Аз си мисля, че SC II ще е по-скоро нещо като предишната версия на играта, но без иновациите, които се случиха от тогава (1998 г.) до сега в жанра. Това най-вече заради очакванията на досегашните играчи, на които Близард ще разчира. Комерсиалността преди всичко, нали така
Освен това ще е базирана върху технологията на WarCraft III най-вероятно - и пак причината ще е в парите. Нали така е по-евтино, пък технологията е изпипана ... а и някой е обещал инструменти за модифициране и т.н., а най-перфектните, които съм виждал досега са точно в warcrafta-а ...
Освен всичко това, нали няма да има взводове, а са обещани масовки - warcraft-a позволява и това (или поне аз съм го пробвал и играта понася 300+ единици на един играч).
Но най-главното си остават очаквания на играчите и мисля именно заради тях това ще е първия старкрафт, но в "тримерни дрехи".
Да видим де, време има ...
Освен това ще е базирана върху технологията на WarCraft III най-вероятно - и пак причината ще е в парите. Нали така е по-евтино, пък технологията е изпипана ... а и някой е обещал инструменти за модифициране и т.н., а най-перфектните, които съм виждал досега са точно в warcrafta-а ...
Освен всичко това, нали няма да има взводове, а са обещани масовки - warcraft-a позволява и това (или поне аз съм го пробвал и играта понася 300+ единици на един играч).
Но най-главното си остават очаквания на играчите и мисля именно заради тях това ще е първия старкрафт, но в "тримерни дрехи".
Да видим де, време има ...
Comment