективни некомерсиални проекти като Battle for Wesnoth или дори в малки комерсиални игри, създавани от един или няколко души като Эадор). Както и да го погледнем, 3Д графиката е по-лесна за създаване и излиза по-евтино (особено анимирането). Щем не щем, играта ще е 3Д, както и следващите версии, ако ги има. Реално погледнато единиците още от третата част са създавани като 3Д модели.
han_asd написатака и не успях да разбера защо като ударя някоя единица тя удря първа нищо че съм направил всички магии за инициатива на моите единици и респективно за лоша инициатива на вражеските
Навремето тази промяна предизвика много дебати, защото отменяше тактиките, позволяващи да се минават сражения без загуби, като не се разчита само на стрелба или магия. Тя намалява значението на инициативата/скоростта. Вече не помня точно как стояха нещата с ответните удари в четворката - дали всички единици имаха неограничен брой или само по един на ход.
han_asd написаБи било добре да върнат random map генератора
han_asd написаи да направят някаква смислена кампания с история
han_asd написаВсе пак в 3ката (2ката съм я играл съвсем малко) магията си имаше значение - т.е. без haste, slow и cure си заникъде (даже и magic arrow според мен си е най-използваната магия в играта - в началният етап и ако си с герои магьосник без нея в замъка доста ще се озориш).
Вярно, обратното също е донякъде вярно - ако се паднат добри магии (светкавица) в началото на играта герой на магията често може да унищожи безпроблемно герой на меча. Но пак на двете категории герои им липсва баланс, а той е необходим с оглед на идеята на поредицата. Така се стига до ситуацията, в която най-често героите на магията се оказват второстепенни, а тези на меча са основни.
Comment
-
Последната, пета раса
schalakov написаА къде има инфо за новата раса,или още не е решено дали ще има нова раса??
Вероятно, тъмните и светлите елфи ще дойдат с първото "разширение" на играта, защото баш по легендата се връзва да имат гражданска война, която може да стане тема на новата кампания; второто "разширение" (съмнявам се да има и трето) ще донесе маговете и/или джуджетата; тема на кампанията ще бъде или конфликтът некроманти/магове (отделянето на първите от фракцията на последните) и/или конфликтите на тъмните елфи с джуджетата.
Comment
Comment