В Master of Orion беше решено така:
флота - брой бойни станции + степен на развитост на комуникациите = лимит (точки) на флота. Превишаването на този лимит правеше флота много скъп, като покачването беше по почти експоненциална крива. Като едното нищо 4-5 кораба над лимита можеха да изкарат икономиката от равновесие през първата половина от играта.
търговията - можеше да търгуваш с всички други, но печалбата се ограничаваше от икономическата мощ на тези с които търгуваш. Разликите обаче не варираха кой знае колко, ако с най-неразвитите търговията даваше нещо от сорта на 6 милиарда кредита, то с най-развитите нивото не се качваше на 24 м.к. Доходите (средно) в първата трета от играта бяха между 15 и 50 м.к.
Това би могло да послужи като някаква ориентировка. Може би
флота - брой бойни станции + степен на развитост на комуникациите = лимит (точки) на флота. Превишаването на този лимит правеше флота много скъп, като покачването беше по почти експоненциална крива. Като едното нищо 4-5 кораба над лимита можеха да изкарат икономиката от равновесие през първата половина от играта.
търговията - можеше да търгуваш с всички други, но печалбата се ограничаваше от икономическата мощ на тези с които търгуваш. Разликите обаче не варираха кой знае колко, ако с най-неразвитите търговията даваше нещо от сорта на 6 милиарда кредита, то с най-развитите нивото не се качваше на 24 м.к. Доходите (средно) в първата трета от играта бяха между 15 и 50 м.к.
Това би могло да послужи като някаква ориентировка. Може би
Comment