If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Главното, което разбрах е, че сега нещо модовете и инструментите не работят както трябва. Предполагам, че е заради ХР-то, защото версията си е съвсем редовна.
Между другото, ако във втората част оставят редактора и инструмените за модифициране да са както в warcraft 3 ще е добре. Те позволяват да се направи почти нова игра, така че ...
Аз, Имперал, пък може би малко ще играя кампанията (евентуално), но рядко кампаниите са ми интересни (в много редките случаи, когато са наистина добер напарвени и с достатъчно интригуващ сюжет, което май не съм го срещал досега), така че ще се огранича както и при Warhamer до игра на готова карта (или такава, каквато съм си напарвил сам) срещу компютър. В този смисъл грижите на хората, играещи в мултиплейър (баланс, Баланс, БАЛАНС!) въобще не ме вълнуват, дори предпочитам играта да не е балансирана, защото търсенето и полирането на баланса води до система от тип камък/ножица/хартия, при която разликите между отделните старни в играта са почти козметични и всяка интересан възможност или хрумване са директно затрити. Въобще - прекалява се със стремежа към баланс и балансираност.
в някои страни вече бетатестват искаш да кажеш - което понякога отнема и цяла година. това е лошото на бета теста с потребители - изведнъж откриваш работа за още една година. Това което ние виждаме на филмчетата е само графика, но не и игровия баланс и вътрешна система - а графиката е нещо което става още в началото на проекта и не е основната работа по една игра.
Демокрация не е да правиш каквото си искаш, а да не правиш това, което не искаш.
请您死在地狱般的阵痛
[qing nin si zai di yu ban de zhen tong]
きさまはしんでくださいませんか
[kisamawa shinde kudasaimasenka]
а графиката е нещо което става още в началото на проекта и не е основната работа по една игра.
Че обикновеное първото, което се прави - напълно съм съгласен. Но напоследък (поне аз повечето игри) графичната страна е основната работа по една игра, която гълта най-много средства и време. Разбира се, това няма общо с бета-теста (който е за баланс и на системата), който, съгласен съм, може да заеме много време, след като собствено игровата система и графиката са завършени, а най-често - и сюжет, кампании и прочее, са в процес на завършване. Но това е дискусия за отделан тема.
Само да кажа ,че и кампаниите са почти измислени.
А иначе доста ще трябва да балансират от Blizzard,но все пак мисля
Само да кажа ,че и кампаниите са почти измислени.
А иначе доста ще трябва да балансират от Blizzard,но все пак мисля,че доста бързо ще стане,ама зависи кое ще изберат - WoW или Starcraft да направят първо.
А иначе мисля,че Starcraft II ще изисква доста повече умения от Starcraft I
Преди беше просто - терана се закулва и дъни батъли , зерга си прави 10000 разселки , а протоса , хм , той бие с каквото може(не намеквам ,че протос са слаби)
Last edited by поручик; 17-04-2008, 19:33.
Причина: Автоматично сливане на двойно мнение
Според мен всичко зависи от системата на бой, дали ще са отряди (като в вх40к) или класическото поединично.Баланса общо взето никога няма да го има, то и на първата след незнам колко пача го нямаше пък колкото повече раси толкова по смешна става идеята за баланс.
Лично не гледам с добро око на 2ката.Първата беше култова за времето си, но тази според мен много бързо ще загасне.Другото което сравнително отскоро научих за старкрафт света и което ме обезсърчи да следя развитието й е че доста от нещата са крадени от вх40к.Не само 2ката ами и първата.
Засега изглежда че в ртс жанра вархамъра ще господства, пък и толкова експанжани на вече сравнително остаряла игра води до доста спекулации че се прави 2ка,допълнително подхравнани от това че последната е правена от друго студио.(малко се отклоних но...)
Дано от близард ми опровергаят мнението и покажат оригиналност и въведът новости в играта и жанра като цяло
The end of the world came pretty much as we predicted.Atomic spark,struck by human hand raged out of control.Great cities were reduced to dust,burning continents were absorbed by boiling oceans.The spirits of the dead faded in the background radiation that blanked the Earth.
Към дата април 2008 надали един уважаващ себе си геймър може да бъде изненадан с игра от този сорт. РТС жанра е почти изчерпан и от тук нататък трябва да се набляга на графиката. Игри в този стил с лопата да ги ринеш. И DoW, и World in conflict, и Supreme Commander, Command and Conquer , така че новият Старкрафт едва ли ще предизвика някаква сензация.
I can't continue like this - surviving in the world of nothingness.
Аз сам ходил в офицялния сайт и мисля че игратя ще бъде страхотна-не само заради графиката,вече са излезли почти пълния списък с юните и тоя идеално допълва предишната част-летящи риипари,машина много приличаща на триподите от война на световете която може да се катери(буквално),огромния свях-зграда на тераните както и уникалната единица на всяка раса(няма да ви ги казвам а ще ви оставя сами да ги намерите )
Comment