Инспирирана е от първия Универсум, който пък е инспириран от какво ли не
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Идея за нова игра
Collapse
X
-
Ето ти още въпросчета:
1. "Флот, влязъл в космически облак, не може да получава заповеди, преди да излезе от него" тоест ако последната ти заповед е била флотът да се скрие в облакът, той остава там завинаги пради липсата на комуникации и невъзможността на играча да му каже да отиде другаде, така ли :mhehe:
2. Корабите от клас 3 не могат да се движат самостоятелно, а трябва да са закачени към някой по-голям кораб, тогава при смятане на разхода за даден флот, плаща ли се по 1КП за всеки от тях или само за корабите които ги пренасят? Примерно имаме флот съставен от носач и 8 изтребителя на него, по 1КП ли ще плащаме за поддръжка или по 9?
3. Какво се случва с корабите от клас 3, ако носещият ги кораб бъде унищожен? Ако има свободно място на друг кораб от същия флот могат ли да бъдат преместени там или просто са изгубени?
4. Ще се виждат ли търговските маршрути на картата и ще може ли да им се закача някаква защита против рейдове(ако да, ще може ли това да са кораби от клас 3 или ще трябва самостоятлни)
Освен това за картата ако сложиш кооординати не само по края а примерно през десет или петнайсет хекса и в самото и тяло ще бъде доста по добре, че сега ми окапват очите докато преброя координатите на някоя от по-централните системи.<<..........>>
Comment
-
1. "Флот, влязъл в космически облак, не може да получава заповеди, преди да излезе от него" тоест ако последната ти заповед е била флотът да се скрие в облакът, той остава там завинаги пради липсата на комуникации и невъзможността на играча да му каже да отиде другаде, така ли :mhehe:
2. Корабите от клас 3 не могат да се движат самостоятелно, а трябва да са закачени към някой по-голям кораб, тогава при смятане на разхода за даден флот, плаща ли се по 1КП за всеки от тях или само за корабите които ги пренасят? Примерно имаме флот съставен от носач и 8 изтребителя на него, по 1КП ли ще плащаме за поддръжка или по 9?
3. Какво се случва с корабите от клас 3, ако носещият ги кораб бъде унищожен? Ако има свободно място на друг кораб от същия флот могат ли да бъдат преместени там или просто са изгубени?
4. Ще се виждат ли търговските маршрути на картата и ще може ли да им се закача някаква защита против рейдове(ако да, ще може ли това да са кораби от клас 3 или ще трябва самостоятелни)
Освен това за картата ако сложиш кооординати не само по края а примерно през десет или петнайсет хекса и в самото и тяло ще бъде доста по добре, че сега ми окапват очите докато преброя координатите на някоя от по-централните системи.
Имам идея за още един вид кораби, но още не съм решил дали да ги включа.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Абе, комерсиален потенциал, това не му ли викаме търговски потенциал на български?
Картата не е малко тъмна? (знам, че в космоса е тъмно )
Подобренията на корабите май ще е по-добре да са в проценти защото както е сега, една точка може да е 50%, може и ~2% да е.По моя преценка съм обективен.
Comment
-
Ок, сложих на картата тук-таме улесняващи координати и промених подобренията.
Отново линк към правилата - http://imperial.boinaslava.net/universum2/
Досега заявили участие:
von Danitz
Vereshagin
Deimos
faso
lzl
Odzava
Имате пълна свобода да си измисляте имена и истории на империите, макар че това няма да има пряко значение за играта.
Last edited by Imperial; 26-11-2004, 23:11.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Нещо не разбирам как ще се получи търговията. Примерно, в началото имам по 100 ИП и КП, давам 10КП за да направя търговията с някои друг и на следващия ход, ако дам всичките ресурси за търговия, имам 100ИП*1,6=160КП и 90КП*1,6=144ИП?
Явно ще трябва да има някакво ограничение, примерно свързано с дохода от планети на ход на търгуващите империи.Last edited by lzl; 26-11-2004, 23:53.По моя преценка съм обективен.
Comment
-
Imperial Friedrich написаНаистина по-добре е с проценти, идеята беше да не стават не-цели числа, но ще се закръгля.<<..........>>
Comment
-
lzl написаНещо не разбирам как ще се получи търговията. Примерно, в началото имам по 100 ИП и КП, давам 10КП за да направя търговията с някои друг и на следващия ход, ако дам всичките ресурси за търговия, имам 100ИП*1,6=160КП и 90КП*1,6=144ИП?
Явно ще трябва да има някакво ограничение, примерно свързано с дохода от планети на ход на търгуващите империи.
Всички ли смятат, че дохода от търговия е много висок?
Примерно търговски лимит от 50% на наличните ресурси?albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Deimos написаАми не, не е по-добре в проценти, ако ще се закръгля към по-голямото добре, но това значи че и 0,2 и 0,9 ще е едно и също, а ако се закръгля както си му е ред(в смисъл под 0,5 към по-малкото, а останалите към по-голямото), за повечето показатели ще трябват някакви колосални количества ресурси дори за точка. Според мен трябва да е нещо от рода на: всички показатели се променят с точка, защитата с между 3 и 5 а атаката с примерно 2 или 3. Така пак не е балансирано, но поне ще е доста по-удобно, а и по-използваемо. Всъщност ако сложим забрана да се ъпгрейдват кораби клас 3, това което предлагам би било уместно според мен.
От една страна, процентния вариант запазва корабите така, както са предвидени, с известни подобрения. Т.е. няма начин изтребителите изведнъж да станат полуброненосци.
От друга страна, точковия вариант дава повече свобода за вариации.
Ще помисля още за алтернативна система (все пак правилата са си още отворени за модифициране и затова ги обсъждаме).
- - -
Струва ми се, че точковата система си беше най-добре. Какво ще кажете за следната модификация - различни цени на точка за всеки показател (но еднакви за всички класове).Last edited by Imperial; 27-11-2004, 00:25.albireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Еми добре тогава, можем да направим табличка в която да е точно зададено кой вид кораби с колко му се увеличава дадения показател при ъпгрейд и толкова. Ако не ти се занимава може аз да спретна нещо сега и да го постна.
За търговския лимит наистина мисля че ще се наложи, 50% е добре въпреки че някоя формулка свързана с броя на системите ще е по-уместна, ама по-добре да не усложняваме излишно.<<..........>>
Comment
-
Табличката просто ще я добавя отдолу в основната за корабите.
Още една идея имам, главно за мое улеснение:
Всеки ще има максимум 8 адмирала, т.е. ще може да има не повече от 8 независими флоти наведнъж. Всеки ще има избор между 10 налични адмирала, като всеки адмирал ще има различни характеристики (не повече от три) и съответно различна цена - цената за формиране на флот се премахва, вместо това има цена за назначаване на адмирал. Това ще даде на водещите някакви насоки как да управляват флотите при бой.
Боят ще се води между мен и Воландalbireo написа...в този форум... основно е пълно с теоретици, прогнили интелигенти и просто кръчмаро-кибици...
Comment
-
Мда, това май е по-добър вариант. Избора на адмирал, като характеристики, ще може да отговаря и на някаква стратегия на играча. Тоест, примерно да си избира само такива с офанзивни или дефанзивни характеристки примерно. А съм сигурен, че ще има хора с предпочитания, ако съдя по предишните игриМодератор на раздели "Втора световна война" и "Междувоенен период".
Проект 22.06.1941 г.
"... там можете да попаднете на персонажи като например "честен прокурор" - а това, съгласете се, е същество къде-къде по-фантастично от някакъв си там "тъмен елф"." ©
Comment
-
Май наистина за толкова малко кораби ще е по-добре без формула, а с таблица.
За търговията, най-удачно ми се струва да е свързана с доходите на търгуващите фракции. Всъщност, ако ограничението е 50% от наличните ти пари то няма смисъл да търгуваш с повече от една империя, което не е хитро.По моя преценка съм обективен.
Comment
Comment