Сега можеше да е вече ход 2 ако си правехте ходовете внимателно.
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Идея за нова игра
Collapse
X
-
Из Космоса и у Нас, новините в 20:00 централно федеративно време:
Драги зрители, слушатели и неврорецептори, току-що получихме от нашият репортьор на мястото на събитието Вселена Гьончева горещата новина за окупацията на система G-16 от въоръжените сили на младата звездна империя, оглавена от явно амбициозният император Deimos. Мирните жители на G-16 вече са се примирили с окупаторите, които се отнасят съвсем цивилизовано и добронамерено с тях. Вселена успя вече да направи няколко кратки интервюта, доказвайки за пореден път, че седемнадесетте й награди Оплюлицър са съвсем заслужени:
Вселена Гьончева: ъъ, здравейте, виждам, че сте заети с изключително тежката работа по окупиране и завладяване над мирното население на тази индустриална система, какво лично Вас ви мотивира да се кандидатирате доброволец за тази мисия?
Сиртаки Картечополус: ъъ, доброволецус? аз от кактос се помняс от мойтос поделениес не сас ме пускалис освен с танкас. И мамас и татис от тамс. Да живейс императорс Деймос!
Вселена Гьончева: здравейте, извинете, ама недейте дърпа тая врата така де, ей Гошо, я подпри тука вратата, тоя се крие нещо
махни пушката бе!
ей, ъъ извинете, бихте ли споделили вашето мнение за, ъъ, промяната в управлението на вашата родна система, в която вашият род е живял открай време под опеката на император Даниц?
Ото Шопенщайн: аз, ъъ, их отскоро тука, я, има-няма от айн ход се наместих, майн гот, докато се усетя и нов фюрер, ах ду лийбе цайт! Но, кайне проблеме, аз си работя на длъжността в Щаалверк, а висшето командуване не е майн работа, я. Бите, пуснете вратата да затворя, че майн гот какво течение става.
Това е засега от нашата репортьорка, следват останалите новини....
* * *
Официално започва ход 2
Прикачена е картата с резултатите от ход 1albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Минаха празниците (поне основните) и можем да продължим.
- - -
Из Космоса и у Нас, новините в 22:00 централно федеративно време:
Драги зрители, слушатели и неврорецептори, току-що получихме последни известия за развитието на конфликта между агресивната империя на Деймос и справедливо разгневената империя на Даниц. Далекообхватните ни наблюдателски сензори докладват за сражение някъде около F-11, в което са взели участие поне по един голям кораб от всяка страна, като флота на Деймос бързо е принуден да избяга и в момента е преследван от силите на Даниц. За съжаление по-детайлна информация няма да е налична още дълго време, но ще ви информираме незабавно при по-нататъшно развитие на събитията!
- - -
Официално започва ход 3albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Преди време си мислех да пусна тема за опита от провежданите игри, ама се отказах. Макар и от едната страна на процеса мисля могат да се направят следните общи изводи:
1. Всяка игра започва с почти фанатичен интерес и ентусиазъм.
2. В процеса на подготовка на правилата (по правило игрите, в които съм участвал са авториски) се натрупват предложения които водят до претоварването на игровата система до степен на неизползваемост.
3. Играта обикновенно започва когато интереса на заявилите участие достигнал "приемливо ниско" ниво.
4. Самото начало е нов стимул за интерес от страна на играчите.
5. Като цяло играта преживява своя "апогей" на ход 4-5.
6. Ходовете 6-7-8 са "критични", защото натрупаната информация става непосилна за обработка на водещия (по правило той е "водещ-камикадзе", доколкото съвместява воденето на играта с неучастието в нея)
7. Играта завършва по странен и нелогичен начин с "увисването" и в игрово безвремие.
И като си мисля така струвами се това се получава защото:
1. Все още водещите на игрите са като странстващи рицари - добри и смели, докато стигнат до вятърните мелници на ход 7. В този ред на мисли смятам за по-разумно да се направи нещо като ИгровиЩаб.2-3 смятам ще са достатъчни.
2. При започването на играта трябва да има поне приблизителна представа какви са нейните цели (по правило до сега сме играли все "безкрайни игри на развитие)
Мисля си обаче, че при достатъчен брой опити няма как да не се получи и положителен резултат.Пишут нам много.... Погубит нас всеобщая грамотность.
Неизвестен руски адмирал
Comment
-
Съгласен съм с всичко. За да избегна тези проблеми, ще:
1. Обявя играта едва когато съм завършил всичко и няма да приемам нови идеи.
2. Интересът ще е висок, понеже ще започне скоро след като се обяви.
3. Пренатоварването на водещия ще се избегне с автоматизирана система, където водещият се занимава само с важните решения, а не със смятане на всеки кредит и всяка точка .
Затова, докато нямам нещо оформено и 90% завършено, ще си мълча. Работя от време на време като имам време.
Odzava написаПреди време си мислех да пусна тема за опита от провежданите игри, ама се отказах. Макар и от едната страна на процеса мисля могат да се направят следните общи изводи:
1. Всяка игра започва с почти фанатичен интерес и ентусиазъм.
2. В процеса на подготовка на правилата (по правило игрите, в които съм участвал са авториски) се натрупват предложения които водят до претоварването на игровата система до степен на неизползваемост.
3. Играта обикновенно започва когато интереса на заявилите участие достигнал "приемливо ниско" ниво.
4. Самото начало е нов стимул за интерес от страна на играчите.
5. Като цяло играта преживява своя "апогей" на ход 4-5.
6. Ходовете 6-7-8 са "критични", защото натрупаната информация става непосилна за обработка на водещия (по правило той е "водещ-камикадзе", доколкото съвместява воденето на играта с неучастието в нея)
7. Играта завършва по странен и нелогичен начин с "увисването" и в игрово безвремие.
И като си мисля така струвами се това се получава защото:
1. Все още водещите на игрите са като странстващи рицари - добри и смели, докато стигнат до вятърните мелници на ход 7. В този ред на мисли смятам за по-разумно да се направи нещо като ИгровиЩаб.2-3 смятам ще са достатъчни.
2. При започването на играта трябва да има поне приблизителна представа какви са нейните цели (по правило до сега сме играли все "безкрайни игри на развитие)
Мисля си обаче, че при достатъчен брой опити няма как да не се получи и положителен резултат.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
ти нали фъркаш, кви стратегийки, форумни симулаци още май не са измислени, макар , че требе да помислим
Одзава точно е описал алгоритъма, механизацийката му е майката, и после идва още няколко неща:
Играчите се променят в хода на играта, едни активни в началото, после стават пасивни и обратното.
Водещият обяснява, играчите не вярват, водещият показва, играчите мрънкат, водещият се нервира, играчите заявяват, че толкова са се сраснали с играта, че все едно те са я измислили и биха я провели по-добре, водещият отива за бира и прекарва горе-долу също весело.
За целта мисля, че би било добро да се играе в два отбора, които да се конкурират, да си имат главнокомондващ, и фронтоваци, а защо не и тиловаци. Но аз почнах май да ви разказвам за нов проект. :shrug:
Comment
-
von Danitz написаВодещият обяснява, играчите не вярват, водещият показва, играчите мрънкат, водещият се нервира, играчите заявяват, че толкова са се сраснали с играта, че все едно те са я измислили и биха я провели по-добре, водещият отива за бира и прекарва горе-долу също весело.
а първото ти изречение въобще не го разбрах.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
Comment