Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Sword of the Stars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Време
  • Show
new posts

    #31
    Космосът, по принцип, наистина е триизмерен. Обаче, напоследък се замислям доколко съществен фактор е това.
    Фактор е и то съществен в тактическо отношение. Веднага се вижда дори на Ascendancy, въпреки че там има твърде сериозно ограничение за броя кораби (играта е много стара), така че няма как да се получи истинско сражение. Но дори и там този фактор изцяло променя тактиката. Имаш съвсем различен подход към строяването, към понятия като фронт, флангове и тил (които са твърде очевидни на плоските игри, особено в тези, при които имаме уязвими, но важни кораби). Интересното е, че такова нещо би трябвало да може да се реализира с днешните технологии (още повече, щом може да бъде реализирано, макар и с приближения в настолна игра!). Но не се прави по една очевидна причина: това ще е забава само за малко твърди почитатели на космическите баталии, а същевременно ще е неприятно и ненужно, да не говорим за неестествено, за всички останали - все пак хората са привикнали към двуизмерната карта във всички РТС (дори и в тези, в които се използват въздушни единици, пак няма реално трето измерение ).
    Между другото, в МОО2 беше забавно направена инерцията .

    Comment


      #32
      Нея мисля че съм я играл МНОГО отдавна и нямам никакви смислени спомени...
      albireo написа
      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

      Comment


        #33
        Аз наскоро я качих и изиграх няколко игри - бих казал, че все още е много добра, въпреки възрастта й. За съжаление, третата част не излезе никак добра, но това е друга тема. Струва си да погледнеш и Ascendancy.

        Comment


          #34
          Ascendancy съм я играл и дори в момента я имам (през dosbox). Ще трябва да потърся МОО2. За сега SotS ми заема всичкото игрално време (което може един ден да е няколко часа, а след това две седмици да е нула ) Играта е проста само на пръв поглед...
          albireo написа
          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

          Comment


            #35
            При мен с игралното време е същата работа (че може би дори и по-зле). Може би поради тази причина и не съм се задълбочавал в SotS (а вероятно има в какво). МОО2 мога да я кача някъде, ако искаш. Но също гълта много време, та не знам дали си струва.

            Comment


              #36
              MOO 2 я има в Замундата, при това - или беше с последните патчове, или те се качваха съвсем лесно. Ascendancy я имаше някъде я из Пиратските заливи, я в Мининовата.
              За съжаление така и не мога да намеря време да го кача тоя прословут SotS, но да видим, знае ли се.
              За триизмерността в Ascendancy - в общи линии там това имаше немалко значение в тактическо отношение, заради движението на корабите и планетите (там заради планетните ракетни и т.н. бази, които имаха немалък обсег). Тоест, ако в една система има примерно 5 планети и всичките са обитаеми и въоръжени, трябваше да се маневрира много внимателно, при това - да се отчитат движенията и в трите измерения, заради положението на планетите и скоростта им на обикаляне около звездата. Същото и с движението на корабите и разните им специални системи, някои от които имаха забележителни гравитационни ефекти
              Модератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
              Проект 22.06.1941 г.
              "... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©

              Comment


                #37
                МОО2 я изтеглих именно от замундата. Довечера като се прибера ще видя дали ще успея да я пусна. Още съм с версия на win 7 от януари и доста игри въобще не ми вървят (може би видео драйверите са виновни, защото забивките са основно като вляза в 3D режим).

                Относно SotS, пак искам да отбележа че има голяма разлика между играта отпреди 2 години (което май е пиратската) и сегашната, а най-пълния последен пакет струва само $16, което си е убийствено добра сделка.
                albireo написа
                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                Comment


                  #38
                  SotS II обявена официално





                  чак 2011
                  albireo написа
                  ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                  Comment


                    #39
                    Малко нова информация и картинки (нищо от самата игра обаче, още е рано)

                    Paradox Interactive is a world leading PC games publisher known for games such as Cities: Skylines, Europa Universalis and Crusader Kings.
                    albireo написа
                    ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                    Comment


                      #40
                      SotS II се очертава да бъде ИГРАТА

                      GameWatcher is a website that provides news, reviews, and guides for video games. We cover the latest games and provide in-depth analysis of them.


                      --Ships are going to be more detailed
                      --Armor is going to inherently act differently, as such weapons will interact differently with armor.
                      --Ship systems are intrinsic and can be damaged.
                      --Some weapons can penetrate through, others might only damage the surface etc.
                      --No RTS style healthbars. As ships take damage they can lose functions and act differently.
                      --Multiple types of ship death, not just "kaboom"
                      --More detailed feedback, at least visual if not in other means as well, too accommodate this. Caste seemed very proud of a greater detail in feedback to let people know what was going on.
                      --Smaller and more detailed. Less stars, but more planets at a star. Less ships but...yeah.
                      --An absracted form of ground combat will be in the game, but Mec is very mysterious and keeping the details a malevolent surprise. A connection to Suul'ka perhaps?
                      --No Suul'ka details. Still a mystery.
                      --Teaser trailer next week!
                      --An INTERESTING development in empire management: players will set their own political volumes such as provinces and province capitals! Just let the potential implications of that and what other systems that means might be in place soak in...
                      --Combat rounds will be entire system wide.
                      --Linked scenarios to expand SotS canon lore.
                      --There will be characters in the game, at least in the form of fleet leaders.
                      albireo написа
                      ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                      Comment


                        #41
                        --Ships are going to be more detailed
                        --Armor is going to inherently act differently, as such weapons will interact differently with armor.
                        --Ship systems are intrinsic and can be damaged.
                        --Some weapons can penetrate through, others might only damage the surface etc.
                        --No RTS style healthbars. As ships take damage they can lose functions and act differently.
                        --Multiple types of ship death, not just "kaboom"
                        --More detailed feedback, at least visual if not in other means as well, too accommodate this. Caste seemed very proud of a greater detail in feedback to let people know what was going on.
                        Не че нещо - сигурно играта наистина ще е по-добра от първата версия, но ми е забавно, когато някоя от съвременните игри едва успява да докосне дълбочината на някогашните (говоря по-скоро за отношение към нещата, а не толкова за възраст) и това се представя като "нещо ново", революция, едва ли не (примерно, всичко това го имаше още в Master of Orion, дори няма и да споменавам Space Empires, в която има много повече от това). Щеше да е добре ако се обръщаше повече внимание на геймплея, а не на презентацията .

                        Comment


                          #42
                          Чакай малко, забравяш че говорим за SotS, която по дефиниция е максимално опростена. Разработчиците нямат никакво намерение дори да се доближават до игрите, които споменаваш. И определено НЕ е играта, която може да обвиняваш в наблягане на графиката за сметка на геймплея.
                          albireo написа
                          ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                          Comment


                            #43
                            albireo написа
                            ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                            Comment


                              #44
                              Прав си, реагирах по-скоро принципно, използвайки за повод този списък . А опростеността на SotS засяга стратегическата, а не тактическата част. В последната не мисля, че стремежът е към максимално опростяване .

                              Comment


                                #45
                                Imperial написа Виж мнение
                                SotS II се очертава да бъде ИГРАТА
                                This video shows off some cool ships in the new 'Mars 2' graphics engine used for Sword of the Stars 2. Read the complete preview from Paradox Con 2011: htt...


                                Discover Stock Examiner, the AI-powered chatbot delivering instant, interactive stock charts, real-time financials, breaking news, stock screeners, and more—all in one seamless experience.


                                albireo написа
                                ...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...

                                Comment

                                Working...
                                X